@ Kenny Thanks die van jou zag er ook netjes uit, ja dat was wel zonde heb haast niemand gesproken alleen Rene eventjes.
Maargoed was ook de eerste keer dus was meer autos aan het kijken eigelijk. En we gingen al snel weg door het weer want zag op de fotos dat er nog meer zijn gekomen
(Heb je nog geen koper gevonden? Want aan de prijs ligt het niet man. Vraagje had je de ramen wel zelf geblindeerd? Misschien scheelt het als je de folie er afhaalt niet iedereen houd ervan (weer houd somige kopers) Als de mijnen de deur uit gaat gaat hij op de chromelijsten en grill +kofferbaklip na gewoon orgineel weg brengt toch meerop. Maar denk als je de folie er achter af zou halen dat je ander soort publiek zal krijgen.
Want de binnenkant en de dubbeldin ect ziet er allemaal perfect uit enige minpuntje zou de folie zijn waarop mensen afgaan haken. De km stand is aardig maarja voor een bmw kan dat makelijk joh. Zeker gezien de prijs moeten ze daar niet over mieren neuken.
toch een dik geluid maakte je bmw

baal dat ik nu voor een 318 heb gekoze, omdat ik nu toch nog maar 1 auto heb. Volgende bmw word gewoon weer een 6 cilinder

Al heb ik het met de uitlaat wel een zwaarder geluid als oem maarja dat geluid van een 6cilinder is natuurlijk 1000x mooier
PS mijn folie heeft ook somige foutjes (een paar beschadigingtjes en dan gelijk de band op de raam te verwijderen om heel de voorraam te blinderen) En dat achteraam hoezo blijven die bovenste dingen wit zie ''snelwegfoto'' moet al vanaf de zomer weg trekken :S Toch maar eens een dakspoiler dan ofzo erover heen want dit vind ik geen gezicht. Maar ook die ruit moet opnieuw zitten een paar puntjes in die ik niet pik voor professioneel blinderen met certivicaat.
@ Danny Thanks doe ook zeker mijn eigending

Daarom gaat morgen gewoon lekker weer het dak helemaal overnieuw, deze keer controleer ik hem beter zodat niet weer een fout in de folie zit.
Plannen voor de bmw
- Dak helemaal opnieuw laten wrappen ''deze keer volledig dus ook de dakrails'' (Word morgen gedaan)
- Leer weer als nieuw gemaakt (heb lichte instap schade door spijkerbroeken :S word op geschuurt en gespoten) daarna helemaal gereinigt en behandelt (Laat ik binnenkort doen)
- Voorroom opnieuw blinderen deze keer helemaal, en de gene waar 1 of 2 foutjes in zitten opnieuw zodat het 100 % erop zit. (Wanneer hij tijd heeft)
-Dak spoilertje gewrapt (als ik die twee witte vlakken na het opnieuw blinderen op de achterste ruit over blijf houden)
- Schroefset of eichbach pro (Na de winter waarschijnlijk)
- BBS lemans eronder als na de verlaging nog niet mijn gewenste resultaat is berijkt.(Na de winter)
Was het weer