Update 31-7
Update 2-8
Ja eerder was ik meer van luxe rijden en showauto's. Nu idd zoek ik echt de snelheid en adrenalinekick op.Erg gaaf om te zien altijd dit
Echt iets wat ik ooit ook nog is graag wil gaan doen
Mijn punt is dat je bij het goed prepareren van een circuitauto doorgaans probeert zoveel mogelijk torsiestijfheid te creëren, door bijvoorbeeld je body door te lassen en een rolkooi te plaatsen en dan is een sedan kiezen in plaats van een coupé gewoon gratis winst. Het gaat dus niet om het uit elkaar vallen, maar torsiestijfheid is gewoon goed voor je wegligging en die kan volgens mij gewoon nooit goed genoeg zijn op een racer.Bastiaan E36 schreef:Maar wat is dan je punt? Behalve dat een sedan sterker is....
Griffendahl schreef:Wilde absoluut geen negatief commentaar geven op je project, ik was gewoon benieuwd naar de achterliggende reden om een coupé als uitgangspunt te nemen ipv een sedan.
waar is die buis voor die loopt naar de dynamo ofzo? ja lucht toevoer maar waar heen? want ik zie op mijne een opening op wat lijkt dynamo maar ik snap niet wat dat koel houd? en jij hebt dr een hele constructie aan, kan je vertellen waar dat voor isBastiaan E36 schreef:Update 29-7