ramen blinderen

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
freddy

Re: ramen blinderen

Bericht door freddy » 11 jul 2008, 14:05

farl schreef:Ik vind het er mooi uitzien!! Heb je ook een foto waarbij je de voorruit en de rijruiten ziet? Dan heb ik beter zicht op de verschillen in tint. Hoeveel % is eigenlijk toegestaan?
vooruit moet nog ook 65% folie = 35% tint donkerder en samen met je standaard tint van ramen van 17/20 % kom je 45/47% donkerder op waardoor je een doorlaatbaar heid krijgt van 55/60% en dus geen bekeuring.

de wet gaat bekeuren als de doorlaatbaarheid minder is dan 50% (ervaring opgedaan 2 wkn geleden bij controle door oom agent met Tint man apperaat met ander wagen)

heb momenteel geen ander foto's maar zal spoedig als achterraam en vooruit gedaan is nieuwe pic's plaatsen

Afbeelding

Afbeelding

rboogaardt

Bericht door rboogaardt » 13 jul 2008, 14:22

waar heb je dat laten doen en wat kost het?

freddy

Bericht door freddy » 13 jul 2008, 16:44

rboogaardt schreef:waar heb je dat laten doen en wat kost het?
bij vriend in spijkernisse laten doen, dit is zijn werk geweest en doet dit nog als hobby erbij zeg maar.

prijzen voor een coupe 250,- euro geloof ik ,wordt met proffecionele vakhandel folie gedaan en niet met lalala folle en zeer vakkundig aangebracht met een zeer fraai eindresultaat. (helaas kan je dat op foto niet zien)

rboogaardt

Bericht door rboogaardt » 13 jul 2008, 20:18

ziet er idd zeer strak uit super resultaat, heeft hij ook een website?

freddy

Bericht door freddy » 14 jul 2008, 12:44

rboogaardt schreef:ziet er idd zeer strak uit super resultaat, heeft hij ook een website?
wel een email adres : ronnysteenhoek@hotmail.com

en algemene site

http://www.steenhoek.tk/

Mac

Bericht door Mac » 14 jul 2008, 20:28

Wauw, das mooi geworden Freddy! Valt me mee hoe erg je het verschil tussen voorportieren en achterruitjes ziet.
Ben benieuwd naar het eindresultaat!

BiGa

Bericht door BiGa » 27 jul 2008, 04:12

freddy schreef:
rboogaardt schreef:ziet er idd zeer strak uit super resultaat, heeft hij ook een website?
wel een email adres : ronnysteenhoek@hotmail.com

en algemene site

http://www.steenhoek.tk/
Volgens mij heeft hij ook mijn ramen gedaan, was het ergens op een industrieterrein bij Halfweg in Spijkenisse? Ik ben het namelijk een beetje vergeten, het is al een tijdje terug namelijk. Ik heb het volgende resultaat:

Afbeelding
Afbeelding

Zit er nog steeds goed op, geen klachten tot op heden. Aanrader, achter 20% en zijkanten 35% doorlatend. Ik kwam bij een meting door de politie, aan de voorkant uit op 34,8 ofzo. Kostte me een boete helaas.

freddy

Bericht door freddy » 29 jul 2008, 07:18

zou goed kunnen dat hij je ramen ook gedaan heeft .... HIJ is samne met zijn vriend Alex een begrip in die regio mbt tinten met profi folie (sun guard)een vakman die weet wat ie doet en kan. en geloof me is voor die regio het enigste juiste adres.

evt tel nr van hem via pm.

ps ben zaterdag geweest voor achter ruit en vooruit (zonneband ?filter dus zal spoedig pic's plaatsen

BiGa

Bericht door BiGa » 29 jul 2008, 16:18

Ik weet nu zeker dat hij het heeft gedaan, ik heb het even gecheckt bij een vriend van me. Is wel al een tijdje terug hoor, ik heb alleen de deurpanelen toen opnieuw moeten laten monteren door de dealer omdat ze begonnen te lekken.

freddy

Bericht door freddy » 01 aug 2008, 14:49

achter ruit klaar,

zelfde tint als kleine ramen achetr 35%

en omdat er te weinig tijd was om voorruit helemaal te tinten voor voorlopig donkere band van 5% gedaan.

Afbeelding

Afbeelding

nog een dakspoilertje voor netjes want raster rand achterruit bmw is voor folie zeer lastig .

foto achter is met rolgordijn omhoog en zonder flits, waardoor het wat donkerder lijkt. is getint maar niet overdreven en rolgordijn omlaag nog normaal doorkijk.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

scooby79

Bericht door scooby79 » 10 okt 2008, 17:32

hier in de buurt is iemand voor ongeveer 300 € volledig gedaan en goed doet dit al jaren
touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste

omethome

Bericht door omethome » 09 jan 2009, 08:03

Ik wil dit ook laten doen bij mijn touring.. hoe zit het met je achterruitverwarming?? kan die gewoon aan? of is dat over?

BiGa

Bericht door BiGa » 09 jan 2009, 17:54

Kan gewoon aan, mits je kwaliteit folie hebt.

Patron

Bericht door Patron » 09 jan 2009, 21:44

dus wat ik begrijp doet die steenhoek het ook voor anderen? misschien dat ik ff een afspraak met hem ga maken.. ziet er echt goed uit..
Edit:
is het wel slim eigenlijk om in de winter je ramen te blinderen? ik bedoel door vocht en kou enzo, zal het niet echt makkelijk gaan hechten neem ik aan..
Afbeelding

DonB

Bericht door DonB » 12 jan 2009, 12:44

Wil ik niet lullig doen tov de mensen hier die het met folie hebben laten doen, maar voor een echt, perfect en optimaal resultaat kun je je ruiten beter laten `spuiten`, dit is ongeveer 2x zo duur als folie als ik het zo lees maar heeft echt perfecte kwaliteit en kan onmogelijk na een aantal jaar los gaan zitten. Geloof dat je dan ongeveer 500euro kwijt bent voor de hele auto rondom (voorruit natuurlijk minimaal getint), met folie moet je altijd maar geluk hebben dat het bedrijf er goed in is en er na een aantal weken geen rare scheurtjes oid in komt (wat je eigenlijk bij 50% van de met folie verduisterde auto's op de weg ziet).

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Styling”