BimmerFest '13 - Venlo [zondag 30 juni]
Re: BimmerFest '13 - Venlo [zondag 30 juni]
Met welke club wil je komen? Of wil je met BimmerPortal komen?
Ik wil graag met Bimmerportal het terrein op, gewoon de 10 euro kaarten kopen dan?
Klopt, dat is dezelfde prijs die club leden betalen, zie: http://bimmerfest.eu/club-informatie
Krijgen clubleden korting op BimmerFest ´13?
De bestuurders en inzittenden van de deelnemende auto’s krijgen uiteraard korting en betalen in plaats van €12,-, slechts €10,- entree. Ook betalen zij geen paddockkaart kosten. (€5,-) Dat is toch snel €7,- bespaard.
Door ze vooraf te kopen heb je ze alvast en bevorderd het de kassa stroom in
Krijgen clubleden korting op BimmerFest ´13?
De bestuurders en inzittenden van de deelnemende auto’s krijgen uiteraard korting en betalen in plaats van €12,-, slechts €10,- entree. Ook betalen zij geen paddockkaart kosten. (€5,-) Dat is toch snel €7,- bespaard.
Door ze vooraf te kopen heb je ze alvast en bevorderd het de kassa stroom in
De website is nu tweetalig dus deel het ook op de buitenlandse fora waar je actief bent
Gelijk in het Engels: www.bimmerfest.eu/en/
Gelijk in het Engels: www.bimmerfest.eu/en/
- Ramon 325 Vanos
Nou dan ga ik ze vanavond ook even snel bestellen
Hopelijk heb je eind volgende week de kaarten in huis, ze liggen bij de drukker.
Zijn de flyers onderweg brian? kan ik die volgende week ook uit gaan delen
320i E46 Sedan | Stanced Daily
318Ti E36 Compact | RingPact
320Ti E36 Compact | DriftPact
318Ti E36 Compact | RingPact
320Ti E36 Compact | DriftPact
Nou snap ik er niks meer van. Op de site staat dat clubs alle kaarten via het aanspreekpunt van de club krijgen en op de dag zelf moeten betalen, maar nu moeten we ze dus toch via de site kopen?
ja ik bedoel ook als bimmerportal, maja Mr._t-rex heeft wel een punt ik snap er ook maar de helft van
oke? ja ik ga zelf niet met een bekende club ofzo maar ga er dus wel met 4 auto`s heen, dus kan ik dan als niet club ook kaartjes bestellen? en kom je dan met auto op het terrein of moet je dan als je niet met een club kom auto buiten terrein parkeren?
Hey Brian,
Zie op de site dat de cabriorijder 4 euro korting krijgt!
Heb de paddockkaart voor de cabrio al gedownload maar hoe zit t dan met kaarten bestellen?
Of hoef ik alleen de paddockkaart achter de ruit te leggen en bij binnenkomst betalen?
Zie op de site dat de cabriorijder 4 euro korting krijgt!
Heb de paddockkaart voor de cabrio al gedownload maar hoe zit t dan met kaarten bestellen?
Of hoef ik alleen de paddockkaart achter de ruit te leggen en bij binnenkomst betalen?
Heren, ik zal morgen even wat meer info geven m.b.t. De kaarten!
Hier is nogal wat verwarring over dus dat zal ik nog even voor jullie toelichten!
Gr.
Hier is nogal wat verwarring over dus dat zal ik nog even voor jullie toelichten!
Gr.
>>>>Showroom E36's<<<<
heel graag! bedankt ik wacht even af op de info!:)
Update:
Dames & Heren,
Even voor de duidelijkheid, de Paddock kaarten voor BimmerPortal Leden, worden verzorgd door het forum, jullie hoeven dus enkelt kaartjes te bestellen/kopen voor eigen entree, en eventuele gasten die meekomen. Het is ook gewoon mogelijk persoonsbewijzen aan de deur te kopen!
De Paddock kaarten zullen in de loop naar het event toe duidelijk aangegeven worden op het forum! (Ga uit van een week of 2 voor het event zelf).
Mochten er verder nog vragen zijn, jullie weten me te vinden!
Mvg,
Danny
Dames & Heren,
Even voor de duidelijkheid, de Paddock kaarten voor BimmerPortal Leden, worden verzorgd door het forum, jullie hoeven dus enkelt kaartjes te bestellen/kopen voor eigen entree, en eventuele gasten die meekomen. Het is ook gewoon mogelijk persoonsbewijzen aan de deur te kopen!
De Paddock kaarten zullen in de loop naar het event toe duidelijk aangegeven worden op het forum! (Ga uit van een week of 2 voor het event zelf).
Mochten er verder nog vragen zijn, jullie weten me te vinden!
Mvg,
Danny
>>>>Showroom E36's<<<<
- Limburg-118i
Duidelijk antwoord. Voor mij volkomen duidelijk.
Ik ga de persoonsbewijzen dadelijk maar eens bestellen.
Ik ga de persoonsbewijzen dadelijk maar eens bestellen.