Re: 325 carbon zwart!*Eisenmann demper gemonteerd
Geplaatst: 24 nov 2008, 23:29
Je hebt verschil tussen een brulpijp en een brulpijp ..
Nederlands en Belgisch BMW Forum voor BMW eigenaren & liefhebbers
http://www.bimmerportal.nl/forum/
Kan je vertellen dat een SS eisenmann behoorlijk brult je hoort ze van verre aankomen.Dnl schreef:Je hebt verschil tussen een brulpijp en een brulpijp ..
Dnl schreef:Dan pas! x|
Niks aan te doen, maar ben echt zeer benieuwd!
Ja , maar voordeel is dat ik dus met de sport kan rondrijden, en dat is ook niet mis.
Wat koste zoiets eigenlijk?
ben rond de 600 euro kwijt incl monteren.. maar bij de gemiddelde garage kost het gauw 100 euro meer, heb namelijk beetje rond gezocht voordat ik naar belgie ging)
EPS ook overwogen? Aangezien je daar zelf je sound kan laten bepalen ..
wel eens van gehoort, maar nooit naar gezocht of gedaan.
maar ik wou echt persé de eisenman! zoveel goede dingne over gehoort. en de race al irl, en was helemaal fd
Ik heb dit laten doen bij een `performance shop geel, in geel, dat ligt bij antwerpen.Maestroxl schreef:Mooie mod, ben ook wel benieuwd waar je dit hebt laten doen.
En ook naar wat het kost, ik wil zelf de sport uitvoering hebben, omdat ik een tussendemper er tussenuit heb gehaald.
En ik heb een spagettiespruitstuk wat ook al wat extra sound opleverd.
Mag ook via pb
bofkont schreef:Kan je vertellen dat een SS eisenmann behoorlijk brult je hoort ze van verre aankomen.Dnl schreef:Je hebt verschil tussen een brulpijp en een brulpijp ..
Maar ieder zijn eigen keus
Hey, bedankt man.///M 330Ci schreef:Ziet er perfect uit man, de uitlaat. Heel je auto trouwens, complimenten.
Zou je alsnog een filmpje willen maken met deze uitlaat, dus de sport versie.
Ik ben zeer benieuwd naar het geluid.
Heb zelf op termijn wel intresse in de sport, de standaard uitlaat klinkt wel erg braaf, maar denk dat ik de race te luid vind.
Maakt ie met de sport veel meer geluid of valt het mee, hoe is het binnen in de auto, krijg je er geen last van op lange stukken??
ja ik heb ook eens eisenman op een m3 gehoort.. maar ik dacht dat orgineel al prachtig was, maar met eisenmann was het helemaal prachtig.BMWe46320d schreef:Zeer mooie coupe! :~ en die uitlaat..! erg bruut en een SS eisenmann op een m3 of een m5 maakt ze vind ik persoonlijk nog beter kwa geluid! zelfs op een 320d klinkt een eisenmann niet verkeerd..
http://www.youtube.com/watch?v=_AOaKCLRtBg
hehe vind het eigenlijk wel bruut moet ik zeggen :>
BMWe46320d schreef:Zeer mooie coupe! :~ en die uitlaat..! erg bruut en een SS eisenmann op een m3 of een m5 maakt ze vind ik persoonlijk nog beter kwa geluid! zelfs op een 320d klinkt een eisenmann niet verkeerd..
http://www.youtube.com/watch?v=_AOaKCLRtBg
hehe vind het eigenlijk wel bruut moet ik zeggen :>
bofkont schreef:Ok valt mee dat je bijna niets hoort in de wagen.
dan heb ik het natuurlijk over de sport.
Bij de race kom ik er nog eens op terug .
Voor de rest een prachtige coupe zoals al eerder opgemerkt.
thanks
Klopt helemaal! Ik heb op mijn vorige auto (E36 323i) ook een Eisenmann S gehad. Maar je moest echt het raam open doen om het geluid echt goed te horen.. Goede isolatie hè, op zich maken ze best wel geluid. Hang hem maar onder een dacia, dan merk je vast wel verschil.marcovandaar schreef:Binnen in de auto heb je helemaal geen last, als je de radio aan zet, dan hoor je de uitlaat niet eens... het stoort totaal niet.