Xenon in (laten) bouwen in BMW E46 2002

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
DJLeonardo

Re: Xenon in (laten) bouwen in BMW E46 2002

Bericht door DJLeonardo » 02 dec 2010, 23:36

Phantom schreef:
arjan033 schreef:Hoi Wat bedoel je met inlezen van de lampen?
Arjan

Kun je het beste na de installatie van Xenon de lampen laten uitlezen door een BMW dealer / eigen uitleesapparatuur?
Niet als het meteen werkt. Anders zet de "kast" alleen maar de hoogte regeling uit. Lastig als je dan geen automatische hoogte regeling hebt. Het enigeis dat de computer dan alleen zoekt naar een 55W unit en maar een 35W unit ziet. Soms klaagt ie dan en gaat het lampje in je dashboard aan. Bij mij doet ie dat alleen als ik tijdens het rijden de lampen pas aanzet. Maar als ze bij starten al aan staan (de knop om dus) dan zeurt ie niet. Heb lekker nog wel m'n handmatige hoogte regeling. Voor de APK moet je 1 van de 2 hebben (of handmatig of automatisch)
BMW E90 330iA, BMW E87 118i

j0ep

Bericht door j0ep » 04 apr 2011, 23:12

Even tussendoor:

heb vorige week bij HL in Ede een set Depo units laten inbouwen met SMD led angeleyes en gelijk voorzien van 8000k xenon. lichthoogte is netjes nagesteld en het lichtbeeld is retescherp. Zoals het gelige licht op de foto van de vorige pagina.
De Depo's hebben E keur, de auto is voor bouwjaar 2007 en zal voor de keuring geen enkel probleem opleveren.

Een aanrader voor iedereen!

Oh misschien interessant: totaal (units, xenon en inbouw) : 395 euro

Tom_

Bericht door Tom_ » 07 apr 2011, 23:28

Dan zal ik op mijn beurt daar een 4300k xenon setje in aanbevelen, dat komt aardig dicht in de buurt van het originele licht. Mits je projectorlampen hebt, want met reflectoren zou ik het niet gebruiken.
In mijn oude e30 (met originele projectorlampen) had ik een mooi strak lichtbeeld, nooit tegenliggers die naar me geseind hebben en een goed verlichte weg :)

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Styling”