Audio System vs Rainbow

Alles met betrekking tot audio/video, iPod aansluitingen en navigatie
wouternl86

Re: Audio System vs Rainbow

Bericht door wouternl86 » 02 okt 2011, 13:06

Daar ben ik mij van bewust, ik heb de low pass er alleen op gezet om het resoneren van de deurpanelen beter te kunnen localiseren, als die tweeter in je oor loopt te schreeuwen is dat was lastiger... Tevens ziet het er dan niet zo sjohnny uit omdat je dan niet de halve straat hoeft te tracteren op lawaai terwijl je op de oprit staat met je deuren open :rolf:

Holographic91

Bericht door Holographic91 » 04 okt 2011, 15:32

Net de Rainbows ontvangen voor aan de voorzijde met tweeters. Achter moet nog geleverd worden.
http://www.e46.nl/forum/viewtopic.php?t=643" onclick="window.open(this.href);return false;
Nu zie ik op een aantal sites dat bij de tweaters een kunstof plaatje zit waar de tweeter in zit. Ik heb alleen de losse tweeter. Is het dan nog steeds te installeren?

wouternl86

Bericht door wouternl86 » 04 okt 2011, 19:51

Die op dat plaatje is voor de coupé, die zit bij de deurklink... Die van de sedan zit in de spiegeldriehoek en is als het goed is alleen voorzien van een metalen stripje...

Holographic91

Bericht door Holographic91 » 06 okt 2011, 22:25

Bedankt, inderdaad, heb op youtube een video bekeken, is een bout losdraaien en daar het metalen stripje achter zetten.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Audio en navigatie”