HIer mindere ervaring mee. Deze man nam mij niet serieus, toen ik er een auto kwam kopen, of advies vroeg. Moest maar ergens anders een auto gaan zoeken.Rob S. schreef:Piet Smedts in Baarlo

Bericht door Richel88 » 26 jul 2010, 15:40
HIer mindere ervaring mee. Deze man nam mij niet serieus, toen ik er een auto kwam kopen, of advies vroeg. Moest maar ergens anders een auto gaan zoeken.Rob S. schreef:Piet Smedts in Baarlo
Bericht door JurT » 26 jul 2010, 16:52
Ik ken WIel al 4 jaar, en heb er vaak onderdelen gehaald en ik kan het goed met hem vinden en het is een toffe gast, maar..........Bastiaan E36 schreef:Voor alle BMW E36 onderdelen en verdere reparaties kan je Wiel bellen. Erg bekend is hij en woont in Brunssum. Hier haal ik mijn onderdelen. 06- 29 73 16 86. Hij adverteerd ook veel op marktplaats.
Succes!
Bericht door JurT » 26 jul 2010, 16:54
Interessant. Mijn ouders wonen daar 1 minuut vandaanDreier-reihe schreef:Kessels Automobielen in Maastricht.
Dit is een officieel BMW servicepunt maar wel 25 euro goedkoper dan KERA dealer per uur!
De service is uitstekend, de wachttijd helaas lang ( 2+ weken) vanwege de populariteit die aan goede service vasthangt
Terug naar “BMW 3 Serie (E36) Techniek”