VERKOCHT...... AJEDE's 330D M Touring Individual.
Re: AJEDE's 330D M Touring Individual Showroom.....
Heel erg mooi dingetje... Hele mooie kleur dat Stratus Grau, we hebben hem hier al eens vaker langs zien komen maar nog veel te weinig Kennis van mij heeft een 3.0si Z4 in die kleur, ook om je vingers bij af te likken
Velgen ben ik geloof ik als een van de weinigen niet zo kapot van, wel leuk dat je mooie grote velgen hebt die de mooie OEM look van je auto eer aan doen
Velgen ben ik geloof ik als een van de weinigen niet zo kapot van, wel leuk dat je mooie grote velgen hebt die de mooie OEM look van je auto eer aan doen
Wow, wat een plaatje zeg :~ Helemaal perfect!
Heel veel plezier ermee!
Heel veel plezier ermee!
Bijzonder mooie touring!! |p
Enne ja die swirlflaps moet ik ook nog steeds aan ....tenminste als ze er uberhaupt nog inzitten....
Enne ja die swirlflaps moet ik ook nog steeds aan ....tenminste als ze er uberhaupt nog inzitten....
wat een mooie bmw...
idd, hoe kom je erachter of de swirl flaps er nog in zitten?
Ook bedankt voor je comment! ZO'n Z4 in deze kleur....... Dat is zeker smullen geblazen ja! :~Griffendahl schreef:Heel erg mooi dingetje... Hele mooie kleur dat Stratus Grau, we hebben hem hier al eens vaker langs zien komen maar nog veel te weinig Kennis van mij heeft een 3.0si Z4 in die kleur, ook om je vingers bij af te likken
Over smaak valt niet te twisten natuurlijk en das maar goed ook.... Anders reden we allemaal met hetzelfde rond!Griffendahl schreef:Velgen ben ik geloof ik als een van de weinigen niet zo kapot van, wel leuk dat je mooie grote velgen hebt die de mooie OEM look van je auto eer aan doen
Maar wat je zegt klopt, wilde het wel zo origineel mogelijk houden allemaal..
Thanx again!!Mac schreef:Wow, wat een plaatje zeg Helemaal perfect!
Heel veel plezier ermee!
BmwBoy schreef:Bijzonder mooie touring!!
Jullie weten natuurlijk net zo goed als ik denk ik dat er een topic over gaat hier op het forum. Weet alleen niet zo uit mijn hoofd of daar ook staat of je dat uberhaupt kan zien zonder de boel open te schroeven.... Denk het eigenlijk van niet en het "gewoon" open moet! In ieder geval jullie ook bedankt voor de complimenten en succes met het inlaatspruitstuk!Retraxx schreef:wat een mooie bmw...
Goede keuze... Heb dat zelf ook altijd als uitgangspunt gehouden en dat geeft naar mijn mening uiteindelijk het mooiste resultaatAJEDE schreef:Maar wat je zegt klopt, wilde het wel zo origineel mogelijk houden allemaal..
welkom mooie auto , ik heb je wel eens zien rijden in ede als een halve maloot ;(
Bedankt!bmwede schreef:welkom mooie auto , ik heb je wel eens zien rijden in ede als een halve maloot
maarre.... ik rijden als een malloot? Ik spoor dan misschien soms niet, maar dat is onmogelijk!!
Rij (binnen de bebouwde kom) altijd als een gentleman!
AlpinaB3s schreef:Mooie auto zeg. Schitterend..
wat een bak ey, klopt gewoon helemaal
uitlaat staat ook erg dik, maar toch nog classy :~
goed bezig
uitlaat staat ook erg dik, maar toch nog classy :~
goed bezig
_______________________________Showroom________________________________
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
- Dominic-Breda
Bedankt man!! Blijft leuk dat te horen van anderen die zelf ook een fraai exemplaar rijden!!Robbel schreef:wat een bak ey, klopt gewoon helemaal
uitlaat staat ook erg dik, maar toch nog classy
goed bezig
Maar moet ook wel zeggen dat ik (over het algemeen dan) de meeste E46's die ik hier zie niet "te" vind, gelukkig!
"Less is more" vaak he!!??
Ben zelf ook erg te spreken over de uitlaat, wilde ook hier het toch netjes proberen te houden, maar dan ook wel met een wat dikke uitstraling....
Dominic-Breda schreef:ziet er goed uit ja !
Dit is wel een hele dikkerd!
Echt een mooie touring, zoals vaker gezegd is die kleur echt heel erg mooi. Maakt hem ook uniek, heb het zelf nog niet zo vaak gezien!
Echt een mooie touring, zoals vaker gezegd is die kleur echt heel erg mooi. Maakt hem ook uniek, heb het zelf nog niet zo vaak gezien!
Heb deze kleur ook zelf nog nooit gezien op een E46, wel op een 5 Touring laatst een x bij de Mc in Duiven!
Die kerel vond het net zo apart als ik zelf, was wel grappig.
Die kerel vond het net zo apart als ik zelf, was wel grappig.
Laatst gewijzigd door Gast op 10 aug 2010, 14:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
stratus-grey op een m5 e61 touring? deze kleur is nooit op de e6* leverbaar geweest. dan zou het eerder Sepang Bronze zijn
enkel waar ze wel op zijn geleverd is op de e63/e65/e66/e85/e39/e46 en dit vanaf begin 2003t/m2005
ik denk eerder dat het een sterling-grey of gewoon X-type grey is geweest die heeft veel weg van jou kleur als het een beetje donker word buiten
en als het zo is.. dan is het geen fabriek kleur.
enkel waar ze wel op zijn geleverd is op de e63/e65/e66/e85/e39/e46 en dit vanaf begin 2003t/m2005
ik denk eerder dat het een sterling-grey of gewoon X-type grey is geweest die heeft veel weg van jou kleur als het een beetje donker word buiten
en als het zo is.. dan is het geen fabriek kleur.
//.00.-// > /.-////.-///.-