Oud en nieuw E61/Sold
Re: Oud en nieuw E61/ Breed…
Dan staat hij dik en schoon op de oprit...ook goed 

Groetjes, Bjorn
E60 523i - Showroom vorige E60
Re: Oud en nieuw E61/ Tinted en wrapped
Vandaag bij Tintpro in Deventer geweest om een dingetje van de lijst af te halen wat al heel lang gewenst was
Ramen laten tinten en stijlen met carbon laten wrappen, ik wilde eerst hooggalns zwart maar op advies en na het zien van voorbeelden en proefstukken, toch voor carbon gekozen, veel subtieler en rustiger en erg mooi resultaat vind ik zelf. Het hoogglans zwart was niet zo mooi bij de dakrailing als het carbon. Tevens meteen de nieren met carbon laten wrappen, moeten nog even gemonteerd worden dus daar heb ik nog geen foto van.
Achterrruit en ramen zijn 15%, achterportieren 20% en voorportieren 65% :

Echt een vakmannetje moet ik zeggen die niets afrafelt en je pas weg stuurt als hij zelf helemaal tevreden is. Vijf uur bezig geweest dus was een behoorlijke klus.

Ramen laten tinten en stijlen met carbon laten wrappen, ik wilde eerst hooggalns zwart maar op advies en na het zien van voorbeelden en proefstukken, toch voor carbon gekozen, veel subtieler en rustiger en erg mooi resultaat vind ik zelf. Het hoogglans zwart was niet zo mooi bij de dakrailing als het carbon. Tevens meteen de nieren met carbon laten wrappen, moeten nog even gemonteerd worden dus daar heb ik nog geen foto van.
Achterrruit en ramen zijn 15%, achterportieren 20% en voorportieren 65% :

Echt een vakmannetje moet ik zeggen die niets afrafelt en je pas weg stuurt als hij zelf helemaal tevreden is. Vijf uur bezig geweest dus was een behoorlijke klus.
Netjes Bart!!
Ik ben meer van wat donkerder (bij mij is het 5%) maar wellicht is dat minder mooi icm jouw kleur.
Ziet er iig goed uit
Ik ben meer van wat donkerder (bij mij is het 5%) maar wellicht is dat minder mooi icm jouw kleur.
Ziet er iig goed uit

Dank Joost, ik vond het donker zat, je kan bijna niet meer naar binnen kijken en vind het anders wat te "maffia" achtig worden hahaha.
Maar zo heeft iedereen zijn eigen smaak gelukkig
Maar zo heeft iedereen zijn eigen smaak gelukkig

- Rogier.van.Geel
Ziet er goed uit Bart!
Wordt je lijst ooit korter?
Wordt je lijst ooit korter?

Ik blijf hoop houden Rogier
Maar denk het wel, niet zoveel meer :
Naar ZF voor preventief onderhoud
Dashboard vervangen (heb ik al liggen)
Interieurlijsten vervangen (heb ik al liggen)
Automatische achterklep (heb ik al paar dure dingen van liggen)
Auto professioneel laten poetsen en behandelen
Bevestigingsplaten (weet naam even niet) van de spiegels laten spuiten (is er weer bij gekomen
)
Dat is het voorlopig voor dit jaar
Ooit misschien nog, camera en schermpjes in de hoofdsteunen voor achter

Maar denk het wel, niet zoveel meer :
Naar ZF voor preventief onderhoud
Dashboard vervangen (heb ik al liggen)
Interieurlijsten vervangen (heb ik al liggen)
Automatische achterklep (heb ik al paar dure dingen van liggen)
Auto professioneel laten poetsen en behandelen
Bevestigingsplaten (weet naam even niet) van de spiegels laten spuiten (is er weer bij gekomen

