BMWBoii Compact exit, Cabrio in
Re: E36 Compact BMWBoii, updates.
Vanwaar de andere achteras? Had de oude het begeven?
Dikke oldtimmer erbij BMWBoii, verder is de compact ook echt netjes (ook in het echt!!)
Thanks Tilly
.
Is indd wel zo dat als je auto's ziet dat ze op de foto veel mooier zijn dan in het echt, maar dat is bij mij gelukkig niet of nauwelijks het geval
.
@Niels
Wiellagers waren matig, dan kan je beter de hele draagarmen overzetten

Is indd wel zo dat als je auto's ziet dat ze op de foto veel mooier zijn dan in het echt, maar dat is bij mij gelukkig niet of nauwelijks het geval

@Niels
Wiellagers waren matig, dan kan je beter de hele draagarmen overzetten
Kan bij deze inderdaad wel gezegd worden BMWBoii
Maar dat is ook op de mijnen zit geen krasje op(bijna geen steenslag). Enkel twee parkeer deukjes sinds een paar maanden
Mja word wel er uit gehaald na de winter. 

Re: BMWBoii, update nieuwe emblemen verlicht! (geen ufo hl)
Twee nieuwe updates
1. Een verlicht embleem
2. BMW-logo op de grond bij openen deur.
Het verlichte BMW embleem is niet die 'UFO' van HL zeg maar (met dat ringetje) maar een heel andere:

En in het écht is die nog mooier! Kan helaas geen foto van veraf maken, dan valt het lichtbeeld weg
.
Mooiste vind ik nog dat ze mits uit eruit zien als origineel
Heb geen eigen foto van die ''instapverlichting'', omdat het nog niet op mijn auto geïnstalleerd is; dat komt nog wel in januari.

Ik ben in ieder geval blij, en iedereen die ik tegenkwam keek hehe
1. Een verlicht embleem
2. BMW-logo op de grond bij openen deur.
Het verlichte BMW embleem is niet die 'UFO' van HL zeg maar (met dat ringetje) maar een heel andere:

En in het écht is die nog mooier! Kan helaas geen foto van veraf maken, dan valt het lichtbeeld weg

Mooiste vind ik nog dat ze mits uit eruit zien als origineel

Heb geen eigen foto van die ''instapverlichting'', omdat het nog niet op mijn auto geïnstalleerd is; dat komt nog wel in januari.

Ik ben in ieder geval blij, en iedereen die ik tegenkwam keek hehe

Laatst gewijzigd door BMWBoii op 30 dec 2011, 20:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: E36 Compact BMWBoii, zeer mooie emblemen & instap
waaaar kan je die deurverlichting halen??

>>>>Showroom E36's<<<<
Re: E36 Compact BMWBoii, zeer mooie emblemen & instap
Weet niet ofk reclame mag maken, maarruh..Dcreator schreef:waaaar kan je die deurverlichting halen??![]()
http://link.marktplaats.nl/516358099" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar ik wil hem echt in het deurschot zelf installeren (dat kan ook), waardoor het ff wat meer werk is. Daarom heb'k hem nog niet op mijn auto.
Re: BMWBoii update zeer mooie emblemen & instapverlichting
thx! ga het misschien ook wel overwegen, moet toch nog met mn deurpanelen aan de gang!! mocht je het eerder doen als mij, maak even wat foto's en info, misschien handig voor mij weet ik waarop ik moet letten! 

>>>>Showroom E36's<<<<
- jordie E36
wow... dit is gaaf
weet niet hoe met andere fora leden zit maar ik ken dot nog niet?
heel gaaf
laat ons maar weten hoe jouw bevindingen zijn, ook kwa zicht in de nacht enzo.
zat er persoonlijk nog over na te denken lampen net als bij de e39 in te bouwe in de deurpanelen... dit is ook wel bruut

heel gaaf

zat er persoonlijk nog over na te denken lampen net als bij de e39 in te bouwe in de deurpanelen... dit is ook wel bruut

Mercedes is een taxi. Audi is een mode hype. BMW is een begrip.
Zou het proberen, maar meestal doet me vader het, omdat die het gewoon sneller en beter kan, als ik weg ben naar de uni ofzo. Dan heb'k geen foto's, anders welDcreator schreef:thx! ga het misschien ook wel overwegen, moet toch nog met mn deurpanelen aan de gang!! mocht je het eerder doen als mij, maak even wat foto's en info, misschien handig voor mij weet ik waarop ik moet letten!

'k Weet niet, heb't ook nog nooit gezien en hij had het gisteren net binnen..jordie E36 schreef:wow... dit is gaaf![]()
heel gaaflaat ons maar weten hoe jouw bevindingen zijn, ook kwa zicht in de nacht enzo.
Ja dit is mooier dan die lampen nog vind ik zelf

@Johnsdale
Thnx

apart bmw boii het staat wel opzich
zullen een hoop mensen raar kijken als ze een bmw logo op de grond zien 

Haha echt mooi dat verlichting zou het ook wel willen 

Hehe ja ben benieuwd! Maar het embleem heb'k in ieder geval zeer veel bekijks mee, subtiel, maar toch vol aandacht.Bmw013 schreef:apart bmw boii het staat wel opzichzullen een hoop mensen raar kijken als ze een bmw logo op de grond zien
@Theodor
Ja, kost maar 30 euro dus vond't een koopje voor zo'n leuke gadget

Ziet er inderdaad wel bruut uit, maar je zal waarschijnlijk 2 / 4 moeten kopen of is het een setje van 2?
Mijn E36 is van 1994 en heeft bij mijn weten geen "verlichting" in de deur of in de buurt zitten, hoe ga jij dit doen dan?
Mijn E36 is van 1994 en heeft bij mijn weten geen "verlichting" in de deur of in de buurt zitten, hoe ga jij dit doen dan?
E36 316i Coupé (1994 - 308.000km Verkocht)
Momenteel E46 320i sedan (1998 - 190.000km)
Momenteel E46 320i sedan (1998 - 190.000km)