En nog steeds heeft niemsnd iets aan die roetfilter gedaan.
Ik merk als hij aan het regeneren is een enorme boost in trekkracht. Waarschijnlijk doordat hij Meer brandstof in spuit om de verbranding omhoog te brengen.
Ik vraag mij dus ook af als dat ding leeggehaald wordt en herschreven dat je een verbeterde vermogenafgifte heb.
roetfilter vervangen..
Re: roetfilter vervangen..
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
Dark knight edition
als ie tijdens het regenereren meer vermogen heeft, is er iets goed mis. De inspuiting wordt juist zo 'verpest' dat de uitlaatgas temperatuur vér oploopt... dus niet de hoeveelheid, maar de inspuitmomenten worden veranderd
Maar wat bedoel je met de uitspraak 'en nog steeds heeft niemand iets aan het roetfilter gedaan'?
Maar wat bedoel je met de uitspraak 'en nog steeds heeft niemand iets aan het roetfilter gedaan'?
soms kan je niet voorkomen dat er dingen goed gaan
Ik heb mijn filter vervangen.suyker schreef:En nog steeds heeft niemsnd iets aan die roetfilter gedaan....
Ik vraag mij dus ook af als dat ding leeggehaald wordt en herschreven dat je een verbeterde vermogenafgifte heb.
Hij gaf aan bij 180K te moeten worden vervangen. Eerst die alarmering laten resetten naar 300K en eventjes doorgereden.
Regeneren gebeurde daarna frequenter. Ik rij alleen lange afstanden.
Bij servicebeurt (200K) gaf computer iets aan over de druk of tegendruk o.i.d. en was het duidelijk dat ie beter vervangen kon worden. Ik wilde 'm laten schoonmaken maar had toen de auto, direct de volgende dag nodig en heb 'm laten vervangen door een originele. (Hypotheek huis verhoogd en de boot verkocht ) en hij rijdt inderdaad wel een stuk prettiger/scherper.
goed moment inderdaad, mooiste oplossing gekozen ook trouwens. Wel prijzig inderdaad...
soms kan je niet voorkomen dat er dingen goed gaan
Nieuwe gaat me wat te ver.
Waarschijnlijk ga ik terug naar waar die gechipped is. Kan ff niet op de naam komen. Leeghalen herschrijven en gelijk op de rollerbank.
Kost een derde van een nieuwe
Waarschijnlijk ga ik terug naar waar die gechipped is. Kan ff niet op de naam komen. Leeghalen herschrijven en gelijk op de rollerbank.
Kost een derde van een nieuwe
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
Dark knight edition
Dark knight edition