@bjorn: ik heb m'n thermostaten al kapot gehad en toen heb ik ook meteen geconstateerd dat die streepjes weinig houvast bieden. Ik vertrouw daar dus niet op.
Ik heb net als Quadrant thermostaten van een maand oud, dus ik maak me nog geen zorgen. Over een half jaar ga ik nog eens dat geheime menu in om te checken. Maar ik ga er even vanuit dat ik nu wel weer een jaar of twee geen trammelant met de thermostaten zal hebben.
Ik moet trouwens ook zeggen dat met de nieuwe thermostaten en de nieuwe koppelomvormer de auto een stuk zuiniger is gaan rijden!
Wat betreft de nieuwe temp. indicator, dat gaat nu al een paar dagen best wel goed. Ik heb het idee dat het verspringen van die indicator verbonden is met de problemen met m'n achterruitje.
Huh??? zul je denken!
Ik heb namelijk gemerkt, wanneer dat ruitje weer opspeelt, dat dan dingen gereset worden. Hij gaat bijvoorbeeld m'n CD wisselaar weer helemaal doornemen (alle cd's d'r in en d'r uit) en je hoort een hoop dingen in het dashboard die allemaal aan het initialiseren zijn.
Nu heb ik al een paar dagen minder last van m'n ruitje en prompt verspringt mijn temp. indicator ook niet meer...
Morgen gaat de garage sowieso m'n ruitje fixen, dus ik hoop eigenlijk dat daarmee ook meteen mijn "problemen" met de temp. indicator tot het verleden behoren.