- Spoiler: Laat zien
Mijn groene BMW 316i - Verkocht
Re: Mijn groene BMW 316i + update velgen
met het weer van de afgelope weken blinken ze allemaal
-- Houdoe wanne --
Daar heb je ook wel weer gelijk in...verheeske316 schreef:met het weer van de afgelope weken blinken ze allemaal

Vandaag primer, metallic lak en blanke lak besteld. Komt over een paar dagen binnen. Wanneer het binnen is ga ik de grijze rand aan de bumpers en dorpels in kleur spuiten (in dezelfde kleur als de auto, boston grün met.).
Ik zit er over na te denken om in de toekomst nog witte pinkers, rood/wit achterlichten en een diffuser te halen en erop te zetten. Alleen ben ik daar nog niet helemaal over uit.
In oktober gaan de velgjes er weer onder vandaan, dan komen de staaltjes er weer onder. Kan ik in de winter de velgen even opknappen.

Ik zit er over na te denken om in de toekomst nog witte pinkers, rood/wit achterlichten en een diffuser te halen en erop te zetten. Alleen ben ik daar nog niet helemaal over uit.
In oktober gaan de velgjes er weer onder vandaan, dan komen de staaltjes er weer onder. Kan ik in de winter de velgen even opknappen.

Interessant, dat wist ik niet. Ik kan altijd even kijken.
Maar goed, ik heb het inmiddels besteld, dus ik heb altijd nog een slag om de arm.
Maar goed, ik heb het inmiddels besteld, dus ik heb altijd nog een slag om de arm.
Jah, Ik weet ook niet of het dof uitslaat of zo.. 

Vanavond gelijk even gekeken, ben stomverbaasd. Maar goed, de bumpers hebben onder het grijze wel zwart, dus spuiten moet zowiezo. En als ik het zo gezien heb beschadig je de kleur toch wel een beetje wanneer je het grijs eraf haald. Maar het is wel grappig om te weten dat het zo is.
Een fototje:

Het is wel een heel intensief karwij, dus daar trek ik nog eens een tijdje voor uit van de week. Daarnaast moet het daarna behandeld worden, dus nog werk zat de komende tijd.
Een fototje:

Het is wel een heel intensief karwij, dus daar trek ik nog eens een tijdje voor uit van de week. Daarnaast moet het daarna behandeld worden, dus nog werk zat de komende tijd.
Zit er dus wel of geen kleur onder??
Want op de foto lijkt van wel, maar je zegt van niet... ;D
Want op de foto lijkt van wel, maar je zegt van niet... ;D
Volgens mij bedoelt beens dat er bij de skirts wel verf onder zit, maar bij de bumper niet.
Juist. bij de skirts zit zoals je kunt zien wel de groene lak, maar wanneer ik bij de bumpers (voor en achter
) het grijze eraf haal, komt er het zwarte kunststof tevoorschijn. Daarom zal ik alsnog moeten spuiten.

Laatst gewijzigd door Gast op 07 sep 2010, 19:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Ohjah, sorry ik heb het verkeerd gelezen.
Succes met spuiten dan
Succes met spuiten dan

maar of het goedkoper is dan spuiten??
hij zegt er 4 uur over te hebben gedaan. + de was en de schuurpad e.d. dan ga ik liever ff 4 uur voor mezelf werken en laat ik het lekker spuiten
hij zegt er 4 uur over te hebben gedaan. + de was en de schuurpad e.d. dan ga ik liever ff 4 uur voor mezelf werken en laat ik het lekker spuiten
-- Houdoe wanne --
Re: Mijn groene BMW 316i + update spuitwerk
Inmiddels ben ik verder gegaan met het veranderen van de grijze rand onder aan de auto. Deze is nu groen. Alleen door het heerlijke weer van nu kan ik geen goede foto's maken.
MOD5 - Grijze rand gespoten
MOD5 - Grijze rand gespoten
- Spoiler: Laat zien

Laatst gewijzigd door Beens1 op 01 dec 2010, 20:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Mijn groene BMW 316i + update spuitwerk
Mwa, voor het oog mag'tie misschien voor nog wel lager, maar ik vind eigenlijk zelf meer dat de achterkant wat omhoog kan.
Ik heb reuma, dus de auto is me al laag zat...
Ik heb reuma, dus de auto is me al laag zat...