Eibach Pro-Kit at E46 Sedan.
Re: Eibach Pro-Kit at E46 Sedan.
Ziet er goed uit Dnl, velgen zijn wel aan vervanging toe. 

Nou .. nou .. Wat heeft iedereen toch tegen me velgen? Ze zijn super!
Maar 18inch zal wel beter staan |p
Hoezo aan vervanging toe?
Die velgen voldoen prima, al is een opknapbeurtje natuurlijk geen overbodige luxe. Neemt niet weg dat het gewoon OEM velgen zijn. En OEM = goed ;D
Die velgen voldoen prima, al is een opknapbeurtje natuurlijk geen overbodige luxe. Neemt niet weg dat het gewoon OEM velgen zijn. En OEM = goed ;D
www. M3 register .nl
Hehe niks tegen Seven velgen hoor, maar ze zien er niet bepaald netjes uit. Ik erger me daaraan, net als een krasje op de bumper of zo, daar kan ik zelf echt niet tegen..Dnl schreef:Nou .. nou .. Wat heeft iedereen toch tegen me velgen? Ze zijn super!

(h) Mannen het ging om de verlaginsset en niet over zijn velgen, iemand die een forum opzet over zijn grote liefde voor een een automerk weet zelf ook wel dat eea aan de velgen moet gebeuren....oeps nou doe ik het ook......
Maar Dnl is je stoeprand probleem al opgelost??? of heb je een langere tuinslang gekocht om hem te kunnen wassen?

Maar Dnl is je stoeprand probleem al opgelost??? of heb je een langere tuinslang gekocht om hem te kunnen wassen?
Hè, dat is ook een idee!
Maar nee, nog niet opgelost .. Van`t weekend maar eens kijken wat de mogelijkheden zijn. De stoep is hier veelste hoog. Voorheen was het ook al niet prettig voor de auto, maar toen had ik ruimte genoeg.
Denk dat ik morgen avond even een blok hout ga halen en een plank, en dan proberen er op te komen
.
Ik ga proberen om voor de meeting met herstelde velgen aanwezig te zijn!
Ga hem dit weekend gelijk bellen..
Maar nee, nog niet opgelost .. Van`t weekend maar eens kijken wat de mogelijkheden zijn. De stoep is hier veelste hoog. Voorheen was het ook al niet prettig voor de auto, maar toen had ik ruimte genoeg.
Denk dat ik morgen avond even een blok hout ga halen en een plank, en dan proberen er op te komen

Ik ga proberen om voor de meeting met herstelde velgen aanwezig te zijn!

Ga hem dit weekend gelijk bellen..
Eindelijk die veren eronder!
Ziet er goed uit! Ben benieuwd of ik dat nog zonder problemen kan doen met mijn Mattiglip nu.

Ziet er goed uit! Ben benieuwd of ik dat nog zonder problemen kan doen met mijn Mattiglip nu.
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
- largeproject
- Contacteer:
Hoeveel is ie achter naar beneden gekommen??
Dacht dat mijn auto alleen voor met Eibach veren was uitgerust,maar als ik die van jou zo achter zie staan heeft die dezelfde hoogt als die van mijn.
Heb nog niet gekeken onder de auto,maar der zal dan vast wel op de veren opstaan,maar omdat ie achter vrij hoog staat,dacht ik dat ie niet verlaagd was achter.
Dacht dat mijn auto alleen voor met Eibach veren was uitgerust,maar als ik die van jou zo achter zie staan heeft die dezelfde hoogt als die van mijn.
Heb nog niet gekeken onder de auto,maar der zal dan vast wel op de veren opstaan,maar omdat ie achter vrij hoog staat,dacht ik dat ie niet verlaagd was achter.
Achter zitten de veren er ook onder, 20/25mm. Maar duurt nog al een tijdje voordat die inzakken (volgens ervaringen van andere leden).
We zijn nu bijna een weekje verder. Hoe bevallen ze nu qua comfort? Is de auto verder achter al wat meer gezakt?
Comfort is nog steeds top! Ga nog steeds met normale snelheid over drempels en niks aan de hand. 3 man in de auto is ook totaal geen probleem! Achter is nog niet ingezakt, dat duurt helaas nog wel even :zfarl schreef:We zijn nu bijna een weekje verder. Hoe bevallen ze nu qua comfort? Is de auto verder achter al wat meer gezakt?
-
nog steeds tevreden??
Meeerr... Dan tevreden! :>
Zal straks eens kijken of ik foto`s kan maken want volgens mij is die nu achter ook iets gezakt.
Zal straks eens kijken of ik foto`s kan maken want volgens mij is die nu achter ook iets gezakt.
Volgens mij is je voorkant ook hoger dan de achterkant klopt dat? Heb vanmiddag ook een pro kit gemonteerd, maar vind toch wel dat de voorkant hoger ligt, of zal dit nog een stukje gaan zakken?
Voorkant hoger? Mijn voorkant ligt duidelijk lager dan voorheen ..
Mijn achterkant ligt wel iets hoger, maar dat zakt nog, maar van horen zeggen duurt dat wel meer dan een maand.
Mijn achterkant ligt wel iets hoger, maar dat zakt nog, maar van horen zeggen duurt dat wel meer dan een maand.