Ik was mijn post al kwijt, en hier staat die dan, zal ik proberen alle vragen te beantwoorden
Thnx voor alle reacties zover !
Beens1 schreef:Welkom.
Zwaar verlaagde wagen hoor. Niet helemaal mijn stijl, maar kan niet zeggen dat het lelijk is.
Neem aan dat de linkerzijkant weer in kleur is?

De linker en rechterkant waren matzwart .. voor tijdelijke doeleinde bedoeld, echter zitten de schermen er nog steeds op.
Dit aangezien de auto nu al een klein jaartje stil staat omdat ik hem van plan ben te gaan spuiten, en al een tijd bezig ben met strak maken, schuren, enz enz.
Dcreator schreef:laagliggen oogt wel stoer! hoe je m over de drempels krijgt vind ik een prestatie

of is het lage alleen voor foto's? omdatie het op 1 foto niet heeft? maar zeker geen lelijk auto!
al zitten er een paaar puntjes aan die ik zou veranderen, meer smaakgericht denk ik

Rijdt ook heerlijk eerlijk gezegd .. de verlaging is permanent .. althans .. een schroefset, maar op foto 1 staat die net in een kuil waardoor het lijkt of die iets hoger ligt. (dempels is gelukkig geen probleem, kan er goed en redelijk snel over heen
Foto 5 is met mijn oude set (en oude velgen) , een stuk hoger, maar wel rondom verlaagd ..
OblivioN schreef:Lekkere stance! I like... Maar 2.5 turbo of 316 met 2.5 onderstel? Ben niet helemaal wakker meer!

Thnx

Tis een 325i onderstel, inc diff, maar nog steeds een M43 blok maar dan met turbo
bjornc schreef:Een dikke turbo, en geen foto's van onder de kap?
Kom op jonge!
Wagen kan overigens best mooi zijn, door te beginnen met die sloomkijkers eraf, en andere achterlichten.
Sloomkijkers

haha, sjah ieder zijn smaak

Vond hem er wel gelikt bij staat toen ..
Turbo is niet te zien onder de motorkap, die zit namelijk verschuild onderaan de uitlaatspruitstuk.
E36 M-Style schreef:Ziet er goed uit en ik hou ook wel van dat lage

alleen zoals bjorn zegt de achterlichten, booskijkers en voor mij ook de chrome nieren is ook niet echt mijn smaak. Maar goed ieder zijn ding

En we willen foto's van het blok! Haha
Bij deze dan een paar pics jongens onder deze post ..
bofkont schreef:Vind de wagen persoonlijk niet erg mooi, maar zo'n mosselman turbo is erg leuk.
Net even specs opgezocht, als alles gezond is levert zoiets 150pk en 218nm.
Dat is idd ongeveer wat je krijgt op moment dat je de specs, druk, enz aanhoudt welke die standaard 'out of box' doet
G-Style schreef:is een 316 turbo jongens, en waarom?
omdat het kan toch
Vind het wel stoer, verder plat op zijn bek en dikker wielen er onder. Ik vind het wel wat hebben

Juist zo is het maar net ! Waarom ?? Iedereen verklaarde me voor gek toen ik zei dat ik er een turbo op ging bouwen!
Maar sommige mensen onderschatten mijn technische ziekte soms ..
De bedoeling was eigenlijk eerst beetje op 'save' te rijden. Als alles goed zou blijven, dan zou ik de compressie verlagen en met een druk van 2bar gaan rijden.
Dan praten we met een goede afstelling en wat aanpassingen wel over grofweg 300 pk, en het kan nog veel gekker.
Had er eerst een 325i bij, welke nog lang niet zoveel plezier gaf om mee te rijden als dat ik in de 316i turbo stapte.
De 316i rijdt veel soepeler, reageert veel feller en ja .... damn .. tis gewoon super .. meer kan ik er niet over zeggen.
Sim0n schreef:Welkom op het forum!
Tsja over de koplampen en achterlichten na vind ik hem best wel vet moet ik eerlijk zeggen!
Lekker laag en dikkel Rondell velgen.
Toch? Rondell velgen zijn dit toch?
Wel super gewaagd om op de 316i een turbo te zetten.
Je heb lef gozer!
Lache man

Thnx man

het zijn Breyton Vision 2 velgen welke eigenlijk niet bedoeld zijn voor een E36, zijn officieel voor de 7 serie bedoeld. Passen zonder de 215/35 bandjes ook niet onder een E36. ET waarde was 20 dacht ik en 8,5 of 9 rondom.
Voor de mensen hier een paar fotos van het blok, de auto staat nu half geschuurd, half in de plamuur, en half in de grondverf.
Had een auto schade herstel/spuiter opleiding gedaan en succes vol afgerond uiteraard

vervolgens ben ik echter een andere richting op gegaan.
Het spuiten doe ik nu voor mezelf erbij, zo in het weekend, maar heb het vaak zo druk met andere auto's dat ik niet echt toe kom aan mijn eigen auto.
Overigens was het afgelopen half jaar wat minder lekker weer, dus kon ik er sowieso niks aan doen.(doe het voorbewerken achter me huis) Maar het lekkere weer begint er weer aan te komen, dus moet m maar weer is af gaan maken
Ready ????????
