het is me eindelijk gelukt om fotos te plaatsen dus hier hebben jullie der een paar...
om mee te beginnen wil ik eerst me auto even showen
hier zie je het spul wat ik binnnen had gekregen van me remmen, alles van een 325. zoals rondom schijven en blokken, de remklauwen had ik al, en had er ook gelijk maar nieuwe handremschoenen bij gedaan want dat was ook wel weer nodig.
hierzo zie je de schijf aan de voorkant nu geventileerd want dat had ik eerst niet, en uiteindelijk de boel maar ontluchten... die zwarte drap die je ziet is geen remvloeistof btw maar kon ff geen ander bakje vinden dus dan maar een viese
nou hebben jullie ook meteen me oude velgen gezien, ik kwam er laatst achter dat er links achter een spaak was gebroken:O
dus ben meteen het internet op gedoken opzoek naar andere velgen, en toen had ik voor een prikkie

3 EVO velgen gescoord 18'' en die hadden rondom stoeprandschade dus heb me best gedaan en ze opgeknapt en in de lak gezet....
eerst allemaal in de primer....
en toen in het zilver/grijs gespoten. ik heb niet alle stoeprandschade weg kunnen halen maar echt heel veel wel, als je weet hoe ze waren dan zijn ze nu als nieuw

wat vinden jullie ervan wel te doen tog???
en afgelopen weekend heb ik me nieuwe motorblok gehaald, een M50B25, gechipt en de verkoper zei ook dat het blok getuned was maarja dat moet ik eerst nog maar eens zien, eerst de boel maar inbouwen hier een foto van het blok. heb der alleen geen bak bij dat komt nog en nog wat andere dingen maar dan laat ik wel weer een berichtje achter.....alle bekabeling eraan is goed blok is in prima staat en alles is gewoon netjes gelukkig, alleen zal tegen de tijd dat die erin gaat we lnieuwe bougies halen enzo meteen een grote beurt aodat het maar knap is, jullieverder nog tips?