Daniel's 330i cabrio, M tech bumper vraag
-
Re: Daniel's 330i cabrio, foto's hardtop en spuitwerk
Uiteindelijk is het probleem mooi opgelost, beide nokkenas sensoren vervangen en nu weer lopen als een zonnetje.
Helaas afgelopen week een onverlaat tegen mijn bumper aangereden en geen briefje oid dergelijks achtergelaten en nu is aan de binnenzijde de het montage deel afgebroken die ik de geleider schuift. Is ook niet te repareren zo te zien.
Zit nu te denken aan een M tech pakket of eerst alleen even de voorbumper doen zodat ik snel weer kan rijden.
Weet verder niet hoe de ervaringen hier zijn met het M pakket van BMW products in Nijkerk? Hun zeggen dat het een zeer nette pasvorm heeft maar ga maandag eerst even kijken hoe hij eruit ziet.
Helaas afgelopen week een onverlaat tegen mijn bumper aangereden en geen briefje oid dergelijks achtergelaten en nu is aan de binnenzijde de het montage deel afgebroken die ik de geleider schuift. Is ook niet te repareren zo te zien.
Zit nu te denken aan een M tech pakket of eerst alleen even de voorbumper doen zodat ik snel weer kan rijden.
Weet verder niet hoe de ervaringen hier zijn met het M pakket van BMW products in Nijkerk? Hun zeggen dat het een zeer nette pasvorm heeft maar ga maandag eerst even kijken hoe hij eruit ziet.
Groeten Daniel
Re: Daniel's 330i cabrio, met schade
Mooi dat het opgelost is maar wel zwaar kl*te!! Wat zijn we toch allemaal gierig, oneerlijk en egoïstisch tegenwoordig.
M-tech II pakket zou jouw auto zeker goed doen! Pak je dan ook de koplamp inleg en grill mee? Ik vind het zelf altijd een héél stuk mooier als een M-pakket wagen die donkere accenten draagt.
M-tech II pakket zou jouw auto zeker goed doen! Pak je dan ook de koplamp inleg en grill mee? Ik vind het zelf altijd een héél stuk mooier als een M-pakket wagen die donkere accenten draagt.
||| BMW F36 420i LCI ‘19 Sport |||
Re: Daniel's 330i cabrio, foto's hardtop en spuitwerk
Ik heb er ook ongeveer drie zitten. Heb laatst de lak weg gegehaald en behandeld voor tijdelijk. Ben van plan de lak helemaal overnieuw te doen ivm de schade die rondom mijn auto zit.Daniel4589 schreef:He Joshuwawa,
Hoeveel plekken heb jij er zitten dan? Hoorde dat dit wel een kwaaltje is. Mijn spuiter zei dat ik er op tijd bij was ivm door rotten. Dus zou er wel ff naar laten kijken als ik jou was. Hij doet deze klusjes in z'n eigen tijd dus scheelt nogal qua prijs
Balen van je schade, maar ook mooi excuus voor mtech
-
Re: Daniel's 330i cabrio, met schade
He Fans,
Even nog een vraag mbt de montage van de M tech straks, in hoeverre moeten er nog extra onderdelen bij komen? In de link staat een plaatje van een M bumper en was voor mij de vraag wat er nog bij moest komen?
https://bmwshop.ekris.nl/47605-bmw-330c ... id=51_4310
Ik zat sowieso aan de pakking te denken nr 3 en de kentekenplaathouder nr 9.
En hoe zit het met de luchtgeleiders waar ik bij de een hoor dat ze erop moeten en de ander zegt van niet.
Even nog een vraag mbt de montage van de M tech straks, in hoeverre moeten er nog extra onderdelen bij komen? In de link staat een plaatje van een M bumper en was voor mij de vraag wat er nog bij moest komen?
https://bmwshop.ekris.nl/47605-bmw-330c ... id=51_4310
Ik zat sowieso aan de pakking te denken nr 3 en de kentekenplaathouder nr 9.
En hoe zit het met de luchtgeleiders waar ik bij de een hoor dat ze erop moeten en de ander zegt van niet.
Groeten Daniel
Re: Daniel's 330i cabrio, M tech bumper vraag
Heb je deze toevallig al niet zitten?
-
Ik weet niet of je zo kan overzetten van de originele bumper en ook niet hoe het zit met die luchtgeleiders
Groeten Daniel
Volgens mij is dat geen probleem.
- GreyCooperS
- Contacteer:
pakking is idd wel handig, zit net even wat netter.
De M luchtgeleiders zijn niet nodig, maar als je ze wil moet je ze bestellen. Deze zitten niet in je normale bumper.
De M luchtgeleiders zijn niet nodig, maar als je ze wil moet je ze bestellen. Deze zitten niet in je normale bumper.
1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
-
Verder nog dingen die nodig zijn? Bestel ook nog een kentekenplaathouder aangezien die er niet bij zit. Maar de 23e wordt ie gespoten.
Groeten Daniel