Die van jou staat er zometeen ook in uitmuntende staat bij

Raar, 13,6 niet gehaald met de e46? met mijn 320d e46 reed ik 15,5..indien ik lange afstanden aflegde 1 op 16 ...en dan reed ik zeker wel door 160 a 170 met pieken naar 200Quadrantz schreef:Yep op onderhoud gaan we niet bezuinigen. Volgend jaar komt de krukaspoelie eraan evenals wat rubbers + uiteraard 1 of 2 beurten (afhankelijk van de km's).
Qua soepel rijden merk ik niet veel verschil maar vond hem al mega soepel. Kwam ook van een stugge E46 4 cilinder diesel. Qua vermogen merk ik wel een ENORM verschil!! Hij lijkt ook ietsje zuiniger (kwam vandaag op 1 op 13,6 uit met aardig wat doortrekken, files en paar keer de 200 aangetikt gisteren)
. Tot nu toe is ie sowieso ietsje zuiniger dan de 320D...onvoorstelbaar gewoon
nee ik had een handbak,.... maar zoveel verschil is wel absurd...Quadrantz schreef:1 op 14 heb ik weleens gehaald met de 320D maar dat was echt mega zuinig rijden en alleen op de snelweg. Gemiddeld zat ik op 1 op 13.
Nu red ik de 1 op 14,5 gecombineerd! Wel veel snelweg. Erg netjes voor de 530D.
Een groot verschil tussen die E46 qua vebruik ligt vaak aan wel of geen automaat. Ik had wel een automaat. Als jij ook een automaat had dan vind ik het bijzonder zuinig!
Moderner zeker! Sportiever ook zeker! Maar amber is juist typish BMW....my 2 centsQuadrantz schreef:Je zou het in het echt moeten zien Bjorn (het oogt 1000x moderner)