Verkocht.. Telos - E36 328i coupe
Re: Telos - E36 328i coupe [Pics nieuwe velgen!]
Ik zou dan toch gaan voor een kleur die je niet vaak ziet! Wat dacht je van Atlantis blau?? geweldige individual kleur! Zou dat graag eens op een e36 zien!
Of andere leuke opties:
San marino blau metallic
Veilchenblau
Moonstone
limonit brown
Of andere leuke opties:
San marino blau metallic
Veilchenblau
Moonstone
limonit brown
>>>>Showroom E36's<<<<
Er komen hier prachtige kleuren voorbij waarvan ik het bestaan amper wist. Dat is naast de financiele kwestie ook de rede dat ik wacht tot na de zomer! Ik twijfel zelf nog te sterk.. Bedankt iig voor de suggesties!
x BMW E36 320i Coupé
x BMW E21 318i
x BMW E38 730i
x BMW E36 316i Compact
x BMW E36 328i Coupé
BMW E39 520i
x BMW E21 318i
x BMW E38 730i
x BMW E36 316i Compact
x BMW E36 328i Coupé
BMW E39 520i
Die kleuren zijn allemaal prachtig, maar halen de BMW van het E36 kleurengamma af. In mijn ogen een waardevermindering. Een "oldtimer/youngtimer" in zijn originele lak c.q. kleur lijkt mij nog altijd het meeste waard. Overspuiten is niks mis mee, heb notabene zelf een overgespoten auto (die zie ik dan ook niet over 40 jaar in collectie staan haha). Maar om de auto nu van het E36 kleurengamma af te halen vind ik zonde.
Als het nu zo'n stanceworks auto was begreep ik het nog, zo'n geturbo'de over de grond schrapende rusty 4 hahaha
Als het nu zo'n stanceworks auto was begreep ik het nog, zo'n geturbo'de over de grond schrapende rusty 4 hahaha
Blijft persoonlijk maar ik snap de redenatie van Bob zeker. Enige "escape" zijn Individual kleuren denk ik dan.
Zodra je wagen een lappendeken aan kleuren gaat worden wanneer een potentiele kopen een keer een mat of kleed weghaalt om de staat van de wagen te bekijken, dan gaat je dat niet helpen. Als je de wagen helemaal stript en elk hoekje en gaatje meepakt heb je daar geen last van. Dan kan je alleen nog de uber BMW fanatics krijgen die zeggen dat de kleur inderdaad niet leverbaar was op een E36 en dat dat voor hun een rede is om het niet te doen (kleine groep denk ik).
Veel succes met het uitkiezen.
Zodra je wagen een lappendeken aan kleuren gaat worden wanneer een potentiele kopen een keer een mat of kleed weghaalt om de staat van de wagen te bekijken, dan gaat je dat niet helpen. Als je de wagen helemaal stript en elk hoekje en gaatje meepakt heb je daar geen last van. Dan kan je alleen nog de uber BMW fanatics krijgen die zeggen dat de kleur inderdaad niet leverbaar was op een E36 en dat dat voor hun een rede is om het niet te doen (kleine groep denk ik).
Veel succes met het uitkiezen.
Gelukkig heb je dan toch dit topic, om te laten zien wat je reden voor overspuiten was, dat vind ik het voordeel van deze fora, mensen kunnen de geschiedenis deels achterhalen.
En daarbij was het Individual programma van bmw toch eigenlijk wel, voor een leuk geldbedrag spoot bmw hem in zo'n beetje elke kleur!
Moet Inderdaad toegeven, een aparte kleur zou de verkoop tegen kunnen staan... Maar van de andere kant zou het hem ook kunnen bewonderen, als je in de trend van bijv. een blauw blijft is het toch nog een gangbare kleur! En een beetje exclusiviteit vinden veel mensen toch ook wel mooi! Vooral als het dicht bij het Origineel blijft!
Ik denk dat het vooral toch, een beslissing is die je zelf moet nemen, velen opties, velen voor en misschien ook nadelen! Uiteindelijk ben je het zelf die de knoop doorhakt!
En daarbij was het Individual programma van bmw toch eigenlijk wel, voor een leuk geldbedrag spoot bmw hem in zo'n beetje elke kleur!
Moet Inderdaad toegeven, een aparte kleur zou de verkoop tegen kunnen staan... Maar van de andere kant zou het hem ook kunnen bewonderen, als je in de trend van bijv. een blauw blijft is het toch nog een gangbare kleur! En een beetje exclusiviteit vinden veel mensen toch ook wel mooi! Vooral als het dicht bij het Origineel blijft!
Ik denk dat het vooral toch, een beslissing is die je zelf moet nemen, velen opties, velen voor en misschien ook nadelen! Uiteindelijk ben je het zelf die de knoop doorhakt!
>>>>Showroom E36's<<<<
Als je een auto compleet over wil laten spuiten,maar daarbij in je hoofd hebt,dat hij er minder van kan opbrengen bij eventuele verkoop,moet je em helemaal niet laten spuiten.
