En die chick op de laatste foto's.. volgende keer lingerie jonge!
voor zover ik weet niet eigenlijkDcreator schreef:allebij gave auto's!
de nieuwe zitten nog wel paar puntjes op, maar vind hem opzich al niet lelijk hoor![]()
maar kom je met die achterlichten nog door de keuring joh? lijkt mij dat je er weinig lichtopbrengst van krijgt zo?
tnx! nog een paar aanpassingen en dan is het plaatje compleetfvandersluis schreef:Die auto is echt vet manecht dik die acherbumper zo icm die uitlaat. en dat interieur is ook gewoon lekker.. ik zou wel een 3 spaaks stuurtje overwegen
En die chick op de laatste foto's.. volgende keer lingerie jonge!
bedankt! die van jou is ook niet mis hoor!Richy schreef:Welkom!
mooie wagen, maar die 316 ziet er naar mijn mening nog beter uit. Ik zou zeggen neem die als voorbeeld voor je 328..
Dan heb je in mijn ogen de ideale 328
dankjewel!:PSim0n schreef:Kerel welkom,
Dit is wel hilarisch man!
Deze Bmw is van mijn beste maat geweest.
Ik heb die schroefset er nog onder gezet met hem.
De koplampen, de pendalen, de emblemen, enz enz.
Achterlichten had die zelf gespoten, ziet er best vet uit aangezien je auto rooiig is met zwarte accenten, maar goed ieder zijn smaak natuurlijk.
Haha grappig man.
Als je de reden wil weten waarom die hem weg heeft gedaan?
Hij reedt ruim 500km in de week, dus reken maar uit hoeveel benzine dit kost!
Hij mocht van ze huidige werkgever een diesel kopen en op de zaak tanken.
Tsja dan hoef ja natuurlijk geen 10x over na te denken dan!
De velgen die er als laatst onder zaten heeft de dealer er onder gezet, hij had er andere velgen onder...
Vraag me niet wat voor merk!
Maar de huidige velgen staan hem goed man
Ik hoop dat je der veel plezier mee heb, ik heb er zelf ook nog ingereden, rijdt onwijs lekker man een schakelbak!
Haha ik heb zelf een automaat, mis het schakelen soms wel hoor
Maakt wel lekker geluidje he met die uitlaat?
Ik hoorde me maat altijd al aankomen, mijn kamer zit aan de achterkant van het huis zodra me maat de straat ik kwam hoorde ik het al dat hij het was!
///M Stootlijsten wilde hij ook nog, maarja toen die dat van ze werkgever te horen kreeg was de auto zo weg natuurlijk![]()
Nou kerel, veel plezier der van, en als je dingen gaat aanpassen doe het goed he