mkm e46 Csl make'over
Re: mkm e46 Csl make'over
idd ja
Zoals ik wel vaker zeg; OEM Xenon of géén Xenon (h)
www. M3 register .nl
nee geen oem
de kit is van cardynamics en werkt super.. net zo goed als d2k dus.
geen foutmeldingen of dergelijke grappen en zeer makkenlijk te instaleren.
kijk zelf maar van het weekend als de foto's er zijn.
greetz, NIEK
greetz, NIEK
- Dutch Delight
Ben benieuwd naar pica's Niek!mkm E46 schreef:nee geen oem
greetz, NIEK
1st Best of Show / BMW Experience 2008
2nd Best of Show / Duitse Autosport Festival 2008
1st Best of Wheels / BMW Experience 2007
2nd Best of Interior / Beemerteam 2007
BertusE46 schreef:idd ja
Helemaal mee eens
Xenon is zoiezo beter als die orginele halogeen lampen imo..
Ik heb net zelf hetzelfde setje gekocht.
Ik heb net zelf hetzelfde setje gekocht.
Helemaal niks mee!
Als ik de 316i was blijven rijden, ging ik ook voor een aftermarket set. Voldoet prima!
Als ik de 316i was blijven rijden, ging ik ook voor een aftermarket set. Voldoet prima!
- Spoiler: Laat zien
Begrijp nu dat 95 % 100% is, dus je hebt de 330i definitief gekocht?Dnl schreef: Als ik de 316i was blijven rijden, ging ik ook voor een aftermarket set. Voldoet prima!
Wat zal jij gaan genieten met 3.0 en automaat
zoals julie weten had ik een soort van "carbon inleg"..
nu heb ik weer zo iets maar dan een stuk beter materiaal. dit is het matteriaal wat ze voor polyesther onderdelen gebruiken zoal's carbon splitter en dergelijke.
ben nogniet helemaal klaar maar heb even een sneakpeakje:
heb het bovenste gedeelte al even gedaan om te proberen en vind het egt superspul!
ook heb ik Bij HL een carbongrill besteld en die is onderweg!
more update's this week!
greetz,mkm
nu heb ik weer zo iets maar dan een stuk beter materiaal. dit is het matteriaal wat ze voor polyesther onderdelen gebruiken zoal's carbon splitter en dergelijke.
ben nogniet helemaal klaar maar heb even een sneakpeakje:
heb het bovenste gedeelte al even gedaan om te proberen en vind het egt superspul!
ook heb ik Bij HL een carbongrill besteld en die is onderweg!
more update's this week!
greetz,mkm
hallohallo,zoals julie weten ben ik bezig geweest met een carbon inleg en dergelijke..
het was best n klus maar het zit er allemaal op en in
ben er zelf heel tevreden over,de kleur en het vezelpatroon is veele malen beter als andere carbonfolie.
hitte bestendig tot 250 graden,ze geven tot 3jaar kleurgarantie er op en heb zelf iemand gesproken die zijn dak en motorkap en dergelijke er mee had gedaan. x|
het kost wel een aardigge duit voor een beetje folie maar dan heb je ook wat he
en gelijk ook een paar foto's van de cardynamic's 8000k XENON kit.
het resultaat.. :
Xenon:
gewoon nog een leuk foto'tje:
dat was het dan..
weet nogniet egt wat de volgende mod zal worden heb zowieso volgendeweek mijn carbon grill..en dan ligt het weer een beetje stil.
meschien dat de kerstman nogwel een leuk setje M3 spiegeltjes of een M-tech achterbumper brengt dit jaar.. wie weet!
en voor eventueele info of bestelling van de Carbon folie.. Just Ask!
see ya soon.
greetz,mkm E46
het was best n klus maar het zit er allemaal op en in
ben er zelf heel tevreden over,de kleur en het vezelpatroon is veele malen beter als andere carbonfolie.
hitte bestendig tot 250 graden,ze geven tot 3jaar kleurgarantie er op en heb zelf iemand gesproken die zijn dak en motorkap en dergelijke er mee had gedaan. x|
het kost wel een aardigge duit voor een beetje folie maar dan heb je ook wat he
en gelijk ook een paar foto's van de cardynamic's 8000k XENON kit.
het resultaat.. :
Xenon:
gewoon nog een leuk foto'tje:
dat was het dan..
weet nogniet egt wat de volgende mod zal worden heb zowieso volgendeweek mijn carbon grill..en dan ligt het weer een beetje stil.
meschien dat de kerstman nogwel een leuk setje M3 spiegeltjes of een M-tech achterbumper brengt dit jaar.. wie weet!
en voor eventueele info of bestelling van de Carbon folie.. Just Ask!
see ya soon.
greetz,mkm E46
Mooi zeg! Deze carbon ziet er idd veel beter uit. Wellicht ook de stootlijsten doen?
