Welke merk wax?
-
Re: Welke merk wax?
Hahaha nee dank je. Heb nu een mooie laag er op zitten en hij glimt als een malle:)
Voor een niet alledaagse gebruiker raad ik PBW Natty's Paste Wax of de Blue voor de donkere kleuren. Een erg makkelijke wax in het gebruik en je kunt hem gebruiken in de volle zon. Dat krijg je met Meguiars niet voor elkaar. Tevens krijg je qua prijs geen waar voor je geld bij Meguiars. De produkten zijn zwaar overpriced..
Wil je een hele goede wax voor een zeer lage prijs kijk dan eens naar 1Z Hardshine. Voor zijn prijs niet te kloppen
Wil je een hele goede wax voor een zeer lage prijs kijk dan eens naar 1Z Hardshine. Voor zijn prijs niet te kloppen
Ook de waxen van Collinite zijn toppers, vooral de #845 en #915
Ik als producent van reinigings/poets en smeermiddelen adviseer iedereen Teflon wax te gebruiken.
Groeten Dave
Groeten Dave
Laatst gewijzigd door Davenl op 05 mei 2011, 10:57, 1 keer totaal gewijzigd.
hoe doen de spullen van chemicalguys het?
zijn op carclean in de aanbieding en de sealeants zien er wel goed uit..
vooral een sealant die goed blinkt is natuurlijk wel erg handig!
zijn op carclean in de aanbieding en de sealeants zien er wel goed uit..
vooral een sealant die goed blinkt is natuurlijk wel erg handig!
Chemical Guys is te vergelijken Poorboys World. Alleen is deze wel in mindere mate te gebruiken in de zon.
@DaveNL: ik zou mijn produkt ook adviseren als ik iets verkocht.
@DaveNL: ik zou mijn produkt ook adviseren als ik iets verkocht.
Wij van wc eend raden wc eend aan (|Davenl schreef:Ik als producent van reinigings/poets en smeermiddelen adviseer iedereen Teflon wax te gebruiken. Door de eigenschappen die Teflon met zich meebrengt krijg je ongeëvenaarde bescherming en glans. Tevens kan je met de wax lichte krassen verwijderen.
Ik weet niet of er hier mensen bekend zijn met een Flon 4000 poetsbehandeling? Het poetsmiddel wat ik hierboven beschrijf is hier een afgeleide van. Flon 4000 poetsmiddel maak ik ook maar dit mag ik niet verkopen, Flon 4000 heeft het alleen recht. Als mensen intresse of vragen hebben stuur dan even PB.
Groeten Dave
Sorry hoor maar ik heb vroeger in het de poets wereld gewerkt en flon 4000 is zwaar overhyped , bij de meeste auto's is er na een aantal weken totaal niks meer over van deze zogenaamde teflon bescherming ...
En dat er buiten de glans factor is ook minder.
Je kan hem beter af en toe behandelen met een goede wax met carnauba dan deze wonder coatings ...
ik heb 1 1/2 jaar geleden de auto een cartec behandeling laten geven,deze zit er nu nog steeds goed op,de auto voelt nog steeds even glad aan als toen die net behandeld was en er hecht niks op (vuil,vogelpoep e.d)
ook glimt ie nog steeds even veel. gr hans
ook glimt ie nog steeds even veel. gr hans
Ik heb nog een flesje liggen van cartec met een soort wax. Lastig aan te komen en het flesje begint leeg te raken. (|
Gebruik het altijd met het wassen van de auto. Zo blijft de waslaag redelijk in stand.
Het bewijs is geleverd tijdens de poetsclinic. De auto voor het het laatst gepoetst voor de winter vorig jaar en met kleien kwam er echt nagenoeg niks van de auto af.
Geeft toch in mijn ogen aan dat het spul niet veel laat hechten op de lak. Scheelt het ook dat ik nooit onder bomen parkeer
Gebruik het altijd met het wassen van de auto. Zo blijft de waslaag redelijk in stand.
