M3 Van 19" BBS RS-GT naar 19" CSL
Re: M3 Van 19" BBS RS-GT naar 19" CSL
Sorry, maar ik vond hem met de RS-GT velgen veel dikker dan nu.
De CSL's zijn ook mooi, maar die zie je zooo vaak.
Ik stem voor de RS-GT.
De CSL's zijn ook mooi, maar die zie je zooo vaak.
Ik stem voor de RS-GT.
Re: M3 Van 19" BBS RS-GT naar 19" CSL
+1 

Laatst gewijzigd door Gast op 20 feb 2011, 18:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Re: M3 Van 19" BBS RS-GT naar 19" CSL
vind de csl-tjes veel te netjes voor een brute m3..
de bbs staan veel dikker en stoerder..
de bbs staan veel dikker en stoerder..
Re: M3 Van 19" BBS RS-GT naar 19" CSL
Irl ziet de M3 er nu toch alles behalve braaf uit.
De velgen met spoorverbrederes in combinatie met de schroefset die flink laag staat zorgt toch wel voor een agressief uiterlijk.
Komt op de foto minder over als dat je naast de auto staat vind ik zelf.
De CSL's blijven er in ieder geval zeker onder !!
De velgen met spoorverbrederes in combinatie met de schroefset die flink laag staat zorgt toch wel voor een agressief uiterlijk.
Komt op de foto minder over als dat je naast de auto staat vind ik zelf.
De CSL's blijven er in ieder geval zeker onder !!
Re: M3 Van 19" BBS RS-GT naar 19" CSL
Vind met allebei de velgen het een heerlijk plaatje.




Re: M3 Van 19" BBS RS-GT naar 19" CSL
Martijn M3 schreef:CSL's blijven er in ieder geval zeker onder !!

Spoorverbreders moet je ook echt in real life zien .. Op foto´s altijd moeilijk vast te leggen ..
Re: M3 Van 19" BBS RS-GT naar 19" CSL
Superties 

Re: M3 Van 19" BBS RS-GT naar 19" CSL
Prachtige M3, met de CSL velgen iets meer gestyled en met de BBS-en wat stoerder, echt moeilijk kiezen...
Qua netheid van het geheel zou ik ook voor de CSL velgen gaan, BBS-en schreeuwen misschien wat veel om aandacht.
Qua netheid van het geheel zou ik ook voor de CSL velgen gaan, BBS-en schreeuwen misschien wat veel om aandacht.
Verwijderd, doe dit soort dingen maar niet 

Moderatoropmerking Griffendahl
x BMW E36 316i Touring Sport Edition - 1999
x BMW E36 328i Touring M Sport - 1997
x BMW E36 325i Cabrio - 1994
x BMW E46 320i Touring - 2000
x BMW F20 116i Sport Line - 2012
x BMW F30 320i Sport Line - 2013
✓BMW F30 320i Modern Line - 2014
x BMW E36 328i Touring M Sport - 1997
x BMW E36 325i Cabrio - 1994
x BMW E46 320i Touring - 2000
x BMW F20 116i Sport Line - 2012
x BMW F30 320i Sport Line - 2013
✓BMW F30 320i Modern Line - 2014
Re: M3 Van 19" BBS RS-GT naar 19" CSL
Denk dat de eigenaar niet echt blij is dat zulke informatie online staat
..

Re: M3 Van 19" BBS RS-GT naar 19" CSL
Lijkt me inderdaad niet echt informatie die je hier op een openbaar forum moet plaatsen inderdaad.
In dit geval maakt het voor mij niets uit, want ik woon niet in die omgeving en mijn M3 staat ook nooit buiten.
In dit geval maakt het voor mij niets uit, want ik woon niet in die omgeving en mijn M3 staat ook nooit buiten.
Re: M3 Van 19" BBS RS-GT naar 19" CSL
Prachtig hoor, die csl's.
Hebben misschien wat meer styling als de bbs velgen.
Maar ook die vindt ik niet echt verkeerd staan onder je M3.
Zijn beide zeer mooie velgen.
Trouwens, waar heb je ze gekocht, gewoon bij de dealer of een ander adres?

Hebben misschien wat meer styling als de bbs velgen.
Maar ook die vindt ik niet echt verkeerd staan onder je M3.
Zijn beide zeer mooie velgen.
Trouwens, waar heb je ze gekocht, gewoon bij de dealer of een ander adres?
Re: M3 Van 19" BBS RS-GT naar 19" CSL
Heb ze via een Duits forum ergens op de kop weten te tikken.
Zijn wel nieuw met nieuwe Michelin PS2 erop. Even een stukje toeren in Duisland, maar dan heb je wel wat.
Dealer in Nederland kan je ze ook krijgen, maar dan betaal je gelijk ergens rond de € 3300,- voor een setje incl. PS2, M-logo's en naafkapjes, dus dat is ook niet echt een optie.
Gebruikt is er niet fatsoenlijk aan te komen. En als je ze al vind zijn ze vaak te duur, niet echt netjes en liggen er vaak de verkeerde of matige banden op. En ook vaak nog eens de CS voorvelgen met 8J ipv 8.5J.
Aangezien de M3 in nieuwstaat is wou ik ook perse een echte nette set eronder en niet met hier en daar stoeprand schade of ingevreten remstof. Ik heb best lang gezocht naar een geschikt setje.
In dit geval gaat weer op "zoek en ge zult vinden"
Zijn wel nieuw met nieuwe Michelin PS2 erop. Even een stukje toeren in Duisland, maar dan heb je wel wat.
Dealer in Nederland kan je ze ook krijgen, maar dan betaal je gelijk ergens rond de € 3300,- voor een setje incl. PS2, M-logo's en naafkapjes, dus dat is ook niet echt een optie.
Gebruikt is er niet fatsoenlijk aan te komen. En als je ze al vind zijn ze vaak te duur, niet echt netjes en liggen er vaak de verkeerde of matige banden op. En ook vaak nog eens de CS voorvelgen met 8J ipv 8.5J.
Aangezien de M3 in nieuwstaat is wou ik ook perse een echte nette set eronder en niet met hier en daar stoeprand schade of ingevreten remstof. Ik heb best lang gezocht naar een geschikt setje.
In dit geval gaat weer op "zoek en ge zult vinden"
Re: M3 Van 19" BBS RS-GT naar 19" CSL
Komt eigenlijk heel goed uit met eenMartijn M3 schreef:Even een stukje toeren in Duisland, maar dan heb je wel wat."


Re: M3 Van 19" BBS RS-GT naar 19" CSL
Was van de winter, dus heb ze niet met de M3 gehaald helaaswillem-57 schreef:Komt eigenlijk heel goed uit met eenMartijn M3 schreef:Even een stukje toeren in Duisland, maar dan heb je wel wat."3, dat stukje toeren in Duitsland
