AtteTjaPNurD's E36 Nieuwe aanwinst
Re: AtteTjaPNurD's E36 Sedan
Hey Attetjepnurd,
(zo wat een moeilijke naam ). Leuk je gesproken te hebben. Mooie E36 heb je.
Zoals ik vertelde wil ik een 3serie erbij hebben. Weet nog niet welke. Voor de wegenbelasting maakt het niet uit of ik een e90/e46 of e36 neem.
Ik vind een e36 het leukst, maar wat het uiteindelijk word weet ik nog niet.
210? Bij die snelheid ben je zo je rijbewijs kwijt. Ik reed terug met FlitsNAV op mijn telefoon aan. Dan krijg ik alarm voor aangemelde en opgemerkte snelheids controles.
(zo wat een moeilijke naam ). Leuk je gesproken te hebben. Mooie E36 heb je.
Zoals ik vertelde wil ik een 3serie erbij hebben. Weet nog niet welke. Voor de wegenbelasting maakt het niet uit of ik een e90/e46 of e36 neem.
Ik vind een e36 het leukst, maar wat het uiteindelijk word weet ik nog niet.
210? Bij die snelheid ben je zo je rijbewijs kwijt. Ik reed terug met FlitsNAV op mijn telefoon aan. Dan krijg ik alarm voor aangemelde en opgemerkte snelheids controles.
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
Geen probleem. Mijn naam is Valentijn.
Dit is de greep die ik nog heb. http://www.jmf-gadget.com/Webwinkel-Pro ... greep.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Omdat ik zelf meer focus op het gedeelte heb ik hem eraf gehaald. Is een leuk accent op een AC wagen maar idd niet nou meteen de hoofdprijs qua tuning
Dit is de greep die ik nog heb. http://www.jmf-gadget.com/Webwinkel-Pro ... greep.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Omdat ik zelf meer focus op het gedeelte heb ik hem eraf gehaald. Is een leuk accent op een AC wagen maar idd niet nou meteen de hoofdprijs qua tuning
-
@ ralph dankjewell uw auto zag er ook heel goed uit en vooral de laatste mod een hele leuke mod :p en vond het ook relax u ff gezien en gesproken te hebben zal het e60 topic ook wat meer in de gaten houden
er staat een leuke en nette e36 coupe te koop op het bmwfan forum het is een 318is
210 was maar een klein stukje hoor toen kwam er een op andere gekke golf rijder voor me
Ik had zelf flitsmeister aan voor de mobiele controlles en op me tomtom de vaste flitsers staan
nu nog hopen dat alle apparatuur goeie info aangaf en dan hebben we geen boetes
@ Atlastelamon... Valentein natuurlijk had de naam wel in me hoofd maar zoveel gezichten gezien
aah jh dat is de greep die ik ook in me hoofd had het is een mooie greep maar vast niet bij de e36 vind ik de kleur is iets te vel voor in mijn interieur
en extrieur
maar toch bedankt man de luxe platen update komt binnenkort bedankt voor het mee denken
hoop je weer snel te spreken
er staat een leuke en nette e36 coupe te koop op het bmwfan forum het is een 318is
210 was maar een klein stukje hoor toen kwam er een op andere gekke golf rijder voor me
Ik had zelf flitsmeister aan voor de mobiele controlles en op me tomtom de vaste flitsers staan
nu nog hopen dat alle apparatuur goeie info aangaf en dan hebben we geen boetes
@ Atlastelamon... Valentein natuurlijk had de naam wel in me hoofd maar zoveel gezichten gezien
aah jh dat is de greep die ik ook in me hoofd had het is een mooie greep maar vast niet bij de e36 vind ik de kleur is iets te vel voor in mijn interieur
en extrieur
maar toch bedankt man de luxe platen update komt binnenkort bedankt voor het mee denken
hoop je weer snel te spreken
He man! leuk om je dan eens echt te spreken! Tot volgende meet
- Spoiler: Laat zien
-
Jaapi Thx Voor de fotows joh vond ook tof om jou ff gesproken te hebben volgende meet zorg ik dat ik er weer bij ben
-
yess mannen heb weer iets leuks gespott
dus binnenkort weer een updatje van mijn kant
alvast een hint iets aan de achterkant
dus binnenkort weer een updatje van mijn kant
alvast een hint iets aan de achterkant
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
- Ramon 325 Vanos
Ja dat denk ik ook ja dan is die vrijwel helemaal AC
Volgens mij zag ik juist de AC voorbumper en sideskirts op het Markt gedeelte staan.
-
sjongejonge lijkt net of als het op me voorhoofd staat geschreven
maar klopt inderdaad mannen komt van de week een ac schnitzer diffuser erop
ook wil ik graag de trekhaak verwijderen
@ valentijn klopt het setje staat inderdaad in het markt gedeelte maar aangezien er niemand op heeft gereageerd kan ik lekker door gaan met upgraden van me car
maar klopt inderdaad mannen komt van de week een ac schnitzer diffuser erop
ook wil ik graag de trekhaak verwijderen
@ valentijn klopt het setje staat inderdaad in het markt gedeelte maar aangezien er niemand op heeft gereageerd kan ik lekker door gaan met upgraden van me car
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
Beter man,schnitzer setje is iets apart. Netjes maken en erop zetten en dan af!
///M-power
ZKr!schnitzer setje is iets apart
Groot gelijk dat je verder gaat met upgraden
-
Thx mannen Schnitzer is zeker iets apparts jah
hoop eind deze week het lipje opgehaald te hebben
hoop eind deze week het lipje opgehaald te hebben