Katalysator verv door kale pijp ? [ 320d ]
Re: Katalysator verv door kale pijp ? [ 320d ]
Als er CAT op je kentekenbewijs staat MOET hij er ook onder zitten, dus wat GRIFFENDAHL zegt is niet helemaal waar.
Dezelfde discussie hebben wel met gordels gehad, als ze erin zitten MOETEN ze werken en goed zijn ook al zijn ze voor die auto en op dat moment niet verplicht.
Dezelfde discussie hebben wel met gordels gehad, als ze erin zitten MOETEN ze werken en goed zijn ook al zijn ze voor die auto en op dat moment niet verplicht.
Ja, maar daar heb je dus bij een E46 320d geen last van... Daar staat geen CAT op je kenteken.
Verder hoeftie met CAT op je kenteken bij een diesel niet te werken, hij moet alleen aanwezig zijn
Verder hoeftie met CAT op je kenteken bij een diesel niet te werken, hij moet alleen aanwezig zijn
Dat klopt, maar een rechte pijp ziet er niet uit als een cat
Laatst gewijzigd door Gast op 16 mei 2011, 18:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Nogmaals volstrekt irrelevant, bij een E46 is dat geen probleem omdat die geen CAT op hun kenteken hebben staan... Dus of je loopt gewoon onmogelijk te doen, of je wilt gewoon te graag gelijk hebben ??
Je word knap vervelend, ik hoef geen gelijk te hebben want ik reageer op een topic van iemand anders en niet van jou, ik krijg eerder het idee dat jij graag overal het laatste woord over wilt hebben, maarja, we zijn niet allemaal "beroemd"
laten we het hier gezellig houden jongens
e38 735i sedan, in bezit
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
Rustig aan inhaken.
Bij een e46 diesel pfl staat er niks op de papieren over een Cat. Hoe het bij een FL is weet ik niet.
Als het er wel op staat moet deze er inderdaad onder zitten, ongeacht of de metingen dan goed zijn.
Bij de e30 heb ik daar allemaal geen last van
Bij een e46 diesel pfl staat er niks op de papieren over een Cat. Hoe het bij een FL is weet ik niet.
Als het er wel op staat moet deze er inderdaad onder zitten, ongeacht of de metingen dan goed zijn.
Bij de e30 heb ik daar allemaal geen last van
- largeproject
- Contacteer:
Ding al jaren geleden leeg geklopt,nooit problemen gehad met apk.
Alleen de eerste keer als je gas geeft naar het leeg kloppen kun je dat beter doen als het donker is, anders word het vanzelf donker. .
Alleen de eerste keer als je gas geeft naar het leeg kloppen kun je dat beter doen als het donker is, anders word het vanzelf donker. .
Niets te vinden op het formulier dus zit wel goed als ik die vervang door een twister? Ben van België.e46coope schreef:Als er CAT op je kentekenbewijs staat MOET hij er ook onder zitten, dus wat GRIFFENDAHL zegt is niet helemaal waar.
Grtz.
Mijn kat van mijn e46 320 D (pfl) was ook gescheurd bij het flex stuk.
Op marktplaats een pijp op de kop kunnen tikken, door vorige eigenaar uit Engeland gehaald, 6 cm doorsnede rvs
Auto fluit inderdaad een beetje meer, niet iritant... en pakt wat beter op en heel af en toe bij stevig doortrappen... zie je in je achteruit kijk spiegel dat je een diesel rijd
Op marktplaats een pijp op de kop kunnen tikken, door vorige eigenaar uit Engeland gehaald, 6 cm doorsnede rvs
Auto fluit inderdaad een beetje meer, niet iritant... en pakt wat beter op en heel af en toe bij stevig doortrappen... zie je in je achteruit kijk spiegel dat je een diesel rijd
E46 320D sedan
E36 328I cabrio
Rookwolken heb ik nu ook al last van sinds die chiptuning soms net een stoomlocomotief
Kan ook zijn na het rustig rijden en dan sportief rijde
Kan ook zijn na het rustig rijden en dan sportief rijde
Laatst gewijzigd door Rene08 op 14 feb 2013, 22:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie de BimmerPortal huisregels m.b.t. quoten
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie de BimmerPortal huisregels m.b.t. quoten