BMW 535d Touring - carbon int. (p11) en shift paddles (p23)
Re: Er staat een BMW 535d Touring High Exec. voor de deur ..
Dikke bak Frank!
pakket is zeker een goede zet geweest.

geweldig...
weer eentje met een bigger smile (h)
nu nog zomerwielen erop...
weer eentje met een bigger smile (h)
nu nog zomerwielen erop...
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Thanks mensen ! De auto ziet er eindelijk wat minder standaard uit - ik ben er ook zeker tevreden mee !!
Tja, die cupholders - 't is niet te geloven dat die ontbreken in een auto van ruim 90 mille nieuwprijs, maarja zo is het systeem van BMW; je moet goed weten wat je bestelt want achteraf kun je het niet meer toevoegen (tenzij je een heel dasboard gaat omwisselen, maar ik ben niet gek).

Tja, die cupholders - 't is niet te geloven dat die ontbreken in een auto van ruim 90 mille nieuwprijs, maarja zo is het systeem van BMW; je moet goed weten wat je bestelt want achteraf kun je het niet meer toevoegen (tenzij je een heel dasboard gaat omwisselen, maar ik ben niet gek).
- Spoiler: Laat zien
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti
is ee nummerbord dan niet verplicht aan de voorkant en wanneer doe je die stickererop
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition

Dark knight edition

Plaat aan de voorkant is zeker verplicht (h)
Ik rij inmiddels al meer dan een half jaar, zonder 1 keer te zijn aangehouden, zonder
** klopt af op hout **
Ik rij inmiddels al meer dan een half jaar, zonder 1 keer te zijn aangehouden, zonder
** klopt af op hout **
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
Kortom - net zo verplicht als netjes 100 en 120 rijden op de snelweg.
Optimus, heb jij je plaat dan wel achter de voorruit liggen, of in de kofferbak ? Ik heb 'm nu voor de zekerheid maar achter de voorruit gelegd, maar dat ziet er eigenlijk niet uit. Als het goed is, komen de nummerplaatstickers vandaag binnen - maar eigenlijk vind ik het wel OK zonder ...
Zondag heb ik een afspraak met een jongen die mijn interieurlijsten gaat vervangen door carbon lijsten, plus nog wat losse dingen in carbon gaat zetten. Geen folie maar echt carbondoek. Dit is tegenwoordig beschikbaar als losse carbondoek met daarin een soort lijmlaag die na verwarmen gaat hechten aan de ondergrond. Zo kun je alles bekleden in echt carbon zonder dat je mallen moet maken enz. Dit werkt natuurlijk alleen bij delen die niet belast worden, dus perfekt voor het interieur.
Het komt er dan zo uit te zien:

Ik zal zondag wel wat foto's maken van de make-over.
Zonder er nou meteen een kermisauto van te maken, vroeg ik me af op welke delen dit ook mooi zou staan.
Voor de hand liggend zijn de spiegels en de diffuser plate, maar dat spreekt me niet zo aan. Wie heeft er goede ideeën ?
Ik heb ook wel zin om wat delen onder de motorkap aan te pakken

Optimus, heb jij je plaat dan wel achter de voorruit liggen, of in de kofferbak ? Ik heb 'm nu voor de zekerheid maar achter de voorruit gelegd, maar dat ziet er eigenlijk niet uit. Als het goed is, komen de nummerplaatstickers vandaag binnen - maar eigenlijk vind ik het wel OK zonder ...

Zondag heb ik een afspraak met een jongen die mijn interieurlijsten gaat vervangen door carbon lijsten, plus nog wat losse dingen in carbon gaat zetten. Geen folie maar echt carbondoek. Dit is tegenwoordig beschikbaar als losse carbondoek met daarin een soort lijmlaag die na verwarmen gaat hechten aan de ondergrond. Zo kun je alles bekleden in echt carbon zonder dat je mallen moet maken enz. Dit werkt natuurlijk alleen bij delen die niet belast worden, dus perfekt voor het interieur.
Het komt er dan zo uit te zien:

Ik zal zondag wel wat foto's maken van de make-over.
Zonder er nou meteen een kermisauto van te maken, vroeg ik me af op welke delen dit ook mooi zou staan.
Voor de hand liggend zijn de spiegels en de diffuser plate, maar dat spreekt me niet zo aan. Wie heeft er goede ideeën ?
Ik heb ook wel zin om wat delen onder de motorkap aan te pakken

"If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti
Mooi dat carbon!
Euhhmm, Carbonn grilletje lijkt mij zeer mooi! En een Carbon diffuser, raamlijsten etc

Euhhmm, Carbonn grilletje lijkt mij zeer mooi! En een Carbon diffuser, raamlijsten etc

BMW E60 M
Grill lijkt me inderdaad een goed idee - de buitenrand van de 2 nieren dan. Bij mij is die rand chroom en de spijlen zwart.
Raamlijsten hou ik wel chroom denk ik, maar de B en C stijlen zouden bijv. wel in carbon kunnen - met zo'n klein
logo erop dat ook op een M-stuur zit. Zou best wel eens strak kunnen staan !
Of denk eens aan die haaienvin op het dak - of evt. de achterruitspoiler ?
Dit carbon is gelukkig wel mooi diepzwart en niet van dat spul dat half bruin lijkt als de zon erop schijnt.
Raamlijsten hou ik wel chroom denk ik, maar de B en C stijlen zouden bijv. wel in carbon kunnen - met zo'n klein

Of denk eens aan die haaienvin op het dak - of evt. de achterruitspoiler ?

