Angel Eyes

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
rboogaardt

Re: Angel Eyes

Bericht door rboogaardt » 08 mar 2008, 12:03

ik ben ook toegevoegd aan de group buy, zien er wel erg strak uit die angel eyes, bij hl automotive, de set van 40 euro lijken de ringen veel dikker en minder wit, ik vind dat die umnitza's er veel strakker uit zien

ramio

Bericht door ramio » 19 mar 2008, 15:02

Heb ik het goed dat de AE's worden aangesloten op de steker van stadslicht en dan zijn te schakelen door de lichtschakelaar op stadslicht te zetten?
En deze dus ook meedoen in de stand grootlicht?

Guillfort

Bericht door Guillfort » 19 mar 2008, 15:46

Dnl mag hier een slotje op er lopen nu 2 topics doorelkaar.

Dank u!

Maxi

Bericht door Maxi » 19 mar 2008, 16:05

.
Laatst gewijzigd door Maxi op 25 jan 2009, 22:42, 1 keer totaal gewijzigd.

tommy_hf

Bericht door tommy_hf » 20 mar 2008, 01:32

ramio schreef:Heb ik het goed dat de AE's worden aangesloten op de steker van stadslicht en dan zijn te schakelen door de lichtschakelaar op stadslicht te zetten?
En deze dus ook meedoen in de stand grootlicht?
ja :)

jomeo

Bericht door jomeo » 04 apr 2008, 13:46

Bertuse46,kan ik de binnenwerk van de koplampen in chroom of zilver verkrijgen.Ik ik dit bij de dealer of weet jij een ander adresje voor.
Bmw 318i 2003 facelift Automaat
Bmw 318i 1985 Type 1 Automaat

B46
Contacteer:

Bericht door B46 » 04 apr 2008, 15:16

jomeo schreef:Bertuse46,kan ik de binnenwerk van de koplampen in chroom of zilver verkrijgen.Ik ik dit bij de dealer of weet jij een ander adresje voor.
Zilver (Titan) is gewoon bij de dealer te krijgen. Chroom moet je niet doen.
Eventueel kan een goede spuiter ze ook in gewenste kleur spuiten.
www. M3 register .nl

jomeo

Bericht door jomeo » 04 apr 2008, 16:13

oke bedankt voor de tip Bertuse46
Bmw 318i 2003 facelift Automaat
Bmw 318i 1985 Type 1 Automaat

sinova

Bericht door sinova » 08 apr 2008, 05:57

Misschien aantrekkelijk voor diegene die te laat waren voor de groupbuy en alsnog de Umnitza's willen bestellen, deze rechtstreeks uit Amerika te bestellen? Door de lage koers van de dollar op dhet moment kom je voor de Umnitza Predator Chromiums inclusief verzendkosten uit op rond de 140 Euro. En je hoeft geen invoerkosten te betalen tot een bedrag van 175 euro. Corrigeer me als ik het fout heb hoor:)

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 08 apr 2008, 11:59

Je hebt het fout, dat bedrag is veel lager... Rond de 45 euro.
Belastingdienst/Douane schreef:Daarnaast zijn onder meer kleine zendingen vrijgesteld die een particulier buiten de EU gratis aan een particulier binnen de EU stuurt. Als dit incidenteel gebeurt en de zending alleen goederen bevat die bestemd zijn voor persoonlijk gebruik door u of uw gezin, dan kunt u een vrijstelling aanvragen. Daarbij gelden onder andere de volgende voorwaarden:
  • De totale waarde van de zending mag niet meer bedragen dan € 45 (exclusief verzekerings- en vervoerskosten). Als de waarde van de zending hoger is dan € 45, dan moet u belasting betalen over het totale bedrag.
  • U mag maar een beperkte hoeveel accijnsgoederen met vrijstelling invoeren.
Het door de verkoper laten versturen als 'gift'zou ik echt afraden omdat dat zogenaamd 'Postfraude' is, en in de USA is dat een Federal Offense. Dat betekent dat de straffen niet mals zijn.

sinova

Bericht door sinova » 08 apr 2008, 16:21

Zoals ik het al zei ''corrigeer me als ik het fout heb

Dus dan is het duidelijk. Bedankt voor de uitleg!

largeproject
Contacteer:

Bericht door largeproject » 10 apr 2008, 17:31

Griffendahl schreef:Je hebt het fout, dat bedrag is veel lager... Rond de 45 euro.
Belastingdienst/Douane schreef:Daarnaast zijn onder meer kleine zendingen vrijgesteld die een particulier buiten de EU gratis aan een particulier binnen de EU stuurt. Als dit incidenteel gebeurt en de zending alleen goederen bevat die bestemd zijn voor persoonlijk gebruik door u of uw gezin, dan kunt u een vrijstelling aanvragen. Daarbij gelden onder andere de volgende voorwaarden:
  • De totale waarde van de zending mag niet meer bedragen dan € 45 (exclusief verzekerings- en vervoerskosten). Als de waarde van de zending hoger is dan € 45, dan moet u belasting betalen over het totale bedrag.
  • U mag maar een beperkte hoeveel accijnsgoederen met vrijstelling invoeren.
Het door de verkoper laten versturen als 'gift'zou ik echt afraden omdat dat zogenaamd 'Postfraude' is, en in de USA is dat een Federal Offense. Dat betekent dat de straffen niet mals zijn.
Koop veel in de US,mar betaal zelden of nooit invoer en las ik invoer betaal is het nooit veel.
Je moet een beetje geluk hebben.

sinova

Bericht door sinova » 11 apr 2008, 15:17

Dan heb ik waarschijnlijk geluk gehad :) Want ik heb net de Umnitza's uit de VS aan de deur overhandigt gekregen van de postbode, en ik heb geen invoerkosten en BTW hoeven te betalen.

Omgerekend in Euro's ben ik 140 Euro kwijt.

Van het weekend maar lekker inbouwen met een beetje hulp van deze geweldige forum natuurlijk ;)

De groeten!!!

sinova

Bericht door sinova » 11 apr 2008, 15:28

Trouwens ik zie net op het pakket iets staan waaruit blijkt dat het niks met geluk te maken heeft.

Umnitza.com vermeld op het pakket een waarde van $10.00 totaal en dit doen ze waarschijnlijk zodat je geen invoer en btw hoeft te betalen, soort extra service van Umnitza zeg maar;)

Ik heb er ff een foto van de ettiket op het pakket genomen:

Afbeelding

hoop dat het een beetje duidelijk is.

largeproject
Contacteer:

Bericht door largeproject » 11 apr 2008, 17:10

sinova schreef:Trouwens ik zie net op het pakket iets staan waaruit blijkt dat het niks met geluk te maken heeft.

Umnitza.com vermeld op het pakket een waarde van $10.00 totaal en dit doen ze waarschijnlijk zodat je geen invoer en btw hoeft te betalen, soort extra service van Umnitza zeg maar;)

Ik heb er ff een foto van de ettiket op het pakket genomen:

Afbeelding

hoop dat het een beetje duidelijk is.

Das handig,alleen vervelend als het paket verloren gaat,dan krijg je ook maar 10$ uitgekeerd.
En als de douane het niet vertrouwd dat de waarde te laag is geven ze der een eigen waarde aan of ze kijkeen ff op internet.
Heb dat laatste al een keer mee gemaakt,gelukkig had ik een factuur in word gekregen,dus het bedrag ff verandert en naar ze opgestuuurd,want je kunt bezwaar maken als je der niet me eens bent,mar je moet dan wel een factuur kunnen overleggen. :>

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Styling”