op het eerste oog lijkt het alsof de prijzen flink aan het zakken zijn.
's voor 16.000 nemen zo'n beetje het internet over lijkt het wel. echter zijn het vaak wel de afgetrapte [ex schade/slecht onderhouden etc.] auto's, de écht nette
's blijven toch redelijk waardevast vind ik. wat wel jammer is, is dat veel mensen nu denken dat 24.000 voor een nette
3 te duur is
. in mijn mening is een écht nette
3 toch rond de 23.000 waard lijkt me [uitgaand van een NL M3 van 2001/2002 model/alle opties/km-st.rond de 100k].
een klein overzicht van onlangs verkochte
's:
*2001 Cabrio, 75k, alle opties voor 30k [bij john vd. rijt]
*2000 Coupe, 65k, aantal opties voor 26k [autoleitner]
*2001 Coupe, 126k, alle opties voor 26,5k [autoleitner]
*2003 Cabrio, 75k, alle opties voor 30k [john vd. rijt]
*2004 Coupe, 86k, vrijwel alle opties voor 29k [autobedrijf in Valkenswaard ben ff de naam kwijt]
*2003 Cabrio, 110k, alle opties voor 25k [autobedrijf koningshoek]
als je dit zo ziet lijken de écht nette
's veel waardevaster....wat is jullie mening hierover? vinden jullie dat de nette
's gewoon veel meer waard zijn, of vinden jullie dat die ook gewoon in prijs horen "mee" te zakken net als de wat mindere
's?