BMW013 - E46 Coupe BBS LM

Show je BMW E46. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
Bmw013

Re: BMW013 - E46 Coupe

Bericht door Bmw013 » 04 nov 2011, 15:37

@ Lex bedankt voor de belangstelling ;) Heb gelukkig net alles weer naar Thebe thuiszorg gebracht dus ben weer bijna helemaal de oude :P Ga zo even de auto wassen op me gemak met de spons (ipv afspuiten) Kan wel pas in januari en febuari pas beginnen met mijn trainings schema op de sportschool want moest eerst weken alles rustig op bouwen bij de fysio. Ofterwijl alles heb ik voor niets gedaan, een jaar bijna dagelijks trainen. :nee: Maar het rijden daarin tegen was weer echt super haha. Net dat je een nieuwe auto hebt waar je blij mee bent. Nu is het alweer gewend. :love:

@Black-Angel thanks kerel :duimen: inderdaad denk dat het er echt wel dikker uit gaat zien als hij nu helemaal gerapt word de wrapper kwam het met idee om hem over de rails heen te wrappen. Zodat je geen riggel krijgt tussen dak en rails. Maar eerst maar eens kijken hoe dat word, zal blij zijn als het Woensdag is. Waarop fotos zullen volgens natuurlijk :amen:

Dcreator

Bericht door Dcreator » 04 nov 2011, 16:07

ik ben erg benieuwd naar het resultaat! :duim:

Lexie

Bericht door Lexie » 05 nov 2011, 22:00

:duimen: Enjoy!
Spoiler: Laat zien
ach ja.. .trainen, heb je nu weer een goede motivatie en doel ;)

Bmw013

Bericht door Bmw013 » 06 nov 2011, 02:39

@ Danny ben zelf ook benieuwd woensdag gelijk pics natuurlijk :driving:

@ Lex Thanks dat is waar maar goed nou was ik dan weer een stapje verder geweest :duimen:

Zoals je bij Nihad (Frenkz) kon zien in het topic hadden we vandaag een mini meet (ivm reductie vermogen) maar de bmws zijn even snel, nou mag ik een 318 ook niet met een 323 vergelijken maar heb meer het gevoel dat die 40 pk gewoon echt veel scheeld, mja tanken is fijner met deze :amen:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Morgen ook aanwezig op de meeting :duim: Maar dan neem ik mijn digitale camera mee want telefoonfotos zijn best wel ruk eigelijk :gek:

Frenkz

Bericht door Frenkz » 06 nov 2011, 11:33

:duim: looking good

Bmw013

Bericht door Bmw013 » 06 nov 2011, 17:51

Thanks Nihad.
Vandaag geen fotos van de meeting geschoten had liever mijn handen in me zaken wat een k*t weer

Wel op de terug weg nog wat snelweg fotos gemaakt.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Kenny
Contacteer:

Bericht door Kenny » 06 nov 2011, 19:37

nette bmw zonde dat we niet ff hadden gebabbelt joh was er niet van gekomen. en fotos schieten al helemaal niet lekker handjes in de zak
einmal ein BMW ist immer ein BMW

Dcreator

Bericht door Dcreator » 07 nov 2011, 14:17

gave foto's roy! vind het toch wel een erg nette e46 om te zien zo! lekker eigen!
rolling shots zijn altijd stoer, wel jammer dat hij nèt niet scherp is, desondanks :duim:

Bmw013

Bericht door Bmw013 » 08 nov 2011, 16:03

@ Kenny Thanks die van jou zag er ook netjes uit, ja dat was wel zonde heb haast niemand gesproken alleen Rene eventjes.
Maargoed was ook de eerste keer dus was meer autos aan het kijken eigelijk. En we gingen al snel weg door het weer want zag op de fotos dat er nog meer zijn gekomen
(Heb je nog geen koper gevonden? Want aan de prijs ligt het niet man. Vraagje had je de ramen wel zelf geblindeerd? Misschien scheelt het als je de folie er afhaalt niet iedereen houd ervan (weer houd somige kopers) Als de mijnen de deur uit gaat gaat hij op de chromelijsten en grill +kofferbaklip na gewoon orgineel weg brengt toch meerop. Maar denk als je de folie er achter af zou halen dat je ander soort publiek zal krijgen.

