E46 Styling... Hoe moet het dan wel?
Re: E46 Styling... Hoe moet het dan wel?
kwestie van smaak denk ik , ik persoonlijk vind hem zeer geslaagd op de velgen na.
Nog een Z4
Nog een Z4
Deze z4 is wel iets beter. Mede omdat de kleuren van BMW :///m:otorsport zijn. Bij de vorige vind ik de zijkant erg lelijk, lijnenspel, maar zeker de luchtroosters.
die laatste vind ik vooral bruut omdat het een circuit wagen is , neem de wielkasten en hoe strak hij uitgevoerd is :~ :~ :~Rene08 schreef:Deze z4 is wel iets beter. Mede omdat de kleuren van BMW :///m:otorsport zijn. Bij de vorige vind ik de zijkant erg lelijk, lijnenspel, maar zeker de luchtroosters.
Hierbij nog even 2 fotos van de eerste z4 die ik poste.
ik vind hem zeker wel wat hebben.
Info over de wagen :
- Spoiler: Laat zien
Die Z4 hoort hier niet... Ook ik vind hem spuuglelijk, maar dit is een E46 stylingstopic
zat op die opmerking te wachten , een z4 is een e46 z3 is een e36 ( toch ? :$ )
Citaat JaapiRe: E46 Styling... Hoe moet het dan wel?
door Jaapi » vr 10 sep 2010, 23:24
(ik weet niet hoe ik dat plaatje hiero krijg :? )
hoogte is juist goed zo
Heeft deze er spoorverbreders onder? Ik heb de zelfde velgen alleen bij mij staan ze acher te veel in me wielkast. Hoeveel mm spoorverbreders zullen het zijn?
door Jaapi » vr 10 sep 2010, 23:24
(ik weet niet hoe ik dat plaatje hiero krijg :? )
hoogte is juist goed zo
Heeft deze er spoorverbreders onder? Ik heb de zelfde velgen alleen bij mij staan ze acher te veel in me wielkast. Hoeveel mm spoorverbreders zullen het zijn?
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Even opgezocht, 20mm & 10 mm
He bedankt . Maar welke is voor achter en welke is voor voor ? Weet niks van spoorverbreders..
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Meestal is de breedere achter
Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
Stoer ding, alleen die roze rolkooi en die metertjes in het middendeel van het dashboard hadden mooier kunnen zijn.
idd, ik ging zo van; -> :~ -> x|
_______________________________Showroom________________________________
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Ik vond zelf die roze kooi eigenlijk nog wel wat hebben... Alleen die metertjes kan echt niet idd