update:Koppeling/drukgroep/druklager/krukaskeeing

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
largeproject
Contacteer:

Re: Auto gaat in de noodloop update en koppeling

Bericht door largeproject » 06 jun 2010, 17:03

Zo vrijdag de koppeling vervangen,krukas keering en toplager.(koste €260 org, BMW stuff)
Om een uurtje of kwart over 6 begonen en om 10 uur zat ik weer achter het bier. 8)
Vreemd genoeg was er niet aparts te zien aan de koppeling,niet versleten,ook niet vet,want wat ik dacht dat de krukas keering harder was gaan lekken bleek niet het geval te ziijn.
Ook vreemd was dat nu de koppeling niet meer slipte.,voordat ie vervangen werd :?

kleze

Re: update:Koppeling/drukgroep/druklager/krukaskeeing

Bericht door kleze » 14 jun 2010, 17:31

maar heeft dit koppeling verhaal iets te maken met het noodloop verhaal waar je dit topic mee bent begonnen? Want ik heb namelijk ook een paar keer gehad dat de motor bij veel gas geven in noodloop ging, en zichzelf rijdend weer herstelde.

largeproject
Contacteer:

Re: update:Koppeling/drukgroep/druklager/krukaskeeing

Bericht door largeproject » 14 jun 2010, 21:03

Ik heb nadat de koppeling is vervangen geen noodloop meer gehad,motor word hier natuurlijk minder belast als heuvel op met aanhanger op de cruisse.
Heb der ook aan gedacht,maar toen de koppeling echt slipte ging ie niet in de noodloop.
Zal hem binnenkort eens uitlezen,kijken of er dan iets duidelijker word.
Maat van me die bij Mercedes heeft gewerkt had nog een LMM,deze heb ik nu in de auto liggen,als ie het weer doet dan zet ik die er eens in.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”