Kenny E93 335i back to oem...
Re: Kenny 335i E93 artikel 5 aan me broek
ja ik snap het wel maar dat hij dan even poopie joopie wil gaan doen is jammer maar goed we wachten af. thanks voor je laatste reactie !
einmal ein BMW ist immer ein BMW
agenten hebben tegenwoordig toch identificatie plicht, als de beste man zich tegen jou niet wilden identificeren is hij daar in ieder geval al de fout in gegaan...
zeker aanvechten! dit slaat werkelijk nergens op!
zeker aanvechten! dit slaat werkelijk nergens op!
>>>>Showroom E36's<<<<
Is niet helemaal waar, artikel 5 kan ook alleen een boete op volgen. Staat niks over in, is gewoon een open artikel die gebruikt wordt om iemand erbij te naaien. Noemen het niet voor niks een ''kapstok-artikel''.nassje schreef:Ja bij artikel 5 wordt inderdaad je rijbewijs inbeslag genomen en je moet zo'n curus volgen en de boete ook zeer hoog..
Volgens mij is het gewoon wat plagerij en/of jaloezie
Artikel 5
Het is een ieder verboden zich zodanig te gedragen dat gevaar op de weg wordt veroorzaakt of kan worden veroorzaakt of dat het verkeer op de weg wordt gehinderd of kan worden gehinderd.
Is de letterlijke tekst.
owh ok, dan weet ik dat ook weer.
En trouwens als je geen geel briefje heb meegekregen van de heren in blauw dan kan je altijd nog een boete binnen krijgen.
Heb namelijk ooit een boete gekregen en de politieheren hadden geen app. bij en hebben het gewoon doorgegeven naar centrale of weet ik veel waar.
Ik dacht toen ook van yeah right dan kan toch niet, dan kan in principe elke agent uit verveling iedereen een boete geven zonder een bewijs af te leveren bij de gedupeerde, maar het kan blijkbaar wel want ik kreeg gewoon de boete binnen
En trouwens als je geen geel briefje heb meegekregen van de heren in blauw dan kan je altijd nog een boete binnen krijgen.
Heb namelijk ooit een boete gekregen en de politieheren hadden geen app. bij en hebben het gewoon doorgegeven naar centrale of weet ik veel waar.
Ik dacht toen ook van yeah right dan kan toch niet, dan kan in principe elke agent uit verveling iedereen een boete geven zonder een bewijs af te leveren bij de gedupeerde, maar het kan blijkbaar wel want ik kreeg gewoon de boete binnen
||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
zo het weer liet het even toe vandaag. even een klein testrondje gemaakt met de kap open.
heerlijk en vooral het geluid !! kan niet wachten op de zomer !
Re: Kenny 335i E93 roofless gereden
van de week bestelling gedaan bij BimmerParts. 335i showroom platen.
zijn vandaag binnen gekomen mooie platen voor op de meetings en foto's.
Re: Kenny 335i E93 weer een prent
vandaag weer een prent binnen.
de after summer bmw mini meet in belgie 25-09-11 vandaag prent binnen gekregen uit belgie geflitst bij het plaatsje zolder 14km te hard - 9 correctie blijft er 5km te hard over. staat geen bedrag op
mocht er 120km. er zit een brief bij of ik diegene was die de auto heeft bestuurt of ik die wil invullen en retour sturen. vind het allemaal maar raar.
Laatst gewijzigd door Kenny op 18 feb 2012, 22:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Je bent wel goede vriende met ze he
! Boete in buitenland is idd de chauff indentificatie
Je neef uit Zimbabwe reed toch?! 
haha weet niet of dat zoon succes is om in te vullen
zo eibach verlagings veren zijn ook net besteld. auto staat nu echt te hoog niet normaal !!
de pro kit de sportline is er niet voor de e92/e93 als ik het goed heb
vind zelf de eerste foto super kikke !
Staat er lekker bij Kenny