323ci
Re: 323ci
Mooie update!
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Dank je. Heb alleen een beetje pech met dat gebonk tijdens het schakelen. Ben vandaag net bij Autrans (aan te bevelen) geweest. Mijn hardyschijven zijn gescheurd en waarschijnlijk de veren in de koppelingsplaats gebroken of versleten. Overmorgen worden de drukgroep, toplager, druklager en koppelingsplaat, de hardyschijven vervangen. Kosten zijn ongeveer 1000 euries incl. BTW.
Autorijden kost geld... so be it.
Even een vraagje tussendoor.
Ik zie dat je die strips onder je koplampen los hebt.
Hoe moet je deze demonteren?Bij mij sluit degene rechts(als je voor de auto staat)niet goed aan met mijn zijscherm.
Scheeld iets van 5 mm.
Is dit geklikt?Kan op het moment niet kijken(aan het werk).
Hoe moet je deze demonteren?Bij mij sluit degene rechts(als je voor de auto staat)niet goed aan met mijn zijscherm.
Scheeld iets van 5 mm.
Het is idd een kwestie van los cq. vastklikken, te beginnen vanuit het midden (Grill zijde)Superfunk schreef:Even een vraagje tussendoor.
Scheeld iets van 5 mm.
Polarion schreef:Dank je. Heb alleen een beetje pech met dat gebonk tijdens het schakelen. Ben vandaag net bij Autrans (aan te bevelen) geweest. Mijn hardyschijven zijn gescheurd en waarschijnlijk de veren in de koppelingsplaats gebroken of versleten. Overmorgen worden de drukgroep, toplager, druklager en koppelingsplaat, de hardyschijven vervangen. Kosten zijn ongeveer 1000 euries incl. BTW.
1. De 323ci staat nu op de brug bij Autrans te Tilburg.
2. Ben vanmiddag gebeldt door Autrans.
3. Hardyschijven kapot (goed gescheurd) en dus vervangen
4. Koppelingsplaten goed versleten, dus ook samen vervangen met drukgroep, druk -en toplager.
5. Tweemassavliegwiel ook vervangen ivm een speling van ongeveer 5 cm. Hierdoor draait het vliegwiel en "komt" de priseas (versnellingsbak) als het ware na. Waarschijnlijk hierdoor het typische gebonk.
De extra kosten voor het vliegwiel is 435 euro. Totaal schat ik zo in van 1700 euro inclusief de bijdrage aan de fiscus.
Maar in verhouding tot Termignoni uitlaten (1500,00) voor een Ducati 1098 redelijk goedkoop...
oh Wat kosten die Licht-units eig die je hebt laten inbouwen bij Wheels online? zien er erg intressant, mischien wel iets voor mij 

E46 320ci Coupe (315.000km) =>Sold | E71 X6 x-drive 3.0d (60.000km) =>Sold
F10 '12 535i M-Spec Touring (55.000km)=>Sold |E46 325ci Cabrio 195.00km Sold |F01 740d LCI ex-werkbak Sold| E82 - 120d Coupe
F10 '12 535i M-Spec Touring (55.000km)=>Sold |E46 325ci Cabrio 195.00km Sold |F01 740d LCI ex-werkbak Sold| E82 - 120d Coupe