ps: mocht je nog geen m50 spruitstuk hebben, ik heb er nog 1 liggen!

Ik denk dim- en grootlicht.. M'n mistlampen laat ik voorlopig even wit. Misschien dat ik m'n mistlampen wel zwart spuit, gebruik ze toch niet.André1992 schreef:goed bezig! (Y) ben zeer benieuwd, welke lensen doe je allemaal?
Dankjewel!P-imCoupé schreef:Ziet er weer goed uit straks!
ps: mocht je nog geen m50 spruitstuk hebben, ik heb er nog 1 liggen!
Dankjewel voor de complimenten! Mijn BMW is Cosmosschwarz Metallic. Denk dat zwart ook wel mooi staat bij Diamantschwarz. Ga je je huidige velgen dan spuiten/coaten of ga je een ander setje kopen?Timmer325i schreef:Zo jij hebt ook een mooie BMW zeg. Die zwarte velgen staan hem echt goed! Welke kleur is jouw auto? Ben zelf aan het twijfelen over zwarte velgen, want ja staat zwart wel goed bij donkergrijs (diamant zwart).
Ik begrijp precies wat je bedoelt. Ik betrap mezelf vaak genoeg op dagdromen van een E46 330i of een E39 530i, maar als ik dan weer in m'n E36 328i stap zit er weer een grijns van oor tot oor op m'n gezicht. Bovendien is m'n E36 zonder problemen, heb er écht nog niks mee gehad behalve banden, remmen en apk en ik ben bang dat als ik een andere auto koop dat ik dan andermans rotzooi koop..P-imCoupé schreef:Hahah jaa zelfde probleem bij mij, heb hem ook al zeker een half jaar liggen maar nooit wat mee gedaan.
En nee ga hem niet meer ombouwen/monteren, want wil de E36 te koop zetten! (dus mocht je nog iemand weten voor een nette 328i)
Wil van de zomer een E46 330i kopen of de auto van me vader overnemen......haha een Opel Vectra GTS 3.2 V6
Hi Jaap nee heb helaas nog niks gehoord van de dealer er is me toegezegd dat ik een belletje zou krijgen wanneer de spullen binnen zijn. Kijk het nog eventjes aan en ga ze dan zelf wel bellen..Jaapi schreef:Spul al binnen van de dealer? of wanneer ga je ze erop zetten
Haha zo'n E46 3.0 met 231pk klinkt ook mij als muziek in de oren, misschien over een jaartjeP-imCoupé schreef:Jaa tuurlijk heb ik dat ook wel als ik even een rondje rijd dat ik dan weer helemaal tevreden ben!![]()
En heb er ook nog niks ernstigs mee gehad, alleen onderhoud (banden, remmen, olie enz.). Toevallig gister APK klaar gemaakt, moest een nieuwe draagarm links i.v.m. speling op fuseekogel.
Maar wil gewoon weer iets anders en denk niet dat ik van BMW af ga stappen, en vind een E46 330i Coupé/Sedan met M-tech pakket heeeel erg dik, en een leuke motor!;)
Maar die van jou blijft ook erg dik hoor, en goede vooruitzichten!
Hitz schreef: Haha zo'n E46 3.0 met 231pk klinkt ook mij als muziek in de oren, misschien over een jaartje![]()
Als je je 328 weg gaat doen, doe je je Eisenmann dan niet los weg?