Oud en nieuw E61/Sold
Re: Oud en nieuw E61/ New wheels in future
Vossen maakt prachtige velgen, helaas vind ik deze echt een heel stuk minder.
Maar buiten het boekje denken, hou ik van.
Maar buiten het boekje denken, hou ik van.
Vandaag even bij exotic cars in Helmond wezen kijken,
Zal morgen een linkje met wat fotootjes plaatsen.
Zal morgen een linkje met wat fotootjes plaatsen.
Welk setje heb je nu bekeken/in gedachte? Ik dacht btw dat de buitenkant nu precies was zoals je hem wilt
Groetjes, Bjorn
E60 523i - Showroom vorige E60
Dat dacht ik ook Bjorn
Wat voor setje het gaat worden weet ik nog niet, eerst eens flink sparen en dan ga ik gewoon een paar proefsetjes op laten zetten denk, even er bij zetten, kijken wat mooi is, en dan beslissen, zal wel nieuw worden of er moet een passend tweedehands setje op mijn weg komen maar dat zal niet gebeuren schat ik zo, of misschien toch een setje Breytons, vind het erg moeilijk
Een ding is zeker, het worden geen zwarte velgen en ze worden 19 inch
Wat voor setje het gaat worden weet ik nog niet, eerst eens flink sparen en dan ga ik gewoon een paar proefsetjes op laten zetten denk, even er bij zetten, kijken wat mooi is, en dan beslissen, zal wel nieuw worden of er moet een passend tweedehands setje op mijn weg komen maar dat zal niet gebeuren schat ik zo, of misschien toch een setje Breytons, vind het erg moeilijk
Een ding is zeker, het worden geen zwarte velgen en ze worden 19 inch
Originele Vossen neem ik aan?
Ik heb 5 spaaks gezien voor de mijne....... maar erg duur die originele
Ik heb 5 spaaks gezien voor de mijne....... maar erg duur die originele
Deze maar Bart....
| '06 BMW 530i e61 compleet M | Eibach -30mm | Style m359 20' breedset 9&10.5j |
&
| '00 BMW 523i e39 executive | AP -40mm | Style 65 18' | Remus |
&
| '00 BMW 523i e39 executive | AP -40mm | Style 65 18' | Remus |
Jullie snappen het
Zijn idd erg duur, vandaar op zoek naar 2e hands Zijn ze nog duur zat
Idd, maar probeer je oude velgen in te ruilen. Scheelt weer iets...Bart70 schreef:Jullie snappen het
Die raak ik wel kwijt, is niet zo'n probleem, en 2e hands valt meestal weinig op in te ruilen. Maar ik heb geen haast, eer dat ik wat tegen kom zijn we wel een half jaar verder denk ik en dat is prima, financieel komt het nu toch niet zo heel goed uit.
Re: Oud en nieuw E61/ Metamorfose toekomst
Vanmiddag naar EDje's BMWMeeting in Poeldijk geweest en weer war ideetjes opgedaan. Ook even met Wrapaholic praatje gemaakt. Liep al langer met het idee om de wagen mega te gaan wijzigen, de kleine details brengen me niet tot 100% tevredenheid.
Al heel lang verliefd op de witte wagens met carbon dak, dat gaat hem dus worden voor mij, even flink sparen maar voor mij is dit echt de mooiste combi, die ik vanmiddag ook weer gezien heb, weliswaar geen E61 maar voor het idee was het voldoende voor mij.
Ik laat hem dan wel meteen helemaal doen, dus ook de binnenzijdes van de portieren, anders ga ik me hier mateloos aan ergeren.
Tevens bezig met een Hartge onderlip voor de voorbumper, deze is al carbon gewrapt. Dit houd wel in dat ik hier met de velgen alvast rekening mee moet gaan houden, hier komen dan uiteraard zwarte velgen onder
Al heel lang verliefd op de witte wagens met carbon dak, dat gaat hem dus worden voor mij, even flink sparen maar voor mij is dit echt de mooiste combi, die ik vanmiddag ook weer gezien heb, weliswaar geen E61 maar voor het idee was het voldoende voor mij.
Ik laat hem dan wel meteen helemaal doen, dus ook de binnenzijdes van de portieren, anders ga ik me hier mateloos aan ergeren.
Tevens bezig met een Hartge onderlip voor de voorbumper, deze is al carbon gewrapt. Dit houd wel in dat ik hier met de velgen alvast rekening mee moet gaan houden, hier komen dan uiteraard zwarte velgen onder
Dat klinkt erg goed! Wit icm zwarte accenten vind ik ook zeer gaaf
Altijd al weg van geweest, zojuist iets gezien zoals de kleur gaat worden denk, gebroken wit met parelmoer overlay :
Re: Oud en nieuw E61/ Painted mirrors
Bart70 schreef:Zekers Dennie
Arno, spiegels is erg gaaf, de raamlijsten blijven chrome forever, juist in combi met de velgen vind ik dit veruit het mooiste, daar ben ik nu 200% zeker van.
De raamstijlen worden wel hoogglans zwart, dit gezien afgelopen zondag en is echt zeer mooi.
Dan is de buitenzijde helemaal af en precies zoals ik hem hebben wil
Wat zei je nou ook alweer eind april? Hahaha
Wel bijzondere combinatie voor een e61.
Groetjes, Bjorn