Middenconsole en dashboard blijft er in helaas..BMWe46Mike schreef:Gaat dan ook je middenconsole eruit? Met het rolluikbakje
Danish: M3 SMG II: APK en gewassen
Re: Danish: M3 SMG II: Porsche 4 piston klauwen
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
- bob de bouwer
je bent nog wat van plan kerel wacht in spanning af 

Je maakt er wel een echte circuitbak van zo, ben benieuwd!
Interieur eruit vind ik erg jammer, anders kon hij nog wel door voor circuit en showbak!
Maar ach, het heeft ook wel weer wat, ieder zijn ding!
Maar ach, het heeft ook wel weer wat, ieder zijn ding!

>>>>Showroom E36's<<<<
Interieur eruit is inderdaad zonde, maar is meer uit veiligheidsredenen.. Mocht het een keer fout gaan.. Maar hij zit er nog in
. Dat gaat nog wel komen.
22 september weer een dagje naar de ring geweest.
Helaas maar 5 rondjes samen kunnen rijden. Verdomde baansluiting. 1e keer voor een uur en de 2e keer maar naar huis gegaan. Had het gevoel dat het lang dicht zou blijven. Stonden in voorgaande ronde op drie plekken auto's van de baan met de bekende vlaggers..
Het was dan ook op een zondag en heerlijk weer.
De M heeft het goed uitgehouden. Waren heerlijke rondes. Lekker hard door de bochten en kunnen oefenen op de juiste lijn. Ook op de rechte stukken gaat het wat harder.
De eisenmann klinkt erg goed! Na 4 rondes even gestopt... Oren hadden ook eindelijk rust..
Binnenkort weer naar de ring heb nog 9 rondes die op moeten. Eerst moeten er weer andere achterbanden op..

22 september weer een dagje naar de ring geweest.
Helaas maar 5 rondjes samen kunnen rijden. Verdomde baansluiting. 1e keer voor een uur en de 2e keer maar naar huis gegaan. Had het gevoel dat het lang dicht zou blijven. Stonden in voorgaande ronde op drie plekken auto's van de baan met de bekende vlaggers..
Het was dan ook op een zondag en heerlijk weer.
De M heeft het goed uitgehouden. Waren heerlijke rondes. Lekker hard door de bochten en kunnen oefenen op de juiste lijn. Ook op de rechte stukken gaat het wat harder.
De eisenmann klinkt erg goed! Na 4 rondes even gestopt... Oren hadden ook eindelijk rust..

Binnenkort weer naar de ring heb nog 9 rondes die op moeten. Eerst moeten er weer andere achterbanden op..
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Re: Danish: M3 SMG II: Ring 22 september
mooi man. wanneer wil je nog gaan??
als ik vrij en tijd heb wil ik best mee
gr
kotje
als ik vrij en tijd heb wil ik best mee
gr
kotje
Denk dat het dit jaar niet meer gaat lukken.. Volgend jaar zeker een keer samen die kant op Kotje 

Een filmpje met een flyby met die eisenmann is wel verplicht he
helemaal ons lekker te maken hiero 

Danishbmw schreef:Denk dat het dit jaar niet meer gaat lukken.. Volgend jaar zeker een keer samen die kant op Kotje
dat is goed man.
gr
kotje
Me youtube account doet het niet. Kwam er trouwens eergister achter dat ik de "normale" sport variant heb en niet de raceYusuf1 schreef:Een filmpje met een flyby met die eisenmann is wel verplicht hehelemaal ons lekker te maken hiero

4 maanden verder en nog steeds volop plezier van de M3
!
Afgelopen maanden twee keer op Zandvoort gereden. Leuk circuit en lekker dichtbij huis. Remmen hielden het goed. Beide keren was het glad maar des al niet te min veel plezier gehad.
Kleine update:
De M3 staat nu al een maand stil.
In januari moest er voor de APK het een en ander gebeuren. Er zat speling op de spoorstangen/kogels, banden waren op :oops: en de remschijven voor waren op. Allemaal laten vervangen.
Dat was ideaal om gelijk de Porsche/brembo klauwen met CSL schijven te monteren. Daar voor heb ik een 2e hands spindle/wielnaaf van een e46 M3 aangeschaft, dat heb je nodig om de brackets op maat te laten maken.
De brackets en csl schijven etc heb ik allemaal binnen. De klauwen heb ik een leuk kleurtje gespoten, geel.
Tevens kwam de monteur er achter dat het stuurhuis niet goed bevestigd was, zat niet met genoeg bouten vast. Dankjewel Molenaar.
Al een aantal keren meegemaakt dat er slordig te werk wordt gegaan daar.
Het setje is bijna klaar om gemonteerd te worden. Ik wacht nog op de stalen Hel remleidingen die uit Engeland moeten komen.. Hoop dat ik ze deze week binnenkrijg en de M3 eindelijk kan laten keuren.
Al een maand niet gereden.. Ik hou het bijna niet meer...

Afgelopen maanden twee keer op Zandvoort gereden. Leuk circuit en lekker dichtbij huis. Remmen hielden het goed. Beide keren was het glad maar des al niet te min veel plezier gehad.
Kleine update:
De M3 staat nu al een maand stil.
In januari moest er voor de APK het een en ander gebeuren. Er zat speling op de spoorstangen/kogels, banden waren op :oops: en de remschijven voor waren op. Allemaal laten vervangen.
Dat was ideaal om gelijk de Porsche/brembo klauwen met CSL schijven te monteren. Daar voor heb ik een 2e hands spindle/wielnaaf van een e46 M3 aangeschaft, dat heb je nodig om de brackets op maat te laten maken.
De brackets en csl schijven etc heb ik allemaal binnen. De klauwen heb ik een leuk kleurtje gespoten, geel.
Tevens kwam de monteur er achter dat het stuurhuis niet goed bevestigd was, zat niet met genoeg bouten vast. Dankjewel Molenaar.
Al een aantal keren meegemaakt dat er slordig te werk wordt gegaan daar.
Het setje is bijna klaar om gemonteerd te worden. Ik wacht nog op de stalen Hel remleidingen die uit Engeland moeten komen.. Hoop dat ik ze deze week binnenkrijg en de M3 eindelijk kan laten keuren.
Al een maand niet gereden.. Ik hou het bijna niet meer...
Re: Danish: M3 SMG II: remmen update & APK
Klinkt allemaal goed
Straks als je weer kan rijden voelt het o zo lekker in de M.

Straks als je weer kan rijden voelt het o zo lekker in de M.
Laatst gewijzigd door Marco M op 25 feb 2014, 20:26, 1 keer totaal gewijzigd.
///M POWER
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
- BMW Clubsport
Hmm... Gele remklauwen op een Estoril blauwe coupe, waar heb ik dat eerder gezien?
Zal icm met grote klauwen retegaaf uit zien.
Succes met het wachten totdat je weer kunt rijden in de

Zal icm met grote klauwen retegaaf uit zien.
Succes met het wachten totdat je weer kunt rijden in de

Het kwam mij al bekend voor! Geel staat icm estoril blauw beter dan rood.

Remmen zitten er op! Kan er nog niet veel over zeggen eerste paar km's rustig aan doen.
Maar nu.... Ik wist dat elk m3 uiteindelijk last kreeg van een gescheurd subframe.. Wist alleen niet dat het zo snel ging. Half jaar geleden was het allemaal nog oem. B46 reed er vorige week een rondje in en merkte al wat op.
Op de brug bij nadere inspectie bleek er al een klein scheurtje boven de rubbers te zitten.
Kortom de subframe is gescheurd/ vertoont licht scheurtjes.
De m3 is vandaag naar Bas Roos gebracht en wordt gelast en verstevigd bij het subframe. Als het hele achteras er dan toch al onder uit gaat, persen ze er gelijk zwarte powerflex rubbers er in.
Freude am fahren laat zich nog even wachten..

Remmen zitten er op! Kan er nog niet veel over zeggen eerste paar km's rustig aan doen.
Maar nu.... Ik wist dat elk m3 uiteindelijk last kreeg van een gescheurd subframe.. Wist alleen niet dat het zo snel ging. Half jaar geleden was het allemaal nog oem. B46 reed er vorige week een rondje in en merkte al wat op.
Op de brug bij nadere inspectie bleek er al een klein scheurtje boven de rubbers te zitten.
Kortom de subframe is gescheurd/ vertoont licht scheurtjes.
De m3 is vandaag naar Bas Roos gebracht en wordt gelast en verstevigd bij het subframe. Als het hele achteras er dan toch al onder uit gaat, persen ze er gelijk zwarte powerflex rubbers er in.
Freude am fahren laat zich nog even wachten..
-
- Contacteer:
Re: Danish: M3 SMG II: remmen er op, maar subframe gecracked
Hoe kun je zien of je subframe gescheurd is?
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem