Vermogen verlies M5
Re: Vermogen verlies M5
Gelukkig dat je veilig bent aangekomen:) idd ook ik heb dit gemerkt in sommige landen, opzich vond ik de beste toch van Bulgarije, let wel op dat je benzine neemt met de hoogste octaangehalte. Het verbruik van olie valt idd mee, onze auto;s moeten hard werken dus een beetje verbruiken mag wel haha:) ik ben nog ongeveer 2 weken hier we spreken zeker een keer af in Nederland!
Ps; mijn auto was ook zwaar beladen @ Edirne (Turkije)
Mvgr Atalay
Ps; mijn auto was ook zwaar beladen @ Edirne (Turkije)
Mvgr Atalay
Atalay, mooi auto man
Tskr,, Thanx
Boys dit is wel erg vet man! Ik ga volgend jaar ook met de bimmer richting Samsun hoop ik
Onderweg nog last gehad van corrupte ambtenaren?
BMW 530D E60 (sold)
BMW 520D G30 Msport
BMW 520D G30 Msport
Hahaha moet je zeker doen, enne geen corrupte ambtenarenvato55 schreef:Boys dit is wel erg vet man! Ik ga volgend jaar ook met de bimmer richting Samsun hoop ik
- patjuh1978
Is turkije 5500km rijden?! Dacht dat het veel dichterbij was :O
(geografisch ben ik net een pannekoek)
Tot aan turks grens is 2800 km. Daarna maak je meer km dan heen wegpatjuh1978 schreef:Is turkije 5500km rijden?! Dacht dat het veel dichterbij was :O
- patjuh1978
Zo hey, geen rechte wegen dus daaro
Lijkt me wel een waanzinnige rit om te maken met zo'n auto /jaloers
Lijkt me wel een waanzinnige rit om te maken met zo'n auto /jaloers
Heren ik ben terug van vakantie
Het was echt een appart ervaring om met een naar Turkije te gaan. Het rijgenot, het complimenten die je krijgt bij tankstations, de kracht van de motor ......
Alles was fijn.
Ik heb een kleine 9650 km gereden in totaal. Ik heb bij heenweg 1 lt olie toegevoegd ( oliepijl stond op 0.3lt en bij terugweg 1lt toegevoegd en staat nu op 1.0 lt
Maar mijn auto deed deze rit niet zonder storingen. Wat stuk is gegaan is de cd speler of speakers. Wat nu gebeurt is ik hoor geen geluid over de speakers, idrive loopt vast, bluetooth doet het niet, muziek afpelen doet niet.
Wat wel doet is navigatie. Die heb ik wel kunnen gebruiken bij terugweg.
Verder kwam 3x motormanagment. Bij motor uit en dan weer aan werd de storing gereset. Lampje bleef soms een tijdje aan, maar na volgende dag ging deze ook weg.
Het buitentemperatuur was natuurlijk extreem heet. Rond 38 graden. Je moet je voorstellen dat je in file staat met airco aan, en buiten temp met 38 graden. In die warmte deed de elektronika van motor ook raar. Van zelf stond er soms dat dsc uit en weer aan.
De auto werd zo heet dat het airco maximaal moest werken. En mijn dunlop bandjes zijn al weer bijna op. Ik denk in december tijdens keuring er weer een setje onder moet
Wat ook minder is geweest dat de benzine kwaliteit van zeer slechte kwaliteit is. De motor storing lampje kwam ook in in landen zoals kroaten, servie, bulgarije. Slovenie. Benzine in deze landen deed mijn auto raar.
Dus bij terugweg direkt in hongarije shell 100 racing getankt. Tot aan nederland. Daarna 98 ultimate.
Ik ben wel benieuwd wat deze storingen zijn vermeld. Ik laat gelijk maandag mn auto uitlezen.
Het was echt een appart ervaring om met een naar Turkije te gaan. Het rijgenot, het complimenten die je krijgt bij tankstations, de kracht van de motor ......
Alles was fijn.
Ik heb een kleine 9650 km gereden in totaal. Ik heb bij heenweg 1 lt olie toegevoegd ( oliepijl stond op 0.3lt en bij terugweg 1lt toegevoegd en staat nu op 1.0 lt
Maar mijn auto deed deze rit niet zonder storingen. Wat stuk is gegaan is de cd speler of speakers. Wat nu gebeurt is ik hoor geen geluid over de speakers, idrive loopt vast, bluetooth doet het niet, muziek afpelen doet niet.
Wat wel doet is navigatie. Die heb ik wel kunnen gebruiken bij terugweg.
Verder kwam 3x motormanagment. Bij motor uit en dan weer aan werd de storing gereset. Lampje bleef soms een tijdje aan, maar na volgende dag ging deze ook weg.
Het buitentemperatuur was natuurlijk extreem heet. Rond 38 graden. Je moet je voorstellen dat je in file staat met airco aan, en buiten temp met 38 graden. In die warmte deed de elektronika van motor ook raar. Van zelf stond er soms dat dsc uit en weer aan.
De auto werd zo heet dat het airco maximaal moest werken. En mijn dunlop bandjes zijn al weer bijna op. Ik denk in december tijdens keuring er weer een setje onder moet
Wat ook minder is geweest dat de benzine kwaliteit van zeer slechte kwaliteit is. De motor storing lampje kwam ook in in landen zoals kroaten, servie, bulgarije. Slovenie. Benzine in deze landen deed mijn auto raar.
Dus bij terugweg direkt in hongarije shell 100 racing getankt. Tot aan nederland. Daarna 98 ultimate.
Ik ben wel benieuwd wat deze storingen zijn vermeld. Ik laat gelijk maandag mn auto uitlezen.
welkom terug ozan. super ervaring idd. heel veel succes nog
gr
kotje
gr
kotje
Even 10k rijden met een M5, een privé vliegtuig was goedkoper geweest
Respect dat je de auto blijft rijden nu er weer wat probleempjes aankomen.. Ik hoop niet dat het einde zoek is...
Respect dat je de auto blijft rijden nu er weer wat probleempjes aankomen.. Ik hoop niet dat het einde zoek is...
Hoi Edgar, ik verwacht geen gekke dingen. İk denk dat meeste storingen gerelateerd kan worden aan slecht kwaliteit brandstof. Met uitlezen komen we er achterEdgar1234 schreef:Even 10k rijden met een M5, een privé vliegtuig was goedkoper geweest
de storing in de radio en idrive komt zeer waarschijnlijk door een kapotte bluetooth module. voornamelijk in warme weersomstandigheden waarbij de airco ook draait krijg je vaak deze problemen. suc6 met uitlezen!
2010 ///M6 V10 Competition Edition nr.54/63 (current)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
Hey Dylan, weet je waar de bluetooth module zit?BM-DUB schreef:de storing in de radio en idrive komt zeer waarschijnlijk door een kapotte bluetooth module. voornamelijk in warme weersomstandigheden waarbij de airco ook draait krijg je vaak deze problemen. suc6 met uitlezen!
Welkom terug abi
Kijk hier ook ff misschien wel leuk voor jou ook: viewtopic.php?f=265&t=40652
Kijk hier ook ff misschien wel leuk voor jou ook: viewtopic.php?f=265&t=40652