mkm e46 Csl make'over

Show je BMW E46. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
Griffendahl

Re: mkm e46 Csl make'over

Bericht door Griffendahl » 02 nov 2008, 22:43

En dan nu gewoon weer lief doen tegen elkaar... :love: :+ Ieder zijn keuzes en smaak moeten hier gewaardeerd kunnen worden voor wat het is, niet elkaar gelijk in de haren vliegen :roll:

Moderatoropmerking Griffendahl

B46
Contacteer:

Bericht door B46 » 03 nov 2008, 00:50

mkm E46 schreef:als je denkt datje "oem'' xenon lamp word vervangen dat het gewoon een uni lamp is bij voorbeeld!
Bij mij zijn er toch echt 2 nieuwe Philips D2S Xenon lampen in gezet hoor.... :?

Op zich heeft Mike wel gelijk, OEM Xenon lampen hebben een lens, de OEM Halogeen niet. Lichtbeeld is dan ook totaal anders.

Vind je stuur trouwens erg mooi gelukt met het Alpina logo :)
www. M3 register .nl

mkm E46

Bericht door mkm E46 » 03 nov 2008, 18:26

@bertus:

vond het wel eens het proberen waard heb 2 sportstuurtjes en een extra coversetje dus,maar moet aleen nog is opnieuw gedaan worden.. het is niet helemaal naar mijn zin en is een beetje aan het scheuren..

greetz mkm

bmwpeter

Bericht door bmwpeter » 03 nov 2008, 19:02

Ziet er goed uit die nieuwe carbonfolie, lijkt veel meer op de echte carbonstructuur. Ik heb voor m'n werk weleens een grijp-unitje gemaakt uit carbon en dit had ongeveer dezelfde looks. Persoonlijk had ik alleen de interieurlijstjes gedaan en niet de radio/cd etc. Maar ik vind het er wel erg netjes uitzien :)
KONI FSD + EIBACH PRO-KIT + LPI = SUPER

mkm E46

Bericht door mkm E46 » 07 nov 2008, 16:13

zoals eerder vermeld was ik bezig met een carbon grill.. daar zat 3weken levertijd op en dacht van,wat als ik m nou zelf is carbon maak.. :!

zo gezecht zo gedaan..

buitenranden carbon,binneste nieren ''orientalblauw metallic 171''
had nog een origineel spuitbusje van bmw met mijn kleur dus heb de binnenste nieren de carroserie kleur gegeven.

Afbeelding

Afbeelding

weet nog niet of het blijft wat ga zaterdag even langs polarius want die heeft ook nog carbon nieren te koop dus..

ben ook bezig met een nieuw id,zat laatst een te kijken op europrojektz en daar zag ik een 330 met een speciaal ventilatie rooster in de motorkap van carbon.
Afbeelding

ben het nog aan het uit denken maar wil er wel wat mee gaan doen... dus More 2 come!

greetz mkm

Optical

Bericht door Optical » 07 nov 2008, 19:19

Goed bezig! :duimen: ook erg knap gedaan met die kofferbak deksel!
Levensmotto: Een BMW kan altijd groter!

joost
Contacteer:

Bericht door joost » 09 nov 2008, 19:14

ben je nog wel echt doelgericht een Csl make'over aan et maken of meer gewoon waar je smaak naar uitgaat?
want je zet vanalles wat bij elkaar inmiddels (h)

vind persoonlijk de "carbon look" wat overdone als je ook nog die roosters erop gaat zetten, ook de grill zie ik liever chrome wat een mooi contrast geeft met een donkere auto.

misschien eens doorsparen voor een volledige echte carbon motorkap, velocity csl type velgen...?

cheers.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Showroom”