Dit carbon is gelukkig wel mooi diepzwart en niet van dat spul dat half bruin lijkt als de zon erop schijnt.
- Kingfisher
- Contacteer:
Gaaf, dat is die 3M carbon-folie, of niet? Ik wil die folie zelf heel graag op de afdekplaat van mijn stuurwiel.
Ik heb dat ooit eens ergens op internet gezien als alternatief voor het vervangen van die stuurkap (die afbladdert na verloop van tijd). Momenteel zit ik met een half glimmende stuurkap en daar wil ik heel graag diezelfde carbon-folie op laten zetten.
Misschien voor jou ook interessant?
Ik heb dat ooit eens ergens op internet gezien als alternatief voor het vervangen van die stuurkap (die afbladdert na verloop van tijd). Momenteel zit ik met een half glimmende stuurkap en daar wil ik heel graag diezelfde carbon-folie op laten zetten.
Misschien voor jou ook interessant?
- Spoiler: Laat zien
Huidig: F31 320i M Sport Edition HE, Ex: E61 530dA M
Zo, heel mooi spul zeg dat carbon. Kost dat nou?
Had zelf ook over carbon getwijfeld maar vind het toch de klasse van de auto naar beneden halen. Evengoed zie ik graag het resultaat, misschien zit ik fout.
Zelf ben ik ook niet zo'n carbon fan. Alleen bij witte auto;s vind ik het wel tof staan.
Heb zelf in het verleden ook zo'n cursus geddaan van folie plakken en zou bij me vorige auto me dak eigenlijk doen. Nooit van gekomen.
Het was zelf de bedoeling om een 5 serie aan te schaffen deze helemaal wit maken met zwarte accenten. Er stond er toen 1 te koop op marktplaats. Dat was wel de dikste die ik tot nu toe heb gezien samen met 20" zwarte wielen, maar had toen het geld niet helaas
3M folie is idd een goed alternatief. Ben benieuwd
Heb zelf in het verleden ook zo'n cursus geddaan van folie plakken en zou bij me vorige auto me dak eigenlijk doen. Nooit van gekomen.
Het was zelf de bedoeling om een 5 serie aan te schaffen deze helemaal wit maken met zwarte accenten. Er stond er toen 1 te koop op marktplaats. Dat was wel de dikste die ik tot nu toe heb gezien samen met 20" zwarte wielen, maar had toen het geld niet helaas
3M folie is idd een goed alternatief. Ben benieuwd
Dark knight edition

Dark knight edition

Wel goed lezen mensen !!
Deze knaap werkt voor een Belgisch raceteam en verwerkt het op alle delen die jij aanwijst. Een compleet interieur komt op ongeveer 200-250 euro.
De BMW stealer vraagt vrolijk 480 euro voor houten interieurlijsten !
Geloof me - dit gaat er niet goedkoop uitzien, want dan begin ik er niet aan. Je moet gewoon niet doorschieten met de toepassing ervan (zoals die tuning-styling-street-racing petjes gasten helaas vaak doen ...)
Oja - ik heb nog een heeeele mooie standaard achterbumper in de aanbieding - iemand toevallig interesse ? :fuit:

Ik heb ook een aanbod van een ander om het met 3M carbonfolie te doen; compleet interieur voor 150 euro. Het ziet er best wel mooi uit, maar folie lijkt me niet zo krasbestendig op handgrepen e.d. Daarom verder gezocht naar echt carbon.Frank535 schreef:Zondag heb ik een afspraak met een jongen die mijn interieurlijsten gaat vervangen door carbon lijsten, plus nog wat losse dingen in carbon gaat zetten. Geen folie maar echt carbondoek.
Deze knaap werkt voor een Belgisch raceteam en verwerkt het op alle delen die jij aanwijst. Een compleet interieur komt op ongeveer 200-250 euro.
De BMW stealer vraagt vrolijk 480 euro voor houten interieurlijsten !
Geloof me - dit gaat er niet goedkoop uitzien, want dan begin ik er niet aan. Je moet gewoon niet doorschieten met de toepassing ervan (zoals die tuning-styling-street-racing petjes gasten helaas vaak doen ...)
Oja - ik heb nog een heeeele mooie standaard achterbumper in de aanbieding - iemand toevallig interesse ? :fuit:
die folie is goed krasbestendig. wordt namelijk ook volledige wraps mee gedaan.
maar jou oplossing ziet er ook goed uit voor een redelijke prijs.
maar jou oplossing ziet er ook goed uit voor een redelijke prijs.
Dark knight edition

Dark knight edition