///Ramon schreef:Toch blijf ik erbij..
in NL zijn we in de BMW scene niet ruimdenkend genoeg.
Ik denk dat het niks met ruimdenkend te maken heeft, maar met een bepaald gemeenschappelijk gevoel voor esthetiek, wij hebben dat hier in de Nederlandse scene gewoon vrij sterk. Als er een bedrijf zou zijn dat esthetisch superverantwoorde producten maakt, dan slaat dat heus wel aan. Zie bijvoorbeeld BBS, OZ, Umnitza, etc... Dat hoeft heus geen OEM materiaal te zijn.
///Ramon schreef:Ook al is sommige exterieur modificatie niet een ieders smaak, als het goed gebeurd is, dan verdient het wel respect.
En zeker het respect omdat iemand buiten het hokje genaamd OEM durft te denken.
Goed uitgevoerd werk verdiend imho zeker respect, over het OEM hokje ben ik het - zoals je ziet - niet zo met je eens. Ik heb er wel respect voor als iemand 1 stijl grondig uitwerkt in zijn eindresultaat, vaak zie je echter in dit topic auto's met te veel onderdelen die gewoon niet goed samengaan en verschillende stijlen proberen te combineren. Dat werkt imho bijna nooit...
Naar mijn mening werkt het ook vaak niet omdat er stijlen gebruikt worden die niet goed bij de basisstijl van een auto passen. Als je dat niet ziet terwijl je je auto stijlt krijg je hetzelfde als dat ik ga schilderen, daar heb ik gewoon geen gevoel voor. Mijn schilderwerk verdiend dan ook weinig respect wat mij betreft.
Ik heb er dan weer wel veel respect voor als je je auto in de juiste stijl kan stylen die een geheel is met het basis ontwerp van de auto, ook al vind ik het niet mooi. Jouw auto is daar naar mijn mening een goed voorbeeld van, en ondanks dat ik het niet zo mooi vind, heb ik wel respect voor de uitvoering en de durf.