John's BMW 318iAT exe | Aankomend onderhoud
Re: John's BMW 318i touring
*
Laatst gewijzigd door Beens1 op 23 aug 2011, 20:11, 1 keer totaal gewijzigd.
de sleutel met het lampje erin kost rond de 50 euro. Werd me laatst verteld toen ik mijn contactslot heb vervangen
-- Houdoe wanne --
Oeps, dat is balen kerel :? !
Soms vind je uiteindelijk je sleutels op de gekste plekken...
Ik heb het ook wel is gehad dat ik ze kwijt was, vond ik ze een week later terug in de groentela
Ben ik zo in gedachte geweest dat ik iets uit de groentela heb gepakt en me sleutels erin heb gegooid ofzo...
Best vreeeeeemmmdd....maarjaa zo zie je maar weer de gekste plekken kunnen ze liggen!
Soms vind je uiteindelijk je sleutels op de gekste plekken...
Ik heb het ook wel is gehad dat ik ze kwijt was, vond ik ze een week later terug in de groentela

Ben ik zo in gedachte geweest dat ik iets uit de groentela heb gepakt en me sleutels erin heb gegooid ofzo...
Best vreeeeeemmmdd....maarjaa zo zie je maar weer de gekste plekken kunnen ze liggen!
Bmw Coupe E36 328i Executive Aut5 '95 SOLD
Bmw Cabrio E46 330i Executive '02 NEW
Ik Stel Mezelf Even Voor
Mijn Showroom E36 Coupe SOLD
Mijn Showroom E46 Cabrio NEW
Bmw Cabrio E46 330i Executive '02 NEW
Ik Stel Mezelf Even Voor
Mijn Showroom E36 Coupe SOLD
Mijn Showroom E46 Cabrio NEW
*
Laatst gewijzigd door Beens1 op 23 aug 2011, 20:11, 4 keer totaal gewijzigd.
Is die rubber balg ook niet over te zetten? Hij heeft op bmwfans wel een ander nummer, maar wat is het werkelijke verschil, de diameter?
-- Houdoe wanne --
*
Laatst gewijzigd door Beens1 op 23 aug 2011, 20:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Mooi lijstje voor de wagen,
Heb btw een rubberbalg liggen, die had ik 2x besteld.. weet niet of die past
Kan morgen wel ff bmwnummer bekijken?
Heb btw een rubberbalg liggen, die had ik 2x besteld.. weet niet of die past
Kan morgen wel ff bmwnummer bekijken?
*
Laatst gewijzigd door Beens1 op 23 aug 2011, 20:12, 1 keer totaal gewijzigd.
*
Laatst gewijzigd door Beens1 op 23 aug 2011, 20:12, 2 keer totaal gewijzigd.
*
Laatst gewijzigd door Beens1 op 23 aug 2011, 20:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Lekker druk bezig lees ik dus
Wat was je trouwens kwijt voor die gasveren bij de achterklep? Gewoon bij de dealer besteld?

Lijkt me niet waarschijnlijk dat door een kapotte rubberbalg je wagen niet op temperatuur komt. Ik zou het toch in de thermostaat zoeken.Beens1 schreef:Momenteel rijdt m'n wagen zo'n 1 op 8/9, ook staat de themperatuurmeter niet netjes in het midden. Dit lijkt mij te komen door een kapotte thermostaat. Maar m'n vader denkt dat het ook kan liggen aan het feit dat er een scheurtje in de rubberbalg zit.
Wat was je trouwens kwijt voor die gasveren bij de achterklep? Gewoon bij de dealer besteld?
*
Laatst gewijzigd door Beens1 op 23 aug 2011, 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Mooi to do lijstje
Wat betreft de banden, ik heb twee garagebedrijven bij mij in de buurt die hun banden ook bij autobandenmarkt.nl halen ( ik ook een paar maanden terug ) en die hebben er nooit last van/is nog niet voorgekomen, maar je band komt toch vanzelf weer terug goed te staan als je hem opblaast?
Daarom moet je je banden de eerste x km voorzichtig inrijden omdat de band zich nog moet zetten. En met voorzichtig inrijden moet je voornamelijk goed opletten dat je je bochten ook rustig(er) neemt, dat vergeten veel mensen.

Wat betreft de banden, ik heb twee garagebedrijven bij mij in de buurt die hun banden ook bij autobandenmarkt.nl halen ( ik ook een paar maanden terug ) en die hebben er nooit last van/is nog niet voorgekomen, maar je band komt toch vanzelf weer terug goed te staan als je hem opblaast?
Daarom moet je je banden de eerste x km voorzichtig inrijden omdat de band zich nog moet zetten. En met voorzichtig inrijden moet je voornamelijk goed opletten dat je je bochten ook rustig(er) neemt, dat vergeten veel mensen.
*
*