Want de binnenkant en de dubbeldin ect ziet er allemaal perfect uit enige minpuntje zou de folie zijn waarop mensen afgaan haken. De km stand is aardig maarja voor een bmw kan dat makelijk joh. Zeker gezien de prijs moeten ze daar niet over mieren neuken.
toch een dik geluid maakte je bmw :popcorn: baal dat ik nu voor een 318 heb gekoze, omdat ik nu toch nog maar 1 auto heb. Volgende bmw word gewoon weer een 6 cilinder :duim: Al heb ik het met de uitlaat wel een zwaarder geluid als oem maarja dat geluid van een 6cilinder is natuurlijk 1000x mooier :gek:

PS mijn folie heeft ook somige foutjes (een paar beschadigingtjes en dan gelijk de band op de raam te verwijderen om heel de voorraam te blinderen) En dat achteraam hoezo blijven die bovenste dingen wit zie ''snelwegfoto'' moet al vanaf de zomer weg trekken :S Toch maar eens een dakspoiler dan ofzo erover heen want dit vind ik geen gezicht. Maar ook die ruit moet opnieuw zitten een paar puntjes in die ik niet pik voor professioneel blinderen met certivicaat.

@ Danny Thanks doe ook zeker mijn eigending :duim: Daarom gaat morgen gewoon lekker weer het dak helemaal overnieuw, deze keer controleer ik hem beter zodat niet weer een fout in de folie zit. ;)

Plannen voor de bmw

- Dak helemaal opnieuw laten wrappen ''deze keer volledig dus ook de dakrails'' (Word morgen gedaan)

- Leer weer als nieuw gemaakt (heb lichte instap schade door spijkerbroeken :S word op geschuurt en gespoten) daarna helemaal gereinigt en behandelt (Laat ik binnenkort doen)

- Voorroom opnieuw blinderen deze keer helemaal, en de gene waar 1 of 2 foutjes in zitten opnieuw zodat het 100 % erop zit. (Wanneer hij tijd heeft) -_-

-Dak spoilertje gewrapt (als ik die twee witte vlakken na het opnieuw blinderen op de achterste ruit over blijf houden)

- Schroefset of eichbach pro (Na de winter waarschijnlijk)

- BBS lemans eronder als na de verlaging nog niet mijn gewenste resultaat is berijkt.(Na de winter)

Was het weer :loveit:

bofkont

Bericht door bofkont » 08 nov 2011, 16:10

Mooie wagen hoor :duim:
Enkele uitlaat en geen verchroomde nieren zijn de subtiele verschillen om het onderscheid met een zes cilinder te maken bij de E46 ;)
Persoonlijk vind ik het enkele pijpje ook wat armoedig staan.
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe

Bmw013

Bericht door Bmw013 » 08 nov 2011, 16:27

Thanks Bofkont, :duim:

Dat was ook mijn ergenis toen ik de 318 net had ging meteen shoppen voor een sierstukje maar ook dat bleef een doorn in mijn oog en dan vooral het geluid dus(kreeg meer een gevoel dat ik in een opel vectra aan het rijden was met de ramen open) Dus toen maar een subtiele dubbele uitlaat eronder laten lassen. Klinkt ook gelijk iets dikker maar zeker niet over dreven Nihad(Frenkz) vond het ook goed klinken als hij achter me reed. En hij was gelijk overtuigt van de ledlampen maar dan in het wit.

MBT de grill vind gelijk mijn auto een stuk dikker ogen zo van voor, maar ik had hem wel op het plaatje gekocht als orginele 6cilinder alleen kreeg dit chrome lelijke ding toegestuurt en kon natuurlijk niet meer terug. :bah:

Dus toen heb ik hem er maar opgezet in het echt valt het mee want toen hij langs een 6cilinder staat zag je dat alleen de spijltjes wat dikker zijn alleen op de fotos leek het wel een plastic frutprut tuningshop rommelding :X . Maar goed als nog een orginele kunnen regelen en die blijft. :love:

bofkont

Bericht door bofkont » 08 nov 2011, 18:48

Die einddemper van je staat hem erg goed, verder ook een strakke coupe :duimen:
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe

Jaapi

Bericht door Jaapi » 08 nov 2011, 21:43

Mooie snelweg pics! Heb vant weekend ook nog even bij de coupe staan kijken maar heb je helaas niet gesproken!

Heb je winterwielen of ga deze gebruiken en dan komende zomer andere wielen?

Kenny
Contacteer:

Bericht door Kenny » 09 nov 2011, 00:17

die folie ziet er goed uit paar kleine minpuntjes maar goed ga hem niet eraf haale daar kan het niet aan liggen. op het moment is het gewoon slapjes met de verkoop wel gister 2 reacties gehad maar even afwachten kom goed dit is een zeer scherpe prijs voor een zeer nette auto al zeg ik het zelf. ik geloof dat dit ook de laatste meet van het jaar was dus volgende meet met mijn nieuwe :)
einmal ein BMW ist immer ein BMW

Ramon 325 Vanos

Bericht door Ramon 325 Vanos » 09 nov 2011, 07:26

nette bmw :duim:
misschien lopen ons de volgende keer tegen het lijf dan heb ik er ook een gezicht bij.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Showroom”