Cliff's E36 - Nieuwe auto gekocht!
Re: Cliff's macaoblauwe E36 - Nog wat foto's
zucht, was het idd maar weer mooi weer!
die foto's hier boven was zonder verlaging ofniet?
(OffT) heb ook maar een showroom aangemaakt, kan ik zaterdag foto's plaatsen van de veren)
(OffT) heb ook maar een showroom aangemaakt, kan ik zaterdag foto's plaatsen van de veren)
De eerste winterfoto is met 6cm verlaging... de rest met 4cm verlaging 
Alleen lijkt hij op de foto's hoger dan dat ie daadwerkelijk is, de straat is hier namelijk vals plat....
Ben benieuwd naar de veren...

Alleen lijkt hij op de foto's hoger dan dat ie daadwerkelijk is, de straat is hier namelijk vals plat....

Ben benieuwd naar de veren...

bevalt de 60mm?
Uitstekend! Geen last van drempels etc... denk wel dat ie nog niet helemaal ingezakt is...
Die vraagt echt om een mooi setje velgen
...

Heb ik toch Daniël....dat zijn nu de winterwielen
. Destijds lagen die er nog op als zomerwielen..
Radius R8 17'' met Dunlop Sportmaxx TT's 225/45zr17

Radius R8 17'' met Dunlop Sportmaxx TT's 225/45zr17

Mooi setje zei ik
...
Niet echt mijn smaak dit..

Niet echt mijn smaak dit..
Dankje...
Daar zijn de meningen verdeeld over.. vond ik in eerste instantie ook, maar hoe vaker ik ze zag hoe mooier ik ze vond!
En wou geen imitatiezooi of wat dan ook... dit is tenminste een kwaliteitsset
Wat vind jij dan mooi voor onder mijn auto?
Daar zijn de meningen verdeeld over.. vond ik in eerste instantie ook, maar hoe vaker ik ze zag hoe mooier ik ze vond!
En wou geen imitatiezooi of wat dan ook... dit is tenminste een kwaliteitsset

Wat vind jij dan mooi voor onder mijn auto?
alpina'tjes? (h)
dr is idd iets met je huidige velgen... ook niet helemaal mijn ding idd.. maar dat commentaar krijg ik ook steeds over mijn velgen, dus ik zal wel geen smaak hebben
dr is idd iets met je huidige velgen... ook niet helemaal mijn ding idd.. maar dat commentaar krijg ik ook steeds over mijn velgen, dus ik zal wel geen smaak hebben

_______________________________Showroom________________________________

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV

Alpina's kan ik niet betalen... zit nog op school he... en replica's doe ik niet aan... rotzooi.
Anders had er al lang een set Alpina's onder gezeten, vind dat namelijk de mooiste velgen die er zijn :~
Er is iets met mijn velgen...hmm....
Ik laat ze er in ieder geval onder zitten, weet tenminste dat ik goede kwaliteitsvelgen heb.... beter als al die replica's zoals ik al eerder zei
En ik vind ze wel mooi dus.. maar goed, dat is smaakgerelateerd
Anders had er al lang een set Alpina's onder gezeten, vind dat namelijk de mooiste velgen die er zijn :~
Er is iets met mijn velgen...hmm....

Ik laat ze er in ieder geval onder zitten, weet tenminste dat ik goede kwaliteitsvelgen heb.... beter als al die replica's zoals ik al eerder zei

En ik vind ze wel mooi dus.. maar goed, dat is smaakgerelateerd

ahjoh, waarom perse origineel? er zijn ook echt wel goeie imitaties hoor... orriginele zijn idd best prijzig.. daarom rijden de meeste ook wel op rep's volgens mij..
nee, als ik dat de mooiste velg zou vinden, maar een net ff iets kleiner budget zou hebben --> dan maar (goeie) imitaties
nee, als ik dat de mooiste velg zou vinden, maar een net ff iets kleiner budget zou hebben --> dan maar (goeie) imitaties

_______________________________Showroom________________________________

Ja voor wat deze gekost hebben had ik makkelijk een set replica's kunnen kopen... maar ja, heb het daar niet zo op.
Of origineel, of niet... maar ja, kan aan mij liggen
Of origineel, of niet... maar ja, kan aan mij liggen

Re: Cliff's macaoblauwe E36 - TE KOOP!
Bij deze staat mijn E36 nu te koop! ;(
Ik doe hem weg omdat ik voor een 528/728 wil gaan kijken...auto gaat alleen weg als er een liefhebber interesse heeft, anders hou ik hem liever zelf.
Heb er nu een perfecte auto aan dus....eigenlijk zonde
....maar goed, men wil wel eens wat anders
Ik doe hem weg omdat ik voor een 528/728 wil gaan kijken...auto gaat alleen weg als er een liefhebber interesse heeft, anders hou ik hem liever zelf.
Heb er nu een perfecte auto aan dus....eigenlijk zonde
....maar goed, men wil wel eens wat anders