Het bewijs is geleverd tijdens de poetsclinic. De auto voor het het laatst gepoetst voor de winter vorig jaar en met kleien kwam er echt nagenoeg niks van de auto af.
Geeft toch in mijn ogen aan dat het spul niet veel laat hechten op de lak. Scheelt het ook dat ik nooit onder bomen parkeer
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Fabian79 schreef:Ik heb nog een flesje liggen van cartec met een soort wax. Lastig aan te komen en het flesje begint leeg te raken. (|
Uw Cartec-dealer is:
CARTEC Amsterdam
dhr. P. Sonneveld
tel. 06 53 16 10 00
Cartec verkooppunten schreef:Amsterdam
Autonieuw Carcleaning
Amstelveenseweg 702
1081 JJ Amsterdam
tel. 020 - 6243560
fax 020 - 4891785
E en E
Monitorstraat 15
1033 RM Amsterdam
tel. 020 - 3371000
fax 020 - 3371012
Amstel Car Shine
Van Marwijk Kooystraat 10e
1096 BR Amsterdam
tel. 020 - 4636139
fax 020 - 6924997
ikzelf heb swisswax maar ik ben er niet echt over te spreken.
het is heeel vet. je krijgt het eigenlijk niet uitgevreven. als ie in t zonnetje staat zie je de vette laag er overheen.
niet het geld waard.
gr.
het is heeel vet. je krijgt het eigenlijk niet uitgevreven. als ie in t zonnetje staat zie je de vette laag er overheen.
niet het geld waard.
gr.
suzuki alto 1.0 --> bmw e46 328CI--> bmw M3
@bjorn
ik dacht dat het bij cartec vandaan kwam, maar heb net ff op het flesje gekeken en daar staat carport op.
Het is een produkt vna mobifix en is geleverd door exclusiva.
Die leveren voornamelijk aan bedrijven.
Op google is er ook niks over te vinden zonder contact te krijgen met exclusiva of mobifix (is volgens mij hetzelfde bedrijf)
Ik ben nu al over op 1Z en dat bevalt meer dan prima, maar voor een snelle behandeling carport een zeer goed middeltje.
Vergissing van mij
ik dacht dat het bij cartec vandaan kwam, maar heb net ff op het flesje gekeken en daar staat carport op.
Het is een produkt vna mobifix en is geleverd door exclusiva.
Die leveren voornamelijk aan bedrijven.
Op google is er ook niks over te vinden zonder contact te krijgen met exclusiva of mobifix (is volgens mij hetzelfde bedrijf)
Ik ben nu al over op 1Z en dat bevalt meer dan prima, maar voor een snelle behandeling carport een zeer goed middeltje.
Vergissing van mij
Dat ligt meer aan de gebruiker dan aan de wax. Ik weet bijna zeker dat je het er ten 1e te dik opzet en ten 2e niet lang genoeg laat curen. Je kunt deze wax makkelijk een uur laten curen voordat je hem uitpoetst. Als je zeker wilt weten of de wax is uitgecured kn je een swipetest doen. Even met je vinger over de waxlaag vegen. Als je nog een vettige laag eronder ziet moet je hem langer laten staan. En Swizzwax kun je niet in de zon gebruiken. Deze moet e altijd uit de zon gebruiken.dekkerm1 schreef:ikzelf heb swisswax maar ik ben er niet echt over te spreken.
niet het geld waard.
gr.
bjornc schreef:Exlusiva Homepage/Contact
zo slim was ik ook nog, maar kan mezelf nog steeds geen bedrijf noemen. Deze jongens verkopen niet aan particulieren, en dat ben ik aangezien ik niet ingeschreven sta bij de kamer van koophandel
Kortom lastig verhaal dus. Heb ooit 2 flesjes van een vertegenwoordiger gehad omdat ik veel zaken deed met ze bij mijn vorige werk. Dat werk doe ik niet meer dus sta ook niet meer met ze in contact