In Duitsland hebben ze geen SCM....farl schreef:Als je dezelfde binnenspiegel hebt dan heb jij alarm klasse III, naar mijn weten wordt er geen andere standaard ingebouwd. Heb je geen SCM certificaat hiervan?
330i Power uit Brabant [update pag.25: Zomertijd]
Re: 330i Power uit Brabant [update pag.9: Alarm Kl. III]
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.
Mooie mod zo'n clownsneus op je spiegel farl 

Ja, ik ben er veel fopwinkels voor afgelopen. Uiteindelijk toch geslaagd! 

Vandaag weer bij de dealer geweest voor mijn nieuwste update!! Het was niet zeker of ze het konden leveren, maar het schijnt uiteindelijk toch mogelijk te zijn!!

Die poetsbeurt is wel echt strak zeg...!
Je maakt ons nieuwsgierig :>..
Iets om nog sneller te gaan?
- Spoiler: Laat zien
Het heeft meer iets te maken met uiterlijk vertoon...
Re: 330i Power uit Brabant [update pag.10: Platen]
Nee, het is niet voor op de achterruit. Het is voor op mijn kentekenplaathouder.Mac schreef:iets voor op de achterruit????

Ik was eigenlijk niet zo tevreden over de "FARL" funplaten die ik had. Bij de dealer heb ik onderstaande platen kunnen bestellen. En ik vind het wel gaaf zo origineel.

Ergens op het forum had ik een briljant idee gevonden om de platen makkelijk en snel te monteren: Met koelkastmagneetjes!

Bij de Ikea een paar koelkast-magneetjes gekocht en gelijk geprobeerd, nu blijkt het helemaal niet te werken op de kentekenplaten! Ze plakken niet.

- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Goh, dat had ik nou nooit geraden
.
Tja, bij de zeelandroute had ik dezelfde discussie met Opt1mus.
Hij gebruikt ducktape (het werkt, maar doet me een beetje denken aan de sledehondenreclame van @home).
En bedacht ik dat magneetjes ook leuk zouden zijn. Maar direct daarna bedacht ik ook dat de kentekenplaathouders van aluminium zijn.
Misschien zuignapjes van de Ikea?

Hij gebruikt ducktape (het werkt, maar doet me een beetje denken aan de sledehondenreclame van @home).
En bedacht ik dat magneetjes ook leuk zouden zijn. Maar direct daarna bedacht ik ook dat de kentekenplaathouders van aluminium zijn.
Stoer hoor, echt heel gave platen... Leuk ook dat ze dat voor je wilden bestellen !!
We hebben het er inderdaad nog in Zeeland over gehad, was namelijk mijn idee... Maar de mensen die daar waren kunnen zich vast nog wel herinneren dat ik daar op teruggekomen was omdat nummerplaten van alu zijn. En derhalve niet echt heel magnetisch

We hebben het er inderdaad nog in Zeeland over gehad, was namelijk mijn idee... Maar de mensen die daar waren kunnen zich vast nog wel herinneren dat ik daar op teruggekomen was omdat nummerplaten van alu zijn. En derhalve niet echt heel magnetisch

Tja, het blijft een bedenkelijk punt. Ik denk dat zuignapjes ook niet makkelijk zijn. Dan moet je wel zorgen dat je kentekenplaat goed schoon is.bjornc schreef:Goh, dat had ik nou nooit geraden.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
?? Ik denk dat we beide zoals gewoonlijk dezelfde ideeen hebben... (weet nou alleen niet of het de domme of slimme minds waren)Griffendahl schreef:... was namelijk mijn idee...
Iig, je zou ook iets met haakjes kunnen maken, en die aan de originele plaat haken?