6 Juni Tilburg [Parkeerplaats meet]
Re: 23 Mei Tilburg [Parkeerplaats meet]
Jammer maar helaas ik sta 24 mei met een aantal mannen van het forum op de Duitse autodag op het TT Circuit in Assen om het BMWPortal te vertegenwoordigen dus ik zal er niet bij zijn de 23e, jammer want het is maar een paar kilometertjes bij mijn huis vandaan (zelfde stad).
Degenen die gaan wens ik veel plezier
Degenen die gaan wens ik veel plezier
Als ik vanavond thuis ben zal ik even op de kalender kijken of ik die datum kan. Als ik kan ben ik zeker aanwezig. (al is het maar een uurtje)
BMW E88 135i DCT + Lexus GS450h F-sport line
Daar ga ik ook niet bij zijn ivm DAF in Assen. Dan ben ik de hele dag bezig om de auto voor te bereiden.
meeting is verzet ivm een grote meet van e36club in breda.. dat is nogal dichtbij dus het is onzin om 2 meets naast elkaar te houden
datum volgt nog.. wil het nu wel in een keer goed doen x|
datum volgt nog.. wil het nu wel in een keer goed doen x|
Re: 30 Mei Tilburg [Parkeerplaats meet]
Dat is jammer zoals het er nu voor staat kan ik 30 mei niet! mocht ik het een en ander kunnen regelen kom ik als nog. Maar reken er niet op
BMW E88 135i DCT + Lexus GS450h F-sport line
Re: !!? <maand> Tilburg [Parkeerplaats meet]
ik zal aanwezig zijn
BMW 325i Coup?? aut, Alpine weiss.
Re: !!? <maand> Tilburg [Parkeerplaats meet]
nou, na veel wikken en wegen, 6 juni. 1 week later dus
sorry voor het gewissel, maar dit ga ik niet meer wisselen dus je kunt met een gerust hart in je agenda plaatsen
sorry voor het gewissel, maar dit ga ik niet meer wisselen dus je kunt met een gerust hart in je agenda plaatsen
Re: 6 Juni Tilburg [Parkeerplaats meet]
Ik weet niet of ik die datum wel ga halen want ik zit dat weekend ook in Den Haag maar misschien lukt het.
Ik ben van de partij! ;D
1 Dave
2 Guido
3 Patrick
4 Robloex?
5 BMW_328i_CABRIO
6 Richy
7 Whiteage + 2?
hebben we een beetje een beeld van wie er allemaal komt
2 Guido
3 Patrick
4 Robloex?
5 BMW_328i_CABRIO
6 Richy
7 Whiteage + 2?
hebben we een beetje een beeld van wie er allemaal komt
Zet achter mijn naam maar ovb en ik zou dit lijstje in de eerste post bijhouden als ik jou was, weten mensen het ook beter te vinden
ik kom ook!
[quote="Reloader"]is er animo voor een parkeerplaats* meet in de omgeving van tilburg?
ik merkte op dat hier best veel zuiderlingen zijn en ik heb al eens eerder bij de druiventros in berkel-enschot een middagje gestaan. maar ik zou zelf wel graag een andere / rustigere locatie willen zoeken in de buurt
mits er natuurlijk animo is
* ik bedoel hiermee dus een meet, waarbij niet gezorgd is voor catering etc etc.. gewoon wat kletsen en auto's kijken
1 Dave
2 Guido
3 Patrick
4 Robloex?
5 BMW_328i_CABRIO
6 Richy
7 Whiteage + 2?
8 320Driver (OVB)
9 Richy
10 bemewe
11 Mickey (ovb)
12 D3v1l
13 The_Bassline
14 E38 Lover
ik merkte op dat hier best veel zuiderlingen zijn en ik heb al eens eerder bij de druiventros in berkel-enschot een middagje gestaan. maar ik zou zelf wel graag een andere / rustigere locatie willen zoeken in de buurt
mits er natuurlijk animo is
* ik bedoel hiermee dus een meet, waarbij niet gezorgd is voor catering etc etc.. gewoon wat kletsen en auto's kijken
1 Dave
2 Guido
3 Patrick
4 Robloex?
5 BMW_328i_CABRIO
6 Richy
7 Whiteage + 2?
8 320Driver (OVB)
9 Richy
10 bemewe
11 Mickey (ovb)
12 D3v1l