M.I. is een spuitbeurt een dermate prijzige actie,dat je dat alleen moet doen als je de auto nog een flinke tijd voor jezelf houden wil.
M.I. is een spuitbeurt een dermate prijzige actie,dat je dat alleen moet doen als je de auto nog een flinke tijd voor jezelf houden wil.
There is a Fine line between Brilliant and Insane.
Alfa 75 Imola Turbo
Alfa 156 VMR25 Madeno
Fiat Panda 1,2 Dynamic
Alfa 75 Imola Turbo
Alfa 156 VMR25 Madeno
Fiat Panda 1,2 Dynamic
En weer wat nieuws van mijn kant.
Ben bezig geweest met de verlichting. Ik rij veel in het donker én ik vind het best mooi staan, dus ben ik bezig geweest om Xenon in te bouwen. Fluitje van een cent..
Omdat ik dan wel alles in de zelfde kleur wil om het een beetje rustig te houden, heb ik ook meteen Angel-eyes geplaatst, nieuwe mistlampen (oude waren dof) met witte lampjes, en witte kenteken verlichting.
Vanavond alles fatsoenlijk afstellen want vind het zo pauper als 't alle kanten op schijnt, en wat betere foto's maken.
Hoop dat er mensen zijn die mijn smaak delen, ik vind het erg mooi icm de grijze wagen!
Hier 2 telefoon shots;
Ben bezig geweest met de verlichting. Ik rij veel in het donker én ik vind het best mooi staan, dus ben ik bezig geweest om Xenon in te bouwen. Fluitje van een cent..
Omdat ik dan wel alles in de zelfde kleur wil om het een beetje rustig te houden, heb ik ook meteen Angel-eyes geplaatst, nieuwe mistlampen (oude waren dof) met witte lampjes, en witte kenteken verlichting.
Vanavond alles fatsoenlijk afstellen want vind het zo pauper als 't alle kanten op schijnt, en wat betere foto's maken.
Hoop dat er mensen zijn die mijn smaak delen, ik vind het erg mooi icm de grijze wagen!
Hier 2 telefoon shots;
Laatst gewijzigd door Telos op 12 mei 2013, 13:38, 1 keer totaal gewijzigd.
x BMW E36 320i Coupé
x BMW E21 318i
x BMW E38 730i
x BMW E36 316i Compact
x BMW E36 328i Coupé
BMW E39 520i
x BMW E21 318i
x BMW E38 730i
x BMW E36 316i Compact
x BMW E36 328i Coupé
BMW E39 520i
Re: Telos - E36 328i coupe [XENON]
Zoals beloofd nog wast extra foto's van de Xenon!
De rest van deze maand is het crisis hier, dus zullen jullie niet veel van me horen
Maar komt goed!
De rest van deze maand is het crisis hier, dus zullen jullie niet veel van me horen
Maar komt goed!
x BMW E36 320i Coupé
x BMW E21 318i
x BMW E38 730i
x BMW E36 316i Compact
x BMW E36 328i Coupé
BMW E39 520i
x BMW E21 318i
x BMW E38 730i
x BMW E36 316i Compact
x BMW E36 328i Coupé
BMW E39 520i
Moet zeggen dat het er netjes uit ziet al ben ik zelf meer van de "Philips Xtreme Vision H7 koplampen". Jij hebt er een profi Xenon-set ingebouwd? Wat voor merk als ik vragen mag?
Gelukkig voor jou zijn we al bijna op de helft van de maand en als het helemaal mee zit krijg je nog vakantiegeld ook!
Gelukkig voor jou zijn we al bijna op de helft van de maand en als het helemaal mee zit krijg je nog vakantiegeld ook!
BMW 323i 1998 _____ Estoril blau
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot
leuk man!
kentekens met opgelegde letters zouden m ook goed doen!
kentekens met opgelegde letters zouden m ook goed doen!
Thanks Bob! Die staan ook zeker op de planning voor volgende maand.
x BMW E36 320i Coupé
x BMW E21 318i
x BMW E38 730i
x BMW E36 316i Compact
x BMW E36 328i Coupé
BMW E39 520i
x BMW E21 318i
x BMW E38 730i
x BMW E36 316i Compact
x BMW E36 328i Coupé
BMW E39 520i
Hey Telos,
Heb je het alweer gehad met je velgen http://link.marktplaats.nl/673188411
Wat voor een merk banden heb je erop liggen trouwens? En welke maat?
Ik zoek wellicht nog iets nieuws voor op mijn 328.
Verder ziet je wagen er echt heel netjes uit..ik vond grijs altijd zo mwa mwa..maar bij jouw komt dat heel mooi uit
Heb je het alweer gehad met je velgen http://link.marktplaats.nl/673188411
Wat voor een merk banden heb je erop liggen trouwens? En welke maat?
Ik zoek wellicht nog iets nieuws voor op mijn 328.
Verder ziet je wagen er echt heel netjes uit..ik vond grijs altijd zo mwa mwa..maar bij jouw komt dat heel mooi uit
Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |