Oud en nieuw E61/Sold
Re: Oud en nieuw E61
Ik zal eens kijken, zijn in ieder geval originele BMW lampjes volgens mij dus als er niet op staat dat ze niet continue mogen branden dan zitten ze mij best, als ze kapot gaan zijn ze zo weer vervangen.
Heb even geïnformeerd bij de leverancier en ze zijn inderdaad niet bedoeld voor de kentekenverlichting, echter, kwaad kan het totaal niet en hij denkt dat het ook wel mee valt qua levensduur, zitten mij er dus even prima in, vervangen is een fluitje van een cent.
Even update, alle onderdelen voor de spiegels inmiddels besteld en zijn gedeeltelijk onderweg. M5 stuur is onderweg. Bumpers liggen bij de spuiter, als het goed is uiterlijk morgen klaar. Vervolgens liep ik gisteren weer tegen een CIC aan, heb ik weer, kon ik niet laten natuurlijk, ga deze zaterdag ophalen. Nog even inbouwframe voor de controller bestellen, klimaatbedieningspaneel lci met knoppen besteld.
Weer zat te doen zo en ben voorlopig even uitgekocht, zit nog wel te twijfelen over een combox maar dan moet ik eerst weten waar ik op moet letten, welke wel en welke niet geschikt zijn. Kan achteraf altijd nog dus denk dat ik deze optie even voorbij laat gaan.
Even update, alle onderdelen voor de spiegels inmiddels besteld en zijn gedeeltelijk onderweg. M5 stuur is onderweg. Bumpers liggen bij de spuiter, als het goed is uiterlijk morgen klaar. Vervolgens liep ik gisteren weer tegen een CIC aan, heb ik weer, kon ik niet laten natuurlijk, ga deze zaterdag ophalen. Nog even inbouwframe voor de controller bestellen, klimaatbedieningspaneel lci met knoppen besteld.
Weer zat te doen zo en ben voorlopig even uitgekocht, zit nog wel te twijfelen over een combox maar dan moet ik eerst weten waar ik op moet letten, welke wel en welke niet geschikt zijn. Kan achteraf altijd nog dus denk dat ik deze optie even voorbij laat gaan.
Het lijstje wordt steeds korter Bart, ben zeer benieuwd naar het eindresultaat, en als het weer zo blijft moeten de 19 inchen er toch wel onder hoor, lijkt veel beter icm het m pakket, het stuur van jou, heeft ie die flippers met + en min erop
Een dag niet gereden, is een dag niet geleefd...
Jep, de cijfers op m'n bankrekening worden ook steeds korter
Stuur is inderdaad met de + en - er op, dus echte M5 stuur, leek me een stuk prettiger en was niet heel veel duurder.
Als het weer zo blijft dan gaan de 19 inchen er meteen met de m bumpers onder denk
Ben trouwens wel benieuwd wat dat inbouwen van dat stuur weer gaat kosten, heb ik nog niet naar geïnformeerd
Stuur is inderdaad met de + en - er op, dus echte M5 stuur, leek me een stuk prettiger en was niet heel veel duurder.
Als het weer zo blijft dan gaan de 19 inchen er meteen met de m bumpers onder denk
Ben trouwens wel benieuwd wat dat inbouwen van dat stuur weer gaat kosten, heb ik nog niet naar geïnformeerd
Denk ongeveer 250 tot 300 euro, maar dat is een globale schatting, dit stuur vind ik ook het mooist, omdat de + en de - in het donker verlicht zijn
Nou, dat valt weer niet tegen, gratis bakkie koffie bij Richard er bij en de dag is weer vol
Dat die + en - verlicht waren wist ik niet eens hahahaha, het op en terug schakelen leek me alleen fijner als bij het m stuur.
Dat die + en - verlicht waren wist ik niet eens hahahaha, het op en terug schakelen leek me alleen fijner als bij het m stuur.
En mocht Richard nog aan het werk zijn ( doet ie ook af en toe ), dan staat bij ons de koffie klaar
Hahahaha, en als jij nu ook aan het werk bent (gebeurd ook af en toe toch ), dan houd t zeker op
Idd dan houdt het op, maar denk dat er altijd wel iemand thuis is, en anders moet Willem Laarman ff een bakkie extra zetten
eerste onderdeeltje spiegels binnen, wat duurt dat allemaal lang uit het buiternland zeg. Maar goed, de bediening :
- Spoiler: Laat zien
Laatste onderdeeltje voor de drive knop ook besteld, nummertje 22 :
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... =35&hl=111
Klaar met bestellen nu als het goed is, even afwachten of de installatie zonder emulator lukt.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... =35&hl=111
Klaar met bestellen nu als het goed is, even afwachten of de installatie zonder emulator lukt.
Als je het zonder navigatie wil doen...Bart70 schreef:Klaar met bestellen nu als het goed is, even afwachten of de installatie zonder emulator lukt.
Dan ben ik benieuwd waarom die van jouw dan geen emulator nodig heeft?