Dat is het voorlopig voor dit jaar

Ooit misschien nog, camera en schermpjes in de hoofdsteunen voor achter

Mooie upgrade!
Te donker vind ik helemaal niet mooi. Zo te zien komt dit dicht in de buurt van origineel af fabriek getinte ramen of niet?
Te donker vind ik helemaal niet mooi. Zo te zien komt dit dicht in de buurt van origineel af fabriek getinte ramen of niet?
F31 340i M-Sport SHOWROOM
Bmw geschiedenis : E36 325i '93 / E30 327i Touring '90 / E21 323i '79 / E36 328i Cabrio '98 / E46 330i Touring '03 / E30 327i M-Tech2 Racer '89 / E46 M3 '02 / E30 327i '86 / E61 530i '08 / E46 M3 '04 / F31 340i Edition M-Sport
Bmw geschiedenis : E36 325i '93 / E30 327i Touring '90 / E21 323i '79 / E36 328i Cabrio '98 / E46 330i Touring '03 / E30 327i M-Tech2 Racer '89 / E46 M3 '02 / E30 327i '86 / E61 530i '08 / E46 M3 '04 / F31 340i Edition M-Sport
@Edgar
Thanks !
@Martijn.
Ik weet eerlijk gezegd niet hoe donker vanaf de fabriek is maar denk dat de achterdeuren daar in de buurt zitten, achter zal net een tintje donkerder zijn denk ik.
Voor zit op de wettelijk toegestane tint.
Thanks !
@Martijn.
Ik weet eerlijk gezegd niet hoe donker vanaf de fabriek is maar denk dat de achterdeuren daar in de buurt zitten, achter zal net een tintje donkerder zijn denk ik.
Voor zit op de wettelijk toegestane tint.
Als je die interieurlijsten bij hebt kunnen we wel kijken hoe ver we kunnen komen met het ombouwen. De deuren zijn het meeste werk, de rest zit er zo in. Tot zo.
Een dotje gas met de bimmer in de morgen, is wederom een dag zonder zorgen.
Recente bimmer G31 520i M touring 185pk 290nM
Vorige bimmer F11 520D M touring 225pk 440nM
Vorige bimmer E61 530D M touring 275pk 600nM
Recente bimmer G31 520i M touring 185pk 290nM
Vorige bimmer F11 520D M touring 225pk 440nM
Vorige bimmer E61 530D M touring 275pk 600nM
20% is donkerder, en in mijn ogen ook mooier dan de 35% af-fabriek.. Mijn E87 is ook 20% en mijn F11 +/- 10% schat ik..
Ik vind je uitlaten ook zo dik man! Nog even en dan kan ik hem IRL bewonderen
Ik vind je uitlaten ook zo dik man! Nog even en dan kan ik hem IRL bewonderen

Paar weekjes Edgar
!0% zou goed kunnen, dat is de donkerste tint die hij had. Ik heb een tint lichter genomen achter.
Vandaag bij Anton langs geweest voor de USB achterin en meteen wat sierlijsten vervangen, handige jongen en was erg gezellig
Kwam wat kunst en vliegwerk aan te pas omdat de bevestigingspinnen in mijn oude lijsten vast zaten en niet te verwijderen waren, in de nieuwe ontbraken er wat maar met wat omwisselingen is hij er toch uit gekomen en zit alles netjes vast, alleen nog een clipje voor het USB paneel achterin bestellen, daar ben ik er eentje van kwijt helaas.
Erg bedankt Anton voor de super hulp
Als alles weer even gepoetst is (je ziet echt alles op het pianozwart) zal ik even een fotootje posten, ben er erg wijs mee en staat meteen een stuk sjieker

!0% zou goed kunnen, dat is de donkerste tint die hij had. Ik heb een tint lichter genomen achter.
Vandaag bij Anton langs geweest voor de USB achterin en meteen wat sierlijsten vervangen, handige jongen en was erg gezellig

Kwam wat kunst en vliegwerk aan te pas omdat de bevestigingspinnen in mijn oude lijsten vast zaten en niet te verwijderen waren, in de nieuwe ontbraken er wat maar met wat omwisselingen is hij er toch uit gekomen en zit alles netjes vast, alleen nog een clipje voor het USB paneel achterin bestellen, daar ben ik er eentje van kwijt helaas.
Erg bedankt Anton voor de super hulp

Als alles weer even gepoetst is (je ziet echt alles op het pianozwart) zal ik even een fotootje posten, ben er erg wijs mee en staat meteen een stuk sjieker

Ziet er goed uit zeg! Hoe is de matrix geworden (gezien je je daar ook zorgen om maakte)? USB ook gelukt? Ben erg benieuwd hoor naar die carbon wrap, kan me er weinig bij voorstellen, maar er zullen vast nog wel duidelijkere foto's voorbij komen 

Groetjes, Bjorn
Hahaha Bjorn, bij beter weer volgen er betere fotootjes, USB werkt prima en erg netjes.
De matrix zie je ook bij mij overduidelijk, bij Anton ook trouwens, en ik durf wel te zeggen dat dit gewoonweg niet te voorkomen is, zoals degene die bij mij getint heeft dat ook vantevoren aangaf aan mij.
Ik stoor me er eigenlijk niet aan, omdat ik weet dat het niet anders kan, het totale plaatje weegt bij mij lange na niet op tegen het zien van de matrix
De matrix zie je ook bij mij overduidelijk, bij Anton ook trouwens, en ik durf wel te zeggen dat dit gewoonweg niet te voorkomen is, zoals degene die bij mij getint heeft dat ook vantevoren aangaf aan mij.
Ik stoor me er eigenlijk niet aan, omdat ik weet dat het niet anders kan, het totale plaatje weegt bij mij lange na niet op tegen het zien van de matrix