BMW E46 325Ci: Restwaarde?
Re: BMW E46 325Ci, LED achterlichten! 27-08-'09
Hij wordt mooier en mooier Hans
Netjes!
en eindelijk je SV's voor!
en eindelijk je SV's voor!
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Ziet er top uit zeg! Mooie kleur auto
Waar heb je AE vandaan??
Gr.
Waar heb je AE vandaan??
Gr.
@320driver: thanks, hij is nu zo ongeveer wel af hoor!
@ Optimus: haha, ja jij bleef het maar roepen Paul, het moest er toch een keer van komen! Nu ik het zo zie had ik het al veel eerder moeten doen
@ Farl: thanks!
@ Alexniem: Op de meeste foto's is de auto niet eens gewassen, kun je nagaan Maar ik heb de AE's overgenomen van iemand van een ander forum, maar ze komen via Ebay uit Duitsland. Maar inmiddels verkoopt die kerel ze niet meer begreep ik!
@ Optimus: haha, ja jij bleef het maar roepen Paul, het moest er toch een keer van komen! Nu ik het zo zie had ik het al veel eerder moeten doen
@ Farl: thanks!
@ Alexniem: Op de meeste foto's is de auto niet eens gewassen, kun je nagaan Maar ik heb de AE's overgenomen van iemand van een ander forum, maar ze komen via Ebay uit Duitsland. Maar inmiddels verkoopt die kerel ze niet meer begreep ik!
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Knappe update's!
- ///M 330Ci
Prachtige coupe, en dat stuur is echt pimp
Freude am Fahren
Thanks to all!
Update in post 1: spacers van 10mm gemonteerd aan de voorkant!
Re: BMW E46 325Ci, spacers 10mm voorkant! 01-09-'09
Weet je al wat je achter gaat doen... ??
Als je twijfelt kan je gewoon eens deze spacers achterop zetten en kijken hoe je met je ruimte zit.
Als je twijfelt kan je gewoon eens deze spacers achterop zetten en kijken hoe je met je ruimte zit.
Ja, dat had ik dus gedaan, maar dan loopt hij rechtsachter aan. Links gaat het goed! "t lijkt alsof het rechterwiel dus iets verder naar buiten staat, maar hoe dat kan? Geen idee.. Of camber moet helemaal verkeerd staan, maar hij is nog niet zo lang geleden uitgelijnd dus dat lijkt me stug.
Er moeten in elk geval ook spacers aan de achterkant, maar hoe breed die worden is nog effe afwachten dus.
Er moeten in elk geval ook spacers aan de achterkant, maar hoe breed die worden is nog effe afwachten dus.
Dat heeft met je hele ophangingsgeometrie te maken, die is nooit links en rechts 100% gelijk... Is niks bijzonders dus, gewoon normaal.
zo!, dat smoelt lekker
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
Thanks, ik schrok al! Maar een 10 mm spacer gaat daar dus niet passen icm de huidige verlaging. Ik zal eens gaan meten hoeveel het verschil daadwerkelijk is tussen links en rechts. Misschien kan ik dat opvangen met een spacer van 5 of 7 mm en dan links gewoon 10.. Of is dat niet aan te raden?Griffendahl schreef:Dat heeft met je hele ophangingsgeometrie te maken, die is nooit links en rechts 100% gelijk... Is niks bijzonders dus, gewoon normaal.
@ Paul: ja, lekker hè! Op de foto's komt het meestal niet eens goed tot z'n recht, in real life staat ie echt mooi op z'n voorpootjes nu!