Oud en nieuw E61/Sold
Re: Oud en nieuw E61/ Painted mirrors
Leuk je gesproken te hebben,meeting was top geregeld en iedereen liep relaxed rond.
Voor herhaling vatbaar
Voor herhaling vatbaar
F10 LCI 518d luxuryline spacegrau
Ex:F20 116i sparkling bronze
Ex: E60 530d olivin metallic
Ex: E46 328Ci titan silber
Showroom
http://bimmerportal.nl/forum/viewtopic. ... 20&t=39203
Ex:F20 116i sparkling bronze
Ex: E60 530d olivin metallic
Ex: E46 328Ci titan silber
Showroom
http://bimmerportal.nl/forum/viewtopic. ... 20&t=39203
Zekers Dennie
Arno, spiegels is erg gaaf, de raamlijsten blijven chrome forever, juist in combi met de velgen vind ik dit veruit het mooiste, daar ben ik nu 200% zeker van.
De raamstijlen worden wel hoogglans zwart, dit gezien afgelopen zondag en is echt zeer mooi.
Dan is de buitenzijde helemaal af en precies zoals ik hem hebben wil
Arno, spiegels is erg gaaf, de raamlijsten blijven chrome forever, juist in combi met de velgen vind ik dit veruit het mooiste, daar ben ik nu 200% zeker van.
De raamstijlen worden wel hoogglans zwart, dit gezien afgelopen zondag en is echt zeer mooi.
Dan is de buitenzijde helemaal af en precies zoals ik hem hebben wil
Mooie plaatjes hoor!
Groetjes, Bjorn
E60 523i - Showroom vorige E60
Super wagen echt top
Ja heel mooi! Hoeveel " zijn die wielen nou precies met welke breedset maat?
Groetjes, Bjorn
Thanks bjornb,
19 inch, 8,5J voor met 245 en 10 mm spacer, achter 9,5J met 275 en 20 mm spacer, aantal J ben ik niet meer helemaal zeker van na al die velgen en spacers die ik geprobeerd heb
kan ook 8J voor en 9J achter zijn
19 inch, 8,5J voor met 245 en 10 mm spacer, achter 9,5J met 275 en 20 mm spacer, aantal J ben ik niet meer helemaal zeker van na al die velgen en spacers die ik geprobeerd heb
kan ook 8J voor en 9J achter zijn
Re: Oud en nieuw E61/ Taxatie loont
Vandaag taxatierapport ontvangen van Rietveld taxaties die de taxatie op het 5 Serie Event heeft verzorgd, daar werd ik heel vrolijk van, niet alles wat er verbouwd is moet je beschouwen als iets wat je nooit meer in de waarde terug ziet.
De wagen is aanzienlijk in waarde gestegen en het komt er op neer dat ongeveer 60% van het geld dat aan modificaties besteed is, terug te zien is in de waarde (of ik heb hem goedkoop aangeschaft)
Nu even naar een andere verzekeringsmaatschappij waar ik al een tip over heb ontvangen.
De wagen is aanzienlijk in waarde gestegen en het komt er op neer dat ongeveer 60% van het geld dat aan modificaties besteed is, terug te zien is in de waarde (of ik heb hem goedkoop aangeschaft)
Nu even naar een andere verzekeringsmaatschappij waar ik al een tip over heb ontvangen.
Taxatiewaarde zegt helemaal niets. Bepaalt je verzekeringspremie en niet je verkoopprijs. Wel makkelijker discussiëren bij een total los schade.
mn turbo is 12500 waard en getaxeerd voor 18500. Wie houdt wie nu voor de gek.
mn turbo is 12500 waard en getaxeerd voor 18500. Wie houdt wie nu voor de gek.
I don't have a short temper but do have a quick response to bullshit.
Het gaat er om dat hij nu niet bij een enorme schade totalloss wordt verklaard Ik heb het niet over verkoopwaarde...al is deze wel degelijk gestegen maar niet de taxatiewaarde..
Zonder de taxatie had hij bij een schade van 9000 euro zeker totalloss verklaard geworden, met dit taxatierapport bij lange na niet, dat is het doel van taxaties oa
Zonder de taxatie had hij bij een schade van 9000 euro zeker totalloss verklaard geworden, met dit taxatierapport bij lange na niet, dat is het doel van taxaties oa
Dat is inderdaad wel interessant. En bij volledig total loss krijg je ook meer terug neem ik aan. Voor een 5 serie heb je niet eens een harde klap nodig om total loss te zijn, de schades zijn gelijk enorm duur. Ook al heb je een abbo bij de lokale spuiter
Groetjes, Bjorn
Klopt, en als ik hem vandaag totall loss zou rijden krijg ik volgens mij de taxatiewaarde, in ieder geval een bak meer dan de normale dagwaarde, want daar ga je niet vrolijk van worden
Wel leuk dat Het hoger is uitgevallen dan gedacht, aan de andere kant, als mijn auto voor €9000 aan schade zou hebben dan weet ik niet of ik hem nog terug zou willen hebben.
Ik bespeur trouwens een twijfeling of je bij diefstal wel de taxatie waarde krijgt, effe goed nakijken en indien mogelijk laten aanpassen.
Ik bespeur trouwens een twijfeling of je bij diefstal wel de taxatie waarde krijgt, effe goed nakijken en indien mogelijk laten aanpassen.