Komt dat niet omdat je de regensensor na het starten een keer moet activeren door je hendel naar boven of onder te drukken en hem dan weer in de automatische stand te zetten?Wes schreef:Ik vond de sensor vaak veel te laat of helemaal niet reageren.)
Wes' 320i Touring
Re: Wes' 320i Touring
OEM wordt overgewaardeerd
| Mijn hok

Nee, hij reageert gewoon laat. Als je hem na het starten niet heractiveerd doet ie het helemaal niet. De regensensor in de E46 werkt zowieso vrij basic. Na detectie van een druppel wist ie 1x, in tegenstelling tot de modernere regensensoren die een bepaalde cyclus afwerken.
Overigens werkt de regelbare interval nu snelheidsafhankelijk, ook erg prettig
Edit: Zekering weer teruggeplaatst ivm de achterwisser, regensensor werkt nu ook weer beter
Overigens werkt de regelbare interval nu snelheidsafhankelijk, ook erg prettig

Edit: Zekering weer teruggeplaatst ivm de achterwisser, regensensor werkt nu ook weer beter

Omdat ik dichterbij huis ben gaan werken, en meestal op de fiets naar m'n werk ga, wordt de BMW enkel nog maar voor de boodschappen gebruikt. Daar is ie toch wat te duur voor, vandaar dat ik hem te koop aanbied. Jammer maar helaas...
Ik hoop dat ik er een liefhebber blij mee kan maken.
http://www.bmwportal.nl/showroom-f29/we ... 15266.html
Ik hoop dat ik er een liefhebber blij mee kan maken.
http://www.bmwportal.nl/showroom-f29/we ... 15266.html
Zonde, dan heb je er niet al te lang van kunnen genieten helaas... Maar fietsen naar je werk is uiteindelijk fijner dan je zou verwachten 

Zeker met dit weertje
En steeds ritjes van 3 km is niet echt goed voor je auto.

Helaas, de bimmer is verkocht. Heb er wel een leuk boodschappenautootje voor terug gekocht: een Ford Fiesta ST. Compleet anders, maar ook leuk en kost stukken minder per maand
Voor de liefhebbers heb ik nog e.e.a. te koop staan (zie BMW Markt)
o.a. een Brodit proclip en Chrome nieren.

Voor de liefhebbers heb ik nog e.e.a. te koop staan (zie BMW Markt)
o.a. een Brodit proclip en Chrome nieren.