DV's Ti ///M
Re: DV's Ti ///M
Wat staat er nog op je wishlist? Denk dat je alles toch al hebt uitgevoerd?
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Hoe staat het met die Z4? Al plannen om hem te kopen? 

Ja inderdaad, want ze blijven duur (zelfs de Z3 kost nog serieus geld). Nah, zou vast wel een keer komen 

Gaaf! Ik vind een Z4 ook heel erg mooi, alleen vind ik het zo zonde dat die deurpanelen zo matig zijn afgewerktDarudevampire schreef:We hebben er week 25 weer eentje te leen voor het weekend, dus kan me wel bezighouden in die tussentijd

Mijn vader had ook een Z4, maar had er toen ''New England Leather'' bijbesteld: dan zijn je deurpanelen van leer.
Ja dat loopt als een malle die had me pa toen ook, en omdat je zo laag zit lijkt alles nog harder te gaan
oja terug naar je compact,
http://link.marktplaats.nl/558101507" onclick="window.open(this.href);return false;
Kwam dit toevallig tegen
oja terug naar je compact,
http://link.marktplaats.nl/558101507" onclick="window.open(this.href);return false;
Kwam dit toevallig tegen

Altijd mooi een zwarte hemel 

jij bent gek, dit is een zeer onderschatte mod!
Staat vooral op een zwarte bimmer als die van jou super!

Staat vooral op een zwarte bimmer als die van jou super!
Inderdaad, zwarte hemel is fantastisch. Alleen al zwarte zonnekleppen en A-stijlen geven een veel rustiger gevoel 

- bob de bouwer
ja zo heeft iedereen zijn smaak maar zwart heeft ook voor delen daar krijg je niet zo gauw vuile plekken op
hoe moet je dan uitstappen? 

E46 316i 1999 EIBACH PRO verkocht
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
Wil niet weten hoe je bent als je ooit een z4m hebt ? 

M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +