Deze bmw heb ik al weer verkocht
DE 38 NZ TX
Bij deze wou ik toch even jullie waarschuwen!
Deze probleem bmw niet te kopen zie link
http://auto.marktplaats.nl/bmw/42680817 ... otoGallery
Auto is een ex schadebak de velgen zijn levengevaarlijk krom zit een scheur in het velgenbet dit heb ik de verkooper eerlijk gezegt en hij zegt gewoon dood leuk mooie 19 inch velgen! Hij heeft hem voor slechts 4200 euro van mij over genomen ipv de 6250 en er komt een berg onkoste aan wat ook de hoofd reden was om hem weg te doen...
Ik was helemaal klaar met bmw want ik bleef maar met deze auto sleuren bij de garages dan weer dit dan weer dat...
Maar goed toch nog gekozen voor bmw! Omdat bmw toch wel goed moest zijn want er rijden er zoveel rond? Dus bij deze een nieuwe bmw aangeschaft bij een bovag bedrijf geen schade bak 121 000 nap gelopen en in nieuwstaat uit 2002... en voledig orgineel fotos bij aanschaf maar goed ik heb er al wel wat dingen aan gedaan..
Angeleyes smd
Led mistlampen
Led achterlichten rood/smoke (uit de oude bmw geschroeft)
Smoke zijknipperlichten (spatbord en voor)
verder de orginele radio eruit gebouwt klap scherm terug erin
En heb ik tijdelijk een sierstukje erop gezet
318 ci belettering verwijderd
Heb ook een 18inch devil riviera breedset besteld
Plannen met de bmw (kofferbak lip en vinnetje in kleur)
En misschien in de toekomst m3 spiegels maar voor de rest blijft hij lekker oem
Nooit gedacht dat ik oem nog ga waarderen! Maar ik moet iedereen toch gelijk geven die over mn achterbumper negatieve feedback gaf. Want die bumper ziet er niet uit:gekdoen:
Ik post snel wel wat fotos over hoe hij nu eruit ziet...
Terug komend over mn nieuwe bmw heb nou 3000 km ding rijd super in tegenstelling tot mijn oude bmw
Gr Roy.