BMW013 - E46 Coupe BBS LM

Show je BMW E46. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
Bmw013

Re: BMW013 - E46 Coupe

Bericht door Bmw013 » 09 nov 2011, 16:07

Zo bijdeze de camera eens gepakt en echt goede kwaliteit fotos geschoten ipv met de telefoon.
Het dak is dus om half 10 op nieuw gedaan ze zijn er ongeveer dik 2uur mee bezig geweest met 2vakmensen en ik kan jullie zeggen dat het er super netjes op zit, in tegen stelling als voorheen.(toen zat het erook erg strak op alleen zaten er fouten in e folie) Buiten dat heb ik nu ook ook de dakrails mee laten nemen deze zijn gedemonteerd geweest om een super strak resultaat te krijgen(want zag een witte e90(Wel een heel mooie wagen) op de meet daar was het overheen getrokken iets wat mij dus zou storen) :gekdoen:
zie fotos:

@ Bofkont nogmaals bedankt ben ook erg blij dat ik tegen deze demper aanliep en niet die 2x100 heb genomen. :duim:

@Jaap Thanks vind de snelweg pics ook echt dik al zijn ze bewogen, O echt ik zag meerdere wel eens bij de coupe kijken maar ik weet niet hoe iedereen eruit ziet (is ook de eerste keer voor mij en zeker niet de laatste) Had graag even met je gesproken te hebben eigelijk.
Daarom ging ik tot 2 keer toe bij je auto staan maar jij jij wist natuurlijk ook niet wie ik was. :leip: MBT de velgen nee dat vind ik zonde deze velgen kosten mij dik 1500 euro (tja had liever bbs lemans voor dat geld maar toch) Binnenkort komen de standaard minder mooie eronder (en gaan deze op winterstalling, Als na de verlaging de wielen nog niet staan zo als ik voor ogen heb gaan ze op marktplaats en komt er bbs lemans onder. Vond de jouwe echt hele nette replicas dus het word dan ook een breedset. :shine:

@Kenny Folie zit ook redelijk netjes erop maar toch zou het mensen kunnen aflaten haken omdat ze dan weer conclussie gaan trekken dat het een beun wagen is en zo wat echt niet is want het is een heel erg mooie en nette bmw Kenny ook in het echt.
En zeker om die prijs. Als we een jaar terug waren had ik hem van je over genomen :duim:
Maar goed ben nu ook blij met de mijnen (op het geluid na) Maar ik hoop voor je dat hij weer in een liefhebber zijn handen komt. Hopelijk komt er iets uit voor je dat je hem toch niet onderbetaald hoeft weg te doen. Want over de prijs valt zeker niks te zeggen!

@Ramon Thanks word zeker gewaardeerd..
ik wist ook niet wie bij wie hoorde helaas en aangezien mijn (platen met tape het niet hielden heb ik maar klemmen vandaag gekocht) zie je zeker op de volgende meet :duim:

Nou genoeg gelult weer :gek:
Hier dus de Fotos ook een paar detail fotos voor de gene die ook intressen hebben in carwrap :W

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Dan de Details :)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Vind het toch een heel ander gezicht met de rails erbij gewrapt net als of hij gewoon dikker oogt. Dan anders vond ik ''net niet''
Alle credits gaan uit naar http://www.spieringhs.nl" onclick="window.open(this.href);return false; in Esbeek(weet niet of dit mag maar anders haal het adres maar eruit) die hebben dit kosteloos gedaan omdat er een fouten in de folie zat
ondanks aangeboden bij te betalen voor de dakrails eventueel hoefde dit niet dus top service!!

Afbeelding
Nog even op verzoek :duim: ja hij moet ook verder gepoetst worden maar ik heb hem even op het oog gepoetst omdat mensen vonden dat mijn uitlaat onderand koper uitsloeg van het vuil :X

Wassie weer
Binnenkort komen de winterwielen eronder :bah: Maar goed hou ik deze weer heel voor verkoop of nog een zomer, ben ik nog niet uit?

Jaapi

Re: BMW013 - E46 Coupe Dakopnieuw gewrapt p10

Bericht door Jaapi » 09 nov 2011, 16:25

Nice, ziet er goed uit, strak werk :duim:

Frenkz

Re: BMW013 - E46 Coupe Dakopnieuw gewrapt p10

Bericht door Frenkz » 09 nov 2011, 18:53

Beter idd zo met de rails

BMWBoii

Re: BMW013 - E46 Coupe Dak opnieuw gewrapt p10

Bericht door BMWBoii » 09 nov 2011, 18:57

Op je showroom gewezen door dvdb en ziet er inderdaad stuk beter uit :duim:

Zou persoonlijk nog een keer een inch grotere velgen eronder knallen :)

Aron

Bericht door Aron » 09 nov 2011, 22:28

Ziet goed uit! :duim:

Kenny
Contacteer:

Bericht door Kenny » 09 nov 2011, 22:36

ziet er stukke beter uit. ik zou ook voor de velgen een maatje groter kiezen
einmal ein BMW ist immer ein BMW

Kenny
Contacteer:

Bericht door Kenny » 09 nov 2011, 22:38

is dit 18 ?

Beens1

Bericht door Beens1 » 09 nov 2011, 22:46

Ziet er weer netjes uit. Dakvlak is nu inderdaad een stuk meer één geheel. En die demper is mooi beschaafd en toch sportief.

Bmw013

Bericht door Bmw013 » 10 nov 2011, 16:38

@ Jaap,Nihad,Aron,Beens,kenny,bmwboii thanks :duim: Zulke reacties worden altijd gewaardeerd!
Wou dit al vanaf het begin maar volgens hun kon dit niet omdat ik te net verwacht blijkbaar kan het dus wel als je maar lang genoeg door zeurt krijg je meestal alles wel voor elkaar :popcorn:

@ bmwboii Uhm over het verhaal van dvdb, snap ik even niet? Dat is toch die bmw 5 serie die langs mij stond op de meeting.. Dus van jou was de paarse compact zag er netjes uit man, had nog even staan kijken bij de jouwe was goed gepoetst en zag er echt netjes uit.. :shine:

Misschien 18inch bbs lemans breedset (zoals jaapi heeft) of zelfs 19inch bbs lemans replicas eronder na de winter alleen ik wil niet nog meer prestaties in gaan leveren dus waarschijnlijk 18 inch icm een schroefset of eichbach pro maar doen moet ik wel weer eerst van dit setje af :leip:

@ Kenny klopt is 18 inch Maar als ik groter ga rijden betekend minder snel optrekken en meer brandstofverbruik meestal -_- Moet zeggen dat deze 18 inch breedset groter lijkt dan dat hij is ;)

Kenny
Contacteer:

Bericht door Kenny » 10 nov 2011, 16:58

ik rijd zelf 20inch maar merk weinig verschil met verbruik en trek kracht en ziet er dik uit is mijn mening dan

Phantom

Bericht door Phantom » 10 nov 2011, 22:42

Dak ziet er erg netjes uit! :)
Afbeelding
[E46 318i sedan ///M] Sold
[E90 320i sedan high executive]

Dcreator

Bericht door Dcreator » 11 nov 2011, 14:58

volges mij is het prestatie van 18 naar 19 inch wel verwaarloosbaar...
19 inch LM's zou wel superdik staan denk ik :h:

mantisnl

Bericht door mantisnl » 12 nov 2011, 14:07

Mooi resultaat dat dak!

Arno S.

Bericht door Arno S. » 12 nov 2011, 17:11

Ding schreeuwt om een M-pakket imo :!

BMWBoii

Bericht door BMWBoii » 12 nov 2011, 18:57

bmwboii Uhm over het verhaal van dvdb, snap ik even niet? Dat is toch die bmw 5 serie die langs mij stond op de meeting.. Dus van jou was de paarse compact zag er netjes uit man, had nog even staan kijken bij de jouwe was goed gepoetst en zag er echt netjes uit..
Ik bedoelde dat hij mij in het aftermeeting topic erop wees dat je dak nu anders gewrapt was (en dus veel mooier)

Ja, van mij was die Compact

Dankjewel :D Maar hij was al 2 weken niet gewassen ghehe :P

@Arno

Nee man, zo'n bumper is veel mooier dan een mtech 2 bumper :P Misschien een echte M-bumper idee, die niet zo lief kijkt..

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Showroom”