Heb je al nieuws voor me?
Heb je al nieuws voor me?
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Zeer nette update!
Respect voor het werk wat er in zit!
Respect voor het werk wat er in zit!
Niet echt mijn smaak, maar goed bezig!!
Ik vind het echt een leuk project alleen vind ik het heel jammer dat je te erg hebt overdreven met het carbon aan de binnenkant en ik vind eerlijk gezegt die aftermarket xenon er niet goed uitzien op de auto .
Als je Csl wil namaken dan vind ik dat je het wel in die style moet houden en dat doe je niet overdrijven met carbon en aftermarket xenon.
Als je Csl wil namaken dan vind ik dat je het wel in die style moet houden en dat doe je niet overdrijven met carbon en aftermarket xenon.
je hebt makkelijk praten met je M3 je hebt alles al "OEM".. ik ben niet zo gek om al die poen uit te geven aan een naam.ik werk zelf bij bmw en zie wat voor spullen daar worden gebruikt en kan je wel vertellen als je denkt datje "oem'' xenon lamp word vervangen dat het gewoon een uni lamp is bij voorbeeld! en dat is bij veel dingen zo tegenwoordig in deze tijden.
heb zeker respect voor je m3 en we zijn hier allemaal liefhebbers,maar niet iedereen kan dat rijden.
ik probeer het met een beetje optisch en technisch inzicht de boel netjes te maken.
en uiteraart smaken verschillen!
greetz,niek
heb zeker respect voor je m3 en we zijn hier allemaal liefhebbers,maar niet iedereen kan dat rijden.
ik probeer het met een beetje optisch en technisch inzicht de boel netjes te maken.
en uiteraart smaken verschillen!
greetz,niek
Mike schreef:Ik vind het echt een leuk project alleen vind ik het heel jammer dat je te erg hebt overdreven met het carbon aan de binnenkant en ik vind eerlijk gezegt die aftermarket xenon er niet goed uitzien op de auto .
Ow wat leuk , dus omdat ik een m3 bezit mag ik hier geen mening meer geven omdat ik makkelijk praten heb?
Als er zo tegenaangekeken word kan ik wel stoppen op dit forum wat dat betreft.
Maar even voor de goede orde ik ben altijd al een OEM iemand geweest zo ook toen ik mijn 320i nog in bezit had.
Maar hoeveel prijsverschil zit er nou in een aftermarket xenon setje of een 2e hands OEM setje, dat is nihil want je zegt zelf dat je dat een prijstechnisch probleem vind, als je dit mooier vind of goed vind zo dan heb ik niks gezegt.
En wat betreft dat carbon sjaa dat is MIJN mening als je dat zelf mooi vind mij best.
Maar als ik alles wat niet OEM was zou afkraken dan had ik ook wat over je bumper en klep te vertellen maar dat vind ik er best leuk uitzien en dat zei ik dus ook.
Maar geef volgende x een serieuze reactie en niet op basis van wat ik zelf rij.
Als er zo tegenaangekeken word kan ik wel stoppen op dit forum wat dat betreft.
Maar even voor de goede orde ik ben altijd al een OEM iemand geweest zo ook toen ik mijn 320i nog in bezit had.
Maar hoeveel prijsverschil zit er nou in een aftermarket xenon setje of een 2e hands OEM setje, dat is nihil want je zegt zelf dat je dat een prijstechnisch probleem vind, als je dit mooier vind of goed vind zo dan heb ik niks gezegt.
En wat betreft dat carbon sjaa dat is MIJN mening als je dat zelf mooi vind mij best.
Maar als ik alles wat niet OEM was zou afkraken dan had ik ook wat over je bumper en klep te vertellen maar dat vind ik er best leuk uitzien en dat zei ik dus ook.
Maar geef volgende x een serieuze reactie en niet op basis van wat ik